Arkadaşlar alan değişikliği kısıtlamasında 2. üniversiteye 4 yıl ayırıp bitirip umut edip sonunda alan değişikliği hakkı tanınmamak diğer taraftan 1 dönemde verilen kurs ile alan değişikliği yapma imkanı tanınmak .Bu hatayı alan değişikliğini organize eden kurul görmedi mi ? ya da gözden mi kaçtı ? geçmişte her yıl yapılan alan değişikliği ile şimdiki alan değişikliği şartlarında ciddi bir tuhaflık var
MEB in 540 saat sertifika sahiplerine alan değişikliği açma sebebi şu öğretmenim 2013 senesinde yapılan atamaya 4. dönem kursları devam eden arkadaşlar katılamamıştı onlar sertifika almaya hak kazanamadan yapıldığından kalan bin kadar öğretmen için şimdi Alan değişikliği açıldı ve bir daha da tekrarı olmayacak