Ben Latif Selviyi aradım hocam EBS başkan vekili gayet samimi bir konuşmayla bakanla bu konuyu konuşacaklarını söyledi. Biz kik te karar aldırıyoruz uğraşıyoruz dedi amasi ışte belli.
Bu arada yüz yıl geçse bile mücadelemize devam etmeliyiz. Bu iş artık meslek onuru meselesine döndü benim nazarımda. Bu kadar olmaz. Insanlarla oyun oynuyorlar sanki. 5 ay bekletip hadi yapmıyoruz demeleri gerçekten onur kırıcı....
hocam ebs güzellemesi yapmayı bırakın samimi olsalardı bizimle bu kadar dalga geçilmesine izin vermezlerdi.. üstelik bakanlık bizi 4 ay oyalarken hiçbirinden çıt çıkmadı hepsinin haberi vardı şimdi tepkiyi görünce yine ortamı yumuşatma çabaları bunlar.. geç kalınsa bile istifa istifadır arkadaşlar şu sendika olayına siyasi bakmayın artık sendika hakkı savunan örgüttür hakkını savunamıyorsa hiçbiri babamızın oğlu değil basın artık istifayı ses getirsin..twitter falan hikaye..illa gelecekteki çıkarınızı düşünüp hala istifa etmiyorsanız sonuna kadar haktır bu yaşadıklarımız..