Dün de yazdım. Dört aydır sesi çıkmayan sendikalarimiz hep bir ağızdan tepki vermeye başlarlar. Tabi bu tepkiler göstermelik tepkiler. Peki somut adım atan sendika var mi . Bunları iki büyük sendika için söylüyorum. Zaten beş yılda olmayan yasal ve pedagojik bir hakka bile sahip cikamadilar.. ... bu gün akşam iyi bir baskı uygullarsak.. yüzde bir ihtimal de olsa...
çok atama gördük ki kılavuz yayımlandıktan sonra sendikaların baskısı sonucu bazı maddeleri değiştirildi