hocam 20 bin atama olacak onların %80 i stajını kaldırmayız diyerek tehdit edilecek .Ebs de biliyor istifa eden tek tük gelen 10 binlerce
Az önce Ebs yi aradım bakanlıkla görüşmelerin devam ettiğini söyledi her an her şey değişebilir dedi ona göre yarın istifa edecem dedim siz bilirsiniz dedi.
"Başvuru yapmanız mümkün değildir.." bu kadar imkansız yani..iki cihan bir araya gelse siz alan değiştiremezsiniz mesajı veriyor..😏
beklesek açılmaz mı belki genel hatadır. [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]