2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı Ecemm95

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 116
  • 283
  • 116
19 Ara 2017 20:59:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Lütfen duyuru kılavuz herşey kaybolsun 3 gün önceye dönmek istiyorum en azından umutla bekliyordum Mutlu Mutlu 😫😫
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

Çevrimdışı aprilia

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 106
  • 81
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 106
  • 81
  • Özel Eğitim Öğrt.
19 Ara 2017 21:05:52
Bakanlık göstermelik alan değişikliği yapıyor. 540 saatlilere bile kısıtlı kontenjan vermişler. Bazı illerde 8 bazı illerde 13 bazı illerde 35 gibi rakamlar var. Yapılan açıklamaya göre özel eğitimde ihtiyaç varmış falan filan. Resmen zorla sırf söz verdikleri için ucundan koklatıyorlar.
Rotasyon gelmeden kimseyi memnun etmek mümkün değil.

Ben yıllarca doğuda görev yaptım, batıya kendı memleketime gidemediğim için Karadenize gittim sırf oradan gidebilmek için. Nice insanlar köylerde çürüyor, eş durumundan 1 yıllık öğretmen merkezlere yerleşiyor. Zorunlu rotasyon olmadan haksızlıklar giderilemez.
Ama öğretmen camiası gerçekten iki yüzlü. Kendini kurtaranlar geride kalanları düşünmüyor. Böyle bir camiaya sahip olmaktan dolayı çok üzgünüm.

Çevrimdışı keanureeves

  • Üye
  • *
  • 18
  • 14
  • 18
  • 14
19 Ara 2017 21:26:04
5000 dershane öğretmeni KPSS'siz atanırken potansiyel öğretmen adayları düşünüldü mü acaba? Emek veren birden fazla lisans diploması olan öğretmenlere alan değişikliği hak görülmüyor. Gerçekten çok şaşırtıcı.

Çevrimdışı memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.912
  • 1.636
  • 1.912
  • 1.636
19 Ara 2017 21:54:29
Antep eğitim birsen başkan yardımcısı ile konuştum. Hocam uyelerimizden çok şikayet geliyor, biz de merkeze ilettik.Belki 2-3 gün içinde bir değişiklik olabilir diye söyledi ama sonu nasıl olur bu işin bilmem.Diğer illerin sendika yönetiminden bir ses soluk var mi arkadaslar?

Çevrimdışı Küçükbulut

  • Üye
  • *
  • 18
  • 24
  • 18
  • 24
19 Ara 2017 22:05:24
Hocam sendikadan istifa ettim işte bu türlü durumlar ses getirir...

Çevrimdışı ahiskali75

  • Aktif Üye
  • **
  • 70
  • 29
  • 70
  • 29
19 Ara 2017 22:09:03
Bence de en büyük tepki tepki yetkili sendikadan istifa en etkili tepki budur.

Çevrimdışı KUTLU

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 255
  • 173
  • 255
  • 173
19 Ara 2017 22:14:15
Ben Latif Selviyi aradım hocam EBS başkan vekili gayet samimi bir konuşmayla bakanla bu konuyu konuşacaklarını söyledi. Biz kik te karar aldırıyoruz uğraşıyoruz dedi amasi ışte belli.
Bu arada yüz yıl geçse bile mücadelemize devam etmeliyiz. Bu iş artık meslek onuru meselesine döndü benim nazarımda. Bu kadar olmaz. Insanlarla oyun oynuyorlar sanki. 5 ay bekletip hadi yapmıyoruz  demeleri gerçekten onur kırıcı....

Çevrimdışı Tekas

  • Aktif Üye
  • **
  • 37
  • 22
  • 37
  • 22
19 Ara 2017 22:30:37
Vay beee.herkesde Ali Yalçın'ın numarası,latif selvinin numarası geziyor.Arkadaşlar ben 6 yıllık okulumda okul müdürünün numarasını daha iki ay öğrendim 😀

Çevrimdışı oguzalpturk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 186
  • 44
  • 186
  • 44
19 Ara 2017 22:31:53
#AlanDegisikligiBuDegil    arkadaşlar twitter hastang destek olalım. Herkes mesaj atarsa belki bi faydası olur

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
19 Ara 2017 22:32:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
#AlanDegisikligiBuDegil    arkadaşlar twitter hastang destek olalım. Herkes mesaj atarsa belki bi faydası olur
hemde hemen

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
19 Ara 2017 22:36:57
Ne olurdu bizlere bi babalik yapsaydin ey meb...
2006 2007 2008 ...soyle gecmisteki klavuzlara baktim ve dun aciklanan ki klavuz demiyorum ona iste duyuruya baktim.ve dedim ki nerden nereye geldik.evet egitim adina gecmisi cok arar olduk ey meb.2012 de bu isi bitirdiniz de nasil olduda 2013 te dondunuz.ve 4 yildir yapmadiniz üstelik bide dun alay ettiniz resmen Allah var gam yok...

Çevrimdışı ylzkhvclr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 252
  • 112
  • 252
  • 112
19 Ara 2017 22:49:11
Yüksek lisans yapayım dedim eğitim özrünü kaldırdılar(hala yüksek lisans öğrencisiyim kendi alanımda gidemesemde) Alan değiştireyim dedim onu bitirdiler.ve artık çok zor gözüküyor yapılacağını zannetmiyorum.Hepinzden özür dilerim ben istiyorum diye oluyor bunlar😂😂ne istediysem olmuyor arkadaş.nereye tutsam elinde kalıyor var bi gudubetlik bende hadi bakalım hayırlısı😂😂😂artık dalga geçiyorum kendimle

Çevrimdışı x_direction

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 58
  • 97
  • 58
19 Ara 2017 22:52:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben Latif Selviyi aradım hocam EBS başkan vekili gayet samimi bir konuşmayla bakanla bu konuyu konuşacaklarını söyledi. Biz kik te karar aldırıyoruz uğraşıyoruz dedi amasi ışte belli.
Bu arada yüz yıl geçse bile mücadelemize devam etmeliyiz. Bu iş artık meslek onuru meselesine döndü benim nazarımda. Bu kadar olmaz. Insanlarla oyun oynuyorlar sanki. 5 ay bekletip hadi yapmıyoruz  demeleri gerçekten onur kırıcı....
hocam ebs güzellemesi yapmayı bırakın samimi olsalardı bizimle bu kadar dalga geçilmesine izin vermezlerdi.. üstelik bakanlık bizi 4 ay oyalarken hiçbirinden çıt çıkmadı hepsinin haberi vardı şimdi tepkiyi görünce yine ortamı yumuşatma çabaları bunlar.. geç kalınsa bile istifa istifadır arkadaşlar şu sendika olayına siyasi bakmayın artık sendika hakkı savunan örgüttür hakkını savunamıyorsa hiçbiri babamızın oğlu değil basın artık istifayı ses getirsin..twitter falan hikaye..illa gelecekteki çıkarınızı düşünüp hala istifa etmiyorsanız sonuna kadar haktır bu yaşadıklarımız..

Çevrimdışı kayir_2160

  • Aktif Üye
  • **
  • 49
  • 18
  • 49
  • 18
19 Ara 2017 23:07:49
Ramazan cakirci ve atilla olcum un numarasi kimde varsa verebilir mi? Alan degisikligi icin arayalim.

Çevrimdışı Ecemm95

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 116
  • 283
  • 116
19 Ara 2017 23:08:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yüksek lisans yapayım dedim eğitim özrünü kaldırdılar(hala yüksek lisans öğrencisiyim kendi alanımda gidemesemde) Alan değiştireyim dedim onu bitirdiler.ve artık çok zor gözüküyor yapılacağını zannetmiyorum.Hepinzden özür dilerim ben istiyorum diye oluyor bunlar😂😂ne istediysem olmuyor arkadaş.nereye tutsam elinde kalıyor var bi gudubetlik bende hadi bakalım hayırlısı😂😂😂artık dalga geçiyorum kendimle
😁😁😁😁😁😁😁

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK