Arkadaşlar akşam bir saat belirleyip twitter dan sadece cumhurbaşkanımıza yazalım.
Harbiden bu alan degisikligi konusunda artik ipler kopmustur.simdi bu yapilanin adi alan degisikligi degildir.mustesar cimri davrandik diyordu.iyide simdi de bisey vermiyorsun ki.Adalet,vicdan,kamu yarari,hak,hukuk bu isin neresinde biri soylesin...
Dün de yazdım. Dört aydır sesi çıkmayan sendikalarimiz hep bir ağızdan tepki vermeye başlarlar. Tabi bu tepkiler göstermelik tepkiler. Peki somut adım atan sendika var mi . Bunları iki büyük sendika için söylüyorum. Zaten beş yılda olmayan yasal ve pedagojik bir hakka bile sahip cikamadilar.. ... bu gün akşam iyi bir baskı uygullarsak.. yüzde bir ihtimal de olsa...
An itibariyle egitimbirsenden ayrıldım
Kim yan alandan bahsediyor okuyup anlayıp öyle yazın sayın hocam milletin moralini bozmak için uğraşmayin