2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı Ecemm95

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 116
  • 283
  • 116
20 Ara 2017 09:30:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ebs nin cok ciddi girisiminin oldugunu yeni sendika il baskani soyledi.ertelenme durumuda olabilir dedi bakan ile bizzat gorusulecegini soyledi ama yinede ben hic mutlu degilim dostlar...
Mahfolduk zaten. Simdide buna umut baglamayalim.bunlardan bi cacik olmaz

Çevrimdışı Ecemm95

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 116
  • 283
  • 116
20 Ara 2017 09:30:34
Hem madem buyuk tepki koyacaklar bugunumu beklediler

Çevrimdışı 21lik

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 126
  • 188
  • 126
20 Ara 2017 09:33:07
Bakanlık on binlerce kişinin alan değiştireceğini falan zannediyor, halbuki sayı öyle zannedildiği kadar çok değil .Bimer kanalıyla şöyle bir teklifte bulunmuştum; önce kimler hangi alana geçmek istiyor onu tespit edin. sonra elinizde ki eksik ve fazlalığa göre bir plan yapın. ve değişikliğe izin verin.

Çevrimdışı kum0

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 164
  • 38
  • 164
  • 38
20 Ara 2017 09:38:24
bizimle budenli ilgilenecek  bir bakanlığımız yok hocam

Çevrimdışı surocan

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 66
  • 124
  • Müdür Yardımcısı
  • 66
  • 124
  • Müdür Yardımcısı
20 Ara 2017 09:40:43
bugün ayın kaçı sayın hocalarım modül açıkmı? kim ne yapacak ? kimse bilmiyor. klavuz yok . MEB planı ne kimse bilmiyor

Çevrimdışı pendyco

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 69
  • 47
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 69
  • 47
  • Özel Eğitim Öğrt.
20 Ara 2017 09:48:52
Lafla peynir gemisi yürümez, Allah aşkına bırakın artık şu saftirik hallerinizi! Sendikanızdan istifa edin bakın harete geçiyorlar mı geçmiyorlar mı? Yoksa; aman istifa etmeyelim ciddi girişimi varmış bizim sendikanın, kem de küm de... i miii ...  Çok beklersiniz

Çevrimdışı kum0

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 164
  • 38
  • 164
  • 38
20 Ara 2017 09:52:12
alanını degıstırmek istiyorsan sendıkana ıstıfanı ver nokta

Çevrimdışı memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.912
  • 1.636
  • 1.912
  • 1.636
20 Ara 2017 09:55:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
alanını degıstırmek istiyorsan sendıkana ıstıfanı ver nokta
İnternet üzerinden sendikaya gitmeden istifa edilir mi online olarak,bilgisi olan var mı hocam?

Çevrimdışı 21lik

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 126
  • 188
  • 126
20 Ara 2017 09:56:59
sendika başkanlarının telefonlarını özelden gönderebilir misiniz?

Çevrimdışı kum0

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 164
  • 38
  • 164
  • 38
20 Ara 2017 09:59:10
4688 sayılı Kamu görevlileri sendikaları Kanununun Üyeliğin sona ermesi başlıklı 16 ncı maddesinde "Her üye üyelikten serbestçe çekilebilir.
Üyelikten çekilme, çekilmek isteyen kamu görevlisi tarafından, üç nüsha olarak doldurulup imzalanan üyelikten çekilme bildiriminin kurumuna verilmesi ile gerçekleşir. Kurum görevlisi, kayıt numarası ile tarih verilen çekilme bildiriminin bir suretini derhal üyeye vermek zorundadır. Kamu işvereni, bildirimin bir örneğini onbeş gün içinde sendikaya gönderir.

Çevrimdışı aprilia

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 106
  • 81
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 106
  • 81
  • Özel Eğitim Öğrt.
20 Ara 2017 09:59:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnternet üzerinden sendikaya gitmeden istifa edilir mi online olarak,bilgisi olan var mı hocam?

Sendika çekilme formunu doldurup postayla sendika genel merkezi olan Ankara'ya postayla iadeli taahhütlü olarak yollayabilirsiniz. Online olmuyor sanırım ıslak imza yüzünden.

Çevrimdışı mankurt5

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 165
  • 152
  • 165
  • 152
20 Ara 2017 10:01:13
alan değişikliği bu değil... biz alan değişiklinin yapılmasını istiyoruz..

sayımız korktukları kadar yok ki... her ilde ortalama 40-50 kişi, ya var ya yoktur... sınıf öğretmenliğinin ek dersi yüksek.. diğer alanların çoğunda da bu kadar çok olmaz... artı  başka alana geçmeyi düşünen çok da hevesli yok...bizim gibi bir kaç tip dışında..

Çevrimdışı askan4040

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.042
  • 1.621
  • 1.042
  • 1.621
20 Ara 2017 10:03:24
Alan değişikliği oldu bize sendika değişikliği!!!

Çevrimdışı ozgurturk

  • Aktif Üye
  • **
  • 45
  • 7
  • 45
  • 7
20 Ara 2017 10:04:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnternet üzerinden sendikaya gitmeden istifa edilir mi online olarak,bilgisi olan var mı hocam?
edilir istifa dilekçe ve formlar örnek leri var internette çıkartıp okul idaresine dilekçe ile ver işlem tamam dir

Çevrimdışı ozgurturk

  • Aktif Üye
  • **
  • 45
  • 7
  • 45
  • 7
20 Ara 2017 10:06:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ebs nin cok ciddi girisiminin oldugunu yeni sendika il baskani soyledi.ertelenme durumuda olabilir dedi bakan ile bizzat gorusulecegini soyledi ama yinede ben hic mutlu degilim dostlar...
hoca buna inanmamızi mi bekliyorlar geciniz

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK