sevgili zümrelerim hepinizin dikkatini mutlaka çekmiştir.bu sistem de öğrenciler harfe yöneliyor bütünü göremiyorlar.bu nedenle okuma hızı olayı çok sonra oturacaktır bence.çocuk sesle diğer sesi birleştirme peşindeyken tüm kelimeyi bir anda nasıl okuyabilir ki.ilgisi o sese doğru kayıyor..
Cümle yöntemi uyguladığımız yıllarda okuyamayanlara uyguladığımız yöntemi temel alıyoruz şimdi.o yıllarda cümle yöntemi ile birlikte ses temelli yöntemi kullananlara soruşturma açardı müfettişler.müfredatı uygulamıyorsunuz,böyle okuma yazma öğretirseniz öğrencileriniz yavaş okur,akıcı anlamlı okuyamaz okuduğunu anlayamaz derlerdi...
