İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 20:57:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kocaman bi offfffffff.... çekerek başlıyorum arkadaşlar :(( bugün derste resmen gözlerim doldu zor durdum ağlamamak için..n harfini bitrdik aftasonuna dikte okuma ve hecelerleilgili fotokopi verdim iyice çalışın pzt sınav yapıcam dedim hiiççç umularınada değil..31 kişiden 5 kişi eksiksiz,10 kişi filan 1-2 harf yanlışı,8 kişi filan 4-5 yanlış,diğerleri Allaha havale.. ..sadece hepsini doğru yapanların teneffüse çıkmalarına izin verdim diğerlerini hiç çıkarmadım yarın gene yapıcam sınav dedim..resmen bugün bütün şevkim kırıldı hiç bişey yapamadım yüzüm gülmedi hiç..hala da aynı umutsuzluk içindeyim..

bi de dün birbirimize bakalım yarın ne olacak diyorduk ikimizde çuvalladık arkadaşım.boşverrr yarın da kötü gelirlerse yineç ıkarmayız teneffüsee.nasılsa biz hiç teneffüs yüzü görmüyoruz:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 20:58:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
baskı değil öğretmenim gaz vereceksin desek daha doğru olur :) :)

doğruu.ben bugün o kadar kızdım ki çabuk çabuk derken minnoşlar titriyordu ama napıyımmm beni sinir ettilerr:):)

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 20:59:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
beğendiniz umarım:):)

çok beğendim hocam ellerine sağlık..sizn öğrencinz olmak isitiyorum :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 20:59:53
sevgili zümrelerim hepinizin dikkatini mutlaka çekmiştir.bu sistem de öğrenciler harfe yöneliyor bütünü göremiyorlar.bu nedenle okuma hızı olayı çok sonra oturacaktır bence.çocuk sesle diğer sesi birleştirme peşindeyken tüm kelimeyi bir anda nasıl okuyabilir ki.ilgisi o sese doğru kayıyor..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:00:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

çok beğendim hocam ellerine sağlık..sizn öğrencinz olmak isitiyorum :)

bence bugün beni çıldırmışken görseydiniz olabildiğince uzağa kaçardınızzz:):)

Çevrimdışı meleke

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.951
  • 3.658
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.951
  • 3.658
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 21:01:35
resimli dikte çok işime yaramıştı hazır elinde elatinormu içeren resimli diktesi olan varsa çok makbule geçecek:)

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
28 Kas 2011 21:02:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevgili zümrelerim hepinizin dikkatini mutlaka çekmiştir.bu sistem de öğrenciler harfe yöneliyor bütünü göremiyorlar.bu nedenle okuma hızı olayı çok sonra oturacaktır bence.çocuk sesle diğer sesi birleştirme peşindeyken tüm kelimeyi bir anda nasıl okuyabilir ki.ilgisi o sese doğru kayıyor..
Cümle yöntemi uyguladığımız yıllarda okuyamayanlara uyguladığımız yöntemi temel alıyoruz şimdi.o yıllarda cümle yöntemi ile birlikte ses temelli yöntemi kullananlara soruşturma açardı müfettişler.müfredatı uygulamıyorsunuz,böyle okuma yazma öğretirseniz öğrencileriniz yavaş okur,akıcı anlamlı okuyamaz okuduğunu anlayamaz derlerdi...:) :)

Çevrimdışı b@ker

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 185
  • 278
  • 185
  • 278
28 Kas 2011 21:04:46
bence eski sistem daha iyi idi.bu sistemde çok işlek heceleri bile düşüne düşüne okuyor çocuklar...

Çevrimdışı didemgizem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.361
  • 1.069
  • 1.361
  • 1.069
28 Kas 2011 21:05:23
okutan herkes eski sistemi savunuyor. ben okutmadım tam objektif olamıyorum...

Çevrimdışı a.badem

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.540
  • 19.538
  • 8.540
  • 19.538
28 Kas 2011 21:06:10
Rabia hocam, sınıfınız ve dikteniz mükemmel. diyecek söz bulamıyorum.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:07:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Rabia hocam, sınıfınız ve dikteniz mükemmel. diyecek söz bulamıyorum.

çok teşekkür ederim öğretmenimm:):)

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
28 Kas 2011 21:08:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bence eski sistem daha iyi idi.bu sistemde çok işlek heceleri bile düşüne düşüne okuyor çocuklar...
cümle yönteminde geç okuyorlardı ama okuma akıcı hızlı oluyordu.anlamada aynı şekilde daha iyi.ama ses temelli olunca öğrenci sese odaklandığı için okuma hızı düşüyor.göz sıçramaları çoğalıyor.öğrenci bütüne değil birime bakıyor.hızlı okuma tekniklerinin tamamında cümle yönteminde kullanılan yöntemler uygulanıyor.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:08:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Cümle yöntemi uyguladığımız yıllarda okuyamayanlara uyguladığımız yöntemi temel alıyoruz şimdi.o yıllarda cümle yöntemi ile birlikte ses temelli yöntemi kullananlara soruşturma açardı müfettişler.müfredatı uygulamıyorsunuz,böyle okuma yazma öğretirseniz öğrencileriniz yavaş okur,akıcı anlamlı okuyamaz okuduğunu anlayamaz derlerdi...:) :)
tamam ben de eski sistemde okutmadım ama eskiden cümle bütünlüğüne bakıp okuma vardı.anlamlandırma hızlandırma.şimdi harfe takılmaktan çocuk bir kelimeyi zor çıkarıyor ağzından:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:10:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
resimli dikte çok işime yaramıştı hazır elinde elatinormu içeren resimli diktesi olan varsa çok makbule geçecek:)

hocam mesajınızdan bu yana bakıyorum dosyalarım o kadar kaırşmış ki bulamadım gitti:(

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
28 Kas 2011 21:11:15
rabia hocamın sınıfını ve çalışmlarını çok beğendim .tebrik ederim ..
bahsettiğiniz yavaşlık bizde de var ..heceleyerek okuyup sonra kelime söyleniyor .ama bizden kaynaklanmıyor. zamanla işlek hale gelecektir.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK