2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
19 Ara 2017 16:08:16
Harbiden bu alan degisikligi konusunda artik ipler kopmustur.simdi bu yapilanin adi alan degisikligi degildir.mustesar cimri davrandik diyordu.iyide simdi de bisey vermiyorsun ki.Adalet,vicdan,kamu yarari,hak,hukuk bu isin neresinde biri soylesin...

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
19 Ara 2017 16:09:14
hocam kovun gitsin bizim okula geldiler çiçek çukulata almadık komple dersimiz var dedik kalktım gittim.Herkes öğretmeni uysal zannediyor.

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
19 Ara 2017 16:11:38
540 saat sertifika ver sonra cogu pisman olacak adim gibi biliyorum.cogu tayin icin ozel egitime geciyor.2012 de yalan alandan dolayi hepimizin anasini aglat.3 aydir alan degisiklini millet dort gozle beklesin alay eder gibi diplomayi cope attir.Allah kabul etmesin...

Çevrimdışı nustafa33

  • Aktif Üye
  • **
  • 38
  • 28
  • 38
  • 28
19 Ara 2017 16:14:06
Arkadaşlar akşam bir saat belirleyip twitter dan sadece cumhurbaşkanımıza yazalım.

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
19 Ara 2017 16:18:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar akşam bir saat belirleyip twitter dan sadece cumhurbaşkanımıza yazalım.
Çok iyi olur hocam zaten kendisine sesimizi duyurursak belki birseyler değişir bir ihtimal

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
19 Ara 2017 16:20:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Harbiden bu alan degisikligi konusunda artik ipler kopmustur.simdi bu yapilanin adi alan degisikligi degildir.mustesar cimri davrandik diyordu.iyide simdi de bisey vermiyorsun ki.Adalet,vicdan,kamu yarari,hak,hukuk bu isin neresinde biri soylesin...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün de yazdım. Dört aydır sesi çıkmayan  sendikalarimiz  hep bir ağızdan tepki vermeye başlarlar. Tabi bu tepkiler göstermelik tepkiler. Peki somut adım atan sendika var mi . Bunları iki büyük sendika için söylüyorum.  Zaten beş yılda olmayan yasal ve pedagojik bir hakka bile sahip cikamadilar.. ...  bu gün akşam iyi bir baskı uygullarsak.. yüzde bir ihtimal de olsa...
Deneyelim hocam

Çevrimdışı ALEXOGOLDO

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 80
  • 25
  • 80
  • 25
19 Ara 2017 16:21:21
An itibariyle egitimbirsenden ayrıldım

Çevrimdışı nustafa33

  • Aktif Üye
  • **
  • 38
  • 28
  • 38
  • 28
19 Ara 2017 16:25:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
An itibariyle egitimbirsenden ayrıldım
Yarın ya da perşembe bende inşallah

Çevrimdışı merkas

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 56
  • 53
  • 56
  • 53
19 Ara 2017 16:28:43
Yarın da ben ayrılıyorum, ayrılma formunu hazırladım.

Çevrimdışı nustafa33

  • Aktif Üye
  • **
  • 38
  • 28
  • 38
  • 28
19 Ara 2017 16:30:50
Akşam saat 9 da twitter dan sadece cumhurbaşkanımıza yazalım. ( [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] RT_Erdogan )        ( [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] tcbestepe ) geçti artık hocam boşver falan demeyin. Son 3ay içinde tweet atan kişi sayısı 20yi geçmezken dün kötü haber sonrası mevcut çoğaldı bayağı gördünüz. Emek vermek lazım, toplu hareket edelim son kez de olsa. Biz 4 yıldır uğraşıyoruz ayakları da yapmayın biz de uğraştık.

Çevrimdışı cananok

  • Üye
  • *
  • 16
  • 14
  • 16
  • 14
19 Ara 2017 16:32:18
meb 147 yi aradım mezun olduğum branşa alan değişikliği istiyorum diye talepte bulundum. Sendikaları da aradım alan değişikliği hakkımızı dillendirsinler diye .Ne olur herkes arasın. Belki yoğun bir şekilde ararsak sesimizi duyarlar.15 yıldır alanıma geçemiyorum.

Çevrimdışı emin44

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 32
  • 41
  • 32
19 Ara 2017 16:33:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kim yan alandan bahsediyor okuyup anlayıp öyle yazın sayın hocam milletin moralini bozmak için uğraşmayin
hocam 733 sayfayı okuyupdamı yan alandan bahsedilmediğini anladınız tebrikler size

Çevrimdışı 2012tutku

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 181
  • 312
  • 181
  • 312
19 Ara 2017 16:35:54
Sendika çağrı yapmış
Ben istifa formumu verdim bile.
Ajanda, kalem istemiyorum
Hakkımızı savunsaydı

Çevrimdışı cananok

  • Üye
  • *
  • 16
  • 14
  • 16
  • 14
19 Ara 2017 16:37:17
Eğitimi devam eden öğretmen adayları ile öğretmenliğe kaynaklık eden üniversite öğrenci sayılarını vermişler .Madem alan değişikliğini eğitim okuyan öğrencilere haksızlık olarak görüyorlar neden eğitim fakültesi mezunu olmayanlar öğretmenliğe atanıyor

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
19 Ara 2017 16:41:59
Hadi konus sayin ismail koncuk.sen 2016 da yazin yonetici atama klavuzuna gore 4 yili bitenler inha edilecekti.sen kiyameti kopardin oraya gittin buraya gittin ve sayende 2011 de sinavla atanmis md yrdlari inha edilmedi.simdide biseyler yapta gorelim...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK