İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı medcezr

  • Aktif Üye
  • **
  • 69
  • 28
  • 69
  • 28
28 Kas 2011 12:05:01
arkadaşlar hangi sestesiniz

Çevrimdışı rüzgarın sesi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.203
  • 2.451
  • Müdür Yardımcısı
  • 1.203
  • 2.451
  • Müdür Yardımcısı
28 Kas 2011 12:09:35
herkes farklı seste hocam seviyeye göre ben mm mesela klimi k kimi y

Çevrimdışı medcezr

  • Aktif Üye
  • **
  • 69
  • 28
  • 69
  • 28
28 Kas 2011 12:14:39
öğretmenim ben k sesindeyim. çocukların çoğu okuyabiliyor. Dikte çalışmalarında da  yavaş yavaş ilerliyoruz. Başta karıştırıyorlar. tane tane yavaşça tekrar edince  yazıyorlar.

Çevrimdışı ogrtmn88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.268
  • 2.049
  • Müdür Yetkili
  • 1.268
  • 2.049
  • Müdür Yetkili
28 Kas 2011 12:30:11
meraba arkadaslar ben de r sesını bıtırdım dıkte yaptıracagım. matematıkte onluk bırlıkteyım bu onluk bırlık kavramını nasıl anlatsam bbıeemedım anlattım da cok anlamadılar???

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 13:36:14
uzaktaneğitim.meb. gov a giremiyorum
kullanıcı bölmesine tc mizi yazmıyor muyuz??

Çevrimdışı beril55

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 75
  • 107
  • 75
  • 107
28 Kas 2011 15:18:45
Slm arkadaşlar.Bugün " k " sesini vwerdim. Şu an ise öğrendiğimiz seslerle ilgili dikte yaptırıyorum.

Çevrimdışı pinhanyar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.589
  • 3.566
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.589
  • 3.566
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 15:26:51
Merhabalar arkadaşlar, ben "d" dedim bugün, niyetim yarın vermekti ama pek bir heveslilerdi yeni ses için,kırmadım kuzucukları;) bu arada söyleneni yazabiliyorlar, dikte çalışmalarımız da düzene girdi,ben de yeni sesi vermekte sakınca görmedim..hep böyle giderler inşaallah.

Çevrimdışı sebiha

  • Üye
  • *
  • 1
  • 12
  • 1
  • 12
28 Kas 2011 15:30:52
seri okuma için hece tablosu ezberletiyor musunuz?

Çevrimdışı @kurtuluş@

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 684
  • 886
  • 684
  • 886
28 Kas 2011 15:36:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ridef in kısa  yolu var mı arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim
kısa yol yok

Çevrimdışı @kurtuluş@

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 684
  • 886
  • 684
  • 886
28 Kas 2011 15:38:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
uzaktaneğitim.meb. gov a giremiyorum
kullanıcı bölmesine tc mizi yazmıyor muyuz??
tc yazıyoruz ve mebbis şifresi

Çevrimdışı MarkaC

  • Yeni Üye
  • 5
  • 1
  • 5
  • 1
28 Kas 2011 15:39:16
u sesinden öteye gidemedik........

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 15:42:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ridef in kısa  yolu var mı arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim
roboform var.Sayfa 570te anlatıldı.

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 15:45:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
seri okuma için hece tablosu ezberletiyor musunuz?
Hocam ben tahtanın sağ tarafına öğrendiğimiz açık ve kapalı heceleri yazıp hergün okutuyorum çocuklara.Sesli harfleri de yazdım.Onları da okutuyorum.

Çevrimdışı duyguaydın

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 5.481
  • 127.791
  • 5.481
  • 127.791
28 Kas 2011 15:50:37
arkadaslar bugün müfettiş geldi rehberlik için geldiğini 2.dönem teftişe geleceğini söyledi çocukların defterine tek tek baktı bazılarının yazısını beğenmediğini söyledi bir daha ki sefer çocukları okutacağını rehberlik ve kulüp dosyalarına bakacağınısöyleyip gitti

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 16:07:52
bugün k dedik. geçen haftaki sınıf gitmiş yerine başka bi sınıf gelmiş gibiydi :) her seste çözülenlerin sayısı artıyor. hayırlısıyla dönem sonunu bi bulsaydık...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK