2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
20 Ara 2017 13:59:50
ebesenin sü an derdi kudüs,şiddete dur dedik,kamu yönetiminde kariyer böyle işlerle ugrasacaklarina zannetmem dün gazı aldılar çünkü kınadılar bitti hepsi aynı

Çevrimdışı kuscu999

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 101
  • 26
  • 101
  • 26
20 Ara 2017 14:00:46
Çok küçük bir ihtimal ama bir kapsam genişlemesi olacaksa başvurular başlamadan olur.

Çevrimdışı memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.912
  • 1.636
  • 1.912
  • 1.636
20 Ara 2017 14:07:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok küçük bir ihtimal ama bir kapsam genişlemesi olacaksa başvurular başlamadan olur.
şu ana kadar sistem açılmadı ben acamadim.Siz de birşeyler var mı hocam.

Çevrimdışı Cgdmcmg

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 95
  • 22
  • 95
  • 22
20 Ara 2017 14:09:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
şu ana kadar sistem açılmadı ben acamadim.Siz de birşeyler var mı hocam.

Hayır açılmadı sistem

Çevrimdışı dvrmbtl

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 7.720
  • 181.998
  • Türk Dili ve Ed.
  • 7.720
  • 181.998
  • Türk Dili ve Ed.
20 Ara 2017 14:16:13
Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara,  özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.

Çevrimdışı metehan_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 35
  • 18
  • 35
  • 18
20 Ara 2017 14:17:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara,  özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.
Müşteşarla telefonda konuşacak kadar dost ilçe milli eğitim müdürü ??????????????????

Çevrimdışı dvrmbtl

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 7.720
  • 181.998
  • Türk Dili ve Ed.
  • 7.720
  • 181.998
  • Türk Dili ve Ed.
20 Ara 2017 14:18:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Müşteşarla telefonda konuşacak kadar dost ilçe milli eğitim müdürü ??????????????????

İnanıp inanmamak size kalmış. Müdürümüz buranın yerlisi değil ve dostlukları siyaset üstü. Gerisi sizin bileceğiniz bir durum.

Çevrimdışı yoda

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 211
  • 126
  • 211
  • 126
20 Ara 2017 14:23:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara,  özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.

Cok sevindim, artik bu is olsun hocam, sagolun bilgi için

Çevrimdışı ylzkhvclr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 252
  • 112
  • 252
  • 112
20 Ara 2017 14:24:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara,  özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.
çok sağolun hocam

Çevrimdışı x_direction

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 58
  • 97
  • 58
20 Ara 2017 14:26:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara,  özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.
Hocam yusuf tekinin ne söylediğini sormadınız mı isimde vermiyorsunuz bari konuşulan nedir onu soyleyin

Çevrimdışı albatros44

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.336
  • 47.964
  • Lise Branş Öğrt.
  • 6.336
  • 47.964
  • Lise Branş Öğrt.
20 Ara 2017 14:26:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara,  özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.

Bu karanlik gecenin sabahi olacak gibi, teşekkürler, herşeye rağmen bi umut

Çevrimdışı albatros44

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.336
  • 47.964
  • Lise Branş Öğrt.
  • 6.336
  • 47.964
  • Lise Branş Öğrt.
20 Ara 2017 14:27:58
Telefon ve twite devam o halde

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
20 Ara 2017 14:28:02
Hocam ben mustesar yardimcisi ile samimi okul muduru biliyorum ilce milli egitim muduru mustesarla samimi olmus cok mu.

Çevrimdışı tubilig01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.021
  • 4.425
  • 2.021
  • 4.425
20 Ara 2017 14:28:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara,  özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.
Pek fazla umudum olmamakla birlikte siz buraya duyum yazıyorsanız altı doludur diye düşünüyorum.

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
20 Ara 2017 14:30:33
Valla dostllar tweti maiil aramasi suyu buyu denemedigim yol kalmadı.yine de durmayacagim.ne olur su sendikaleri bi harekete gecirelim.egitim is,tes,ebs,egitim sen,aes herkim varsa ne olur zorlayalim...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK