gelelim fasulyenni faydalarına.bugün yine bir kabustu benim için.biz ü sesine gelene kadar işler yolundaydı ama artık işler raydan çıktı.tam anlamıyla çıldırdım derken gün bitti evdeyim sinirliyim ama sizinle sınıf fotolarımı paylaşmak istedim....
NE KARIŞTI HOCAM NOLDU NEYE kızdınız
cuma m demiştim bugün tahtaya 7 cümle(31 kelimelik) yazıp toplu okuttum. 4. ders dikte yaptım. 7 kişi hatasız 10 kişi 1-4 arası hatalı 10 kişide 10-15 arası hatalı.En son ders k ve u sesini söyledim .tahtaya kukla kalem kart kare ..gibi kelimeler yazdım 6 kişi okudu.önden gidenlere ne yapabilirim...Hızlarını düşürmek istemiyorum.
ya iştee aynı senin dediğinden sesli hafleri birbirine kattılar.ü görüyo o diyo,biri ö ye ü diyo çıldırmak üzereydim b igörmeliydiniz.ama bşy söyleyim mi ikimiz ilerleyiz diye havalandık sonra böyle oldu:)
hocam "b" sesinde zorlandılarmıydı sizinkiler sanki zorlancaz gibime gelioda
Yarın otel-not ve nota vericem.Çalışma sayfası hazırladım.O sesinde olan arkadaşlara duyurulur.