Müşteşarla telefonda konuşacak kadar dost ilçe milli eğitim müdürü
sayın hocam olmaz dedikleri olmadı mı, yapılmaz dedikleri yapılmadı mı? neler gördük...
Cümleten geçmiş olsun Rabbim büyük 4 yıldan beri mücadele ediyorum o ara 3.üniversite bitirdim yüksek lisans yaptım bu sertifika kadar değeri yokmuş Sonra eğitimde neden böyleyiz söyleyiz