İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı BAR5838

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 185
  • 152
  • 185
28 Kas 2011 18:31:21
cuma m demiştim bugün tahtaya 7 cümle(31 kelimelik) yazıp toplu okuttum. 4. ders dikte yaptım. 7 kişi hatasız   10 kişi 1-4 arası hatalı 10 kişide 10-15 arası hatalı.
En son ders k ve u sesini söyledim .tahtaya kukla kalem kart kare ..gibi kelimeler yazdım 6 kişi okudu.
önden gidenlere ne yapabilirim...Hızlarını düşürmek istemiyorum.

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
28 Kas 2011 18:37:57
ö SESİNDEyim ama NE adetse 2 öğrencim ha bire örneğin lö dicek lü dio ü yü bile görmemişken görse karıştırsa neyse de ö bi türlü ağzı dönüp söyleyemio çıldıracam ya hey allahım neyse yarın hallederiz saaaarr :D bu arada 7 öğrencimden çok çok memnunum

Çevrimdışı pasaklıprenses

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 341
  • 439
  • Müdür Yetkili
  • 341
  • 439
  • Müdür Yetkili
28 Kas 2011 18:38:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
gelelim fasulyenni faydalarına.bugün yine bir kabustu benim için.biz ü sesine gelene kadar işler yolundaydı ama artık işler raydan çıktı.tam anlamıyla çıldırdım derken gün bitti evdeyim sinirliyim ama sizinle sınıf fotolarımı paylaşmak istedim....
 hocam el yazılarının daha eğik olmasına özen gösterin :D

Çevrimdışı pasaklıprenses

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 341
  • 439
  • Müdür Yetkili
  • 341
  • 439
  • Müdür Yetkili
28 Kas 2011 18:39:39
 ;)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 18:40:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
;)

peki efendim:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 18:41:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
NE KARIŞTI HOCAM NOLDU NEYE kızdınız

ya iştee aynı senin dediğinden sesli hafleri birbirine kattılar.ü görüyo o diyo,biri ö ye ü diyo çıldırmak üzereydim b igörmeliydiniz.ama bşy söyleyim mi ikimiz ilerleyiz diye havalandık sonra böyle oldu:):)

Çevrimdışı pasaklıprenses

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 341
  • 439
  • Müdür Yetkili
  • 341
  • 439
  • Müdür Yetkili
28 Kas 2011 18:41:43
estfrlh  :D :-[

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 18:42:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
cuma m demiştim bugün tahtaya 7 cümle(31 kelimelik) yazıp toplu okuttum. 4. ders dikte yaptım. 7 kişi hatasız   10 kişi 1-4 arası hatalı 10 kişide 10-15 arası hatalı.
En son ders k ve u sesini söyledim .tahtaya kukla kalem kart kare ..gibi kelimeler yazdım 6 kişi okudu.
önden gidenlere ne yapabilirim...Hızlarını düşürmek istemiyorum.

ben sınıftan kopuk gitmesinler diyordum ama bugün verdim coşkuyu.ses grubu hikaye kitaplarından sıradaki seslerden de okuma yaptırdım:):)

Çevrimdışı gmzarnc

  • Üye
  • *
  • 23
  • 8
  • 23
  • 8
28 Kas 2011 18:44:58
adeyle ilgili sınavları biri acıklayabilir mi. bişeyler secmemiz gerekiyor

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
28 Kas 2011 18:46:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ya iştee aynı senin dediğinden sesli hafleri birbirine kattılar.ü görüyo o diyo,biri ö ye ü diyo çıldırmak üzereydim b igörmeliydiniz.ama bşy söyleyim mi ikimiz ilerleyiz diye havalandık sonra böyle oldu:):)
hocam "b" sesinde zorlandılarmıydı sizinkiler sanki zorlancaz gibime gelioda

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 18:47:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam "b" sesinde zorlandılarmıydı sizinkiler sanki zorlancaz gibime gelioda

b den çok korkmuştum ben ama korktuğum gibi olmadı ilk zaman.sonra d ve b li kelimelere gelince biraz sıkıntı oluştu.onlara bir simge ver en baştan ki sonra birbirine karıştırmasınlar b ve d yı.ha bu arada p gibi çıkaranlar oluyor bazen.ama o kadar zorlayıcı değil.tabi bazı mükemmeller çok zorlandılar:):):

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 18:59:42
Yarın otel-not ve nota vericem.Çalışma sayfası hazırladım.O sesinde olan arkadaşlara duyurulur.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 19:01:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yarın otel-not ve nota vericem.Çalışma sayfası hazırladım.O sesinde olan arkadaşlara duyurulur.

orda değilim ama ellerinize sağlık öğretmenim:):)

Çevrimdışı nazo3361

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 263
  • 646
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 263
  • 646
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 19:08:48
BUGÜN rehberliğe müfettiş geldi.Çocuklara Ela aleti Talat'a  ilet yazdırttı.tek tek defterlere baktı.doğru yazanlara yıldız attı.hiçbir evrağa bakmadı.son 5dk. kala çocuklarla şarkı söyledik.

Çevrimdışı didemgizem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.361
  • 1.069
  • 1.361
  • 1.069
28 Kas 2011 19:12:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam "b" sesinde zorlandılarmıydı sizinkiler sanki zorlancaz gibime gelioda
arkadaşlar bugün b yaptım. bana da sesi çıkarması ve yazması zormuş gibi gelmişti sürekli sessiz olmadığı için. ama düşündüğüm gibi olmadı. gayet rahay okuyup yazabildiler :) mutlu oldum :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK