2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı yıldız10000

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 113
  • 42
  • 113
  • 42
20 Ara 2017 15:28:57
O kadar yazdım  aradım sordum sonuç bu mu yanii. Nasıl fark edelerder durumu ? Sınıfta bir öğrenci birey insan  için bile herşey kıymetliyken yok sayılıyoruz

Çevrimdışı elifikbal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 292
  • 119
  • 292
  • 119
20 Ara 2017 15:33:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara,  özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.
ne oldu hocam. Duyumunuz çıkmadı

Çevrimdışı nkocaman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 852
  • 323
  • 852
  • 323
20 Ara 2017 15:40:46
Kaç kişi istifa etti tek tük. Bunlara müstehakız biz.

Çevrimdışı yıldız10000

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 113
  • 42
  • 113
  • 42
20 Ara 2017 15:44:11
2013 te diplomaları fakslayın demişlerdi ondan sonra acılmıştı

Çevrimdışı KASAM

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 294
  • 30
  • 294
  • 30
20 Ara 2017 15:46:10
Nereye fakslicaz,yildiz hicam

Çevrimdışı nkocaman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 852
  • 323
  • 852
  • 323
20 Ara 2017 15:48:51
Yahu ne faksı. Diploma fakslamasıyla hak mı verir bunlar? Yanlışınız var sizin.

Çevrimdışı yıldız10000

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 113
  • 42
  • 113
  • 42
20 Ara 2017 15:50:58
İlçeden istemişlerdi diye haber grlmişti  bizde yollamıştık şimdi öyle birşey duymadım bende ama çok ilginç kapatılan böşğm diyor EPO ama açılmıyor kime sorsak bilemedim

Çevrimdışı yıldız10000

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 113
  • 42
  • 113
  • 42
20 Ara 2017 15:51:45
Olanı söylüyorum

Çevrimdışı KASAM

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 294
  • 30
  • 294
  • 30
20 Ara 2017 15:52:33
Ben de bekliyordum bize acilmaliydi ne ypsk yildiz hocam

Çevrimdışı nkocaman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 852
  • 323
  • 852
  • 323
20 Ara 2017 15:53:47
Tercihten sonra diploma istenmişti bizden 2012de.

Çevrimdışı Serray

  • Aktif Üye
  • **
  • 44
  • 25
  • 44
  • 25
20 Ara 2017 15:54:05
Az önce Ebs yi aradım bakanlıkla görüşmelerin devam ettiğini söyledi her an her şey değişebilir dedi ona göre yarın istifa edecem dedim siz bilirsiniz dedi.

Çevrimdışı mcenkiz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 500
  • 681
  • Müdür Yetkili
  • 500
  • 681
  • Müdür Yetkili
20 Ara 2017 15:58:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçeden istemişlerdi diye haber grlmişti  bizde yollamıştık şimdi öyle birşey duymadım bende ama çok ilginç kapatılan böşğm diyor EPO ama açılmıyor kime sorsak bilemedim
Ben de EPÖP mezunuyum ama kapatılan bölümle kastedilen, kapatılan okulların bölümlerinde çalışan öğretmenler hocam. Bana da ekran açılmıyor.

Çevrimdışı ylzkhvclr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 252
  • 112
  • 252
  • 112
20 Ara 2017 15:59:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az önce Ebs yi aradım bakanlıkla görüşmelerin devam ettiğini söyledi her an her şey değişebilir dedi ona göre yarın istifa edecem dedim siz bilirsiniz dedi.
Adammlara bak hiç takmıyorlar bile.Ebs de olupta alan değiştiremeyen arkadaşlar istifanızı veriniz lütfen bu sendikadan birşey olmaz

Çevrimdışı kaan_1903

  • B Grubu
  • 326
  • 195
  • Türk Dili ve Ed.
  • 326
  • 195
  • Türk Dili ve Ed.
20 Ara 2017 15:59:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az önce Ebs yi aradım bakanlıkla görüşmelerin devam ettiğini söyledi her an her şey değişebilir dedi ona göre yarın istifa edecem dedim siz bilirsiniz dedi.
hocam 20 bin atama olacak onların %80 i  stajını kaldırmayız diyerek tehdit edilecek .Ebs de biliyor istifa eden tek tük gelen 10 binlerce

Çevrimdışı Başkan42

  • B Grubu
  • 4.097
  • 3.092
  • İlköğretim Öğrencisi
  • 4.097
  • 3.092
  • İlköğretim Öğrencisi
20 Ara 2017 16:03:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az önce Ebs yi aradım bakanlıkla görüşmelerin devam ettiğini söyledi her an her şey değişebilir dedi ona göre yarın istifa edecem dedim siz bilirsiniz dedi.

Elbette kendinizi düşünmeniz çok doğal ama bence sadece bu olaydaki duruşları ile değil genel olarak değerlendirin. Zira o halde zaten çoktan istifa etmiştiniz.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK