2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı Quaresma__7

  • B Grubu
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2017 22:24:32
bence artık alan değişikliği olsun diye emek harcamayalım ,sorunu yanlış yerde arıyorsunuz arkadaşlar ,Hamza Aydoğdu ve Yusuf Tekin gitsin diye uğraşalım onlar gittikleri yıl alan değişikliği gelecektir :D

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
20 Ara 2017 22:26:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben yine yazdım bimere ve cimere.haaa birşey olur mu pek sanmam ama ateşe ağzında su taşıyan karınca gibi olmak kime zarar verir ki  değil mi hocam?
Aynen öyle hocam.hiç olmazsa bu uğurda karınca misali çabalamis oluruz.benim işlerim genelde öyledir hep bir cefa sonrası gelir sefa dolu günlerim. Bu da öyle olsun varsın.pamiraaa hocaydi galiba vardır bunda da bir hayır demişti. Vardır bir hikmet bir sonraki gümbür gümbür olur temennisiyle cabalamaya devam.gözlerim mahvoldu sürekli bu haberi takip etmekten.hele son 2 hafta.hayrolsun bakalım.

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
20 Ara 2017 22:30:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
:D çok şey kaçırdınız hocam çohhhhhhhh :D :D :D
😀😀😀zamanimiz çok daha duyarız böyle giderse...alan değişikliği trenini kacirdik onun üzerine hicbirsey tesir etmiyor😃😃😃Bu arada profilinizdeki söz favorimdir."Kartallar yalniz uçar kargalar suruyle "

Çevrimdışı memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.912
  • 1.636
  • 1.912
  • 1.636
20 Ara 2017 22:34:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aynen öyle hocam.hiç olmazsa bu uğurda karınca misali çabalamis oluruz.benim işlerim genelde öyledir hep bir cefa sonrası gelir sefa dolu günlerim. Bu da öyle olsun varsın.pamiraaa hocaydi galiba vardır bunda da bir hayır demişti. Vardır bir hikmet bir sonraki gümbür gümbür olur temennisiyle cabalamaya devam.gözlerim mahvoldu sürekli bu haberi takip etmekten.hele son 2 hafta.hayrolsun bakalım.
neyse tabiki hayırlısı olsun.Alan değişikliğinden kaçıyorlar da nereye kadar?Ha bire birikiyor ve norm kadro fazlası arkadaş çoğalıyor. Bir bakmışsın En geç temmuzda il içi ildisi atamalardan 2-3 hafta sonra tekrar açarlar ,belli mı olur!Alan değişikliği yapmadan norm kadro fazlalarini e-ri-te-mez-leeeerrrrrr.bence en mantıklısi bu aralıkta geniş kapsamlı yapmaliydilar.

Çevrimdışı Quaresma__7

  • B Grubu
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2017 22:44:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
😀😀😀zamanimiz çok daha duyarız böyle giderse...alan değişikliği trenini kacirdik onun üzerine hicbirsey tesir etmiyor😃😃😃Bu arada profilinizdeki söz favorimdir."Kartallar yalniz uçar kargalar suruyle "
eyvallah hocam,gözümsün

Çevrimdışı KUTLU

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 255
  • 173
  • 255
  • 173
20 Ara 2017 22:47:38
Eşeği saldım çayıra  
Otlayıp karnın doyura  
Gördüğü düşü hayıra  
............................. ......
Alan değişikliği kılavuzundan sonra bu turkuye takıldım...

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
20 Ara 2017 22:50:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
eyvallah hocam,gözümsün
Teşekkür edemiyorum bu kadar çok beğeni toplayan iletiler yazmayın ama...😁😁😁

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
20 Ara 2017 22:51:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
neyse tabiki hayırlısı olsun.Alan değişikliğinden kaçıyorlar da nereye kadar?Ha bire birikiyor ve norm kadro fazlası arkadaş çoğalıyor. Bir bakmışsın En geç temmuzda il içi ildisi atamalardan 2-3 hafta sonra tekrar açarlar ,belli mı olur!Alan değişikliği yapmadan norm kadro fazlalarini e-ri-te-mez-leeeerrrrrr.bence en mantıklısi bu aralıkta geniş kapsamlı yapmaliydilar.
👍👍👍

Çevrimdışı Quaresma__7

  • B Grubu
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2017 22:53:54
İstediğin olmuyor diye üzülme.
Ya daha iyisi olur, ya da hayırlısı budur.
                   ........MEVLANA......

Çevrimdışı Quaresma__7

  • B Grubu
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2017 22:55:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkür edemiyorum bu kadar çok beğeni toplayan iletiler yazmayın ama...😁😁😁
Estağfurullah hocam

Çevrimdışı metyus

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 92
  • 192
  • 92
20 Ara 2017 22:58:35
2014>2017 alan değişikliği tahminim bir 3 yıl sonra biraz hareketlenir yine bu zamanlar 2014>2017>2020 alan değişikliği olur. Oda özel eğitimden pişman olanlar geri dönüş yaptırılır. sonra efendim alan değişikliği yapılıyor aha da bakın işte yapılıyor derler. hatta 600000 öğret. adayı var ne alan değiştireceksiniz emekliliğe ayrılırsınız siz yenileri gelir derler olur biter. zamanında bunu biri yazmıştı dersiniz

Çevrimdışı bohemx

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 859
  • 112
  • 859
  • 112
20 Ara 2017 23:00:18
bizim okul müdürü ğitim bir sen başkanıyı ve böyle olacağını  biliyordu.ben daha öncede yazmıştım.eğitim birsen sendika olarak bir sey yapabilirdi..

Çevrimdışı bohemx

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 859
  • 112
  • 859
  • 112
20 Ara 2017 23:01:52
yan alandan pşman olanlar geri dönseydi keşke

Çevrimdışı yıldız10000

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 113
  • 42
  • 113
  • 42
20 Ara 2017 23:09:18
eğitim programları ve öğretim naıl rehberliğe geçti o zaman nasıl bir olaydır bu ?

Çevrimdışı Küçükbulut

  • Üye
  • *
  • 18
  • 24
  • 18
  • 24
20 Ara 2017 23:21:18
Ben tepkimi koydum şahsi olarak bireysel olarak klavuz açıklanır aciklanmaz ebs den anında istifa ettim; gerçi umurlarında değil bu arada benim de hiç umurumda değil...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK