Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara, özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.
Bu karanlik gecenin sabahi olacak gibi, teşekkürler, herşeye rağmen bi umut