İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
28 Kas 2011 21:48:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sesler bitse bir renk gelse haytımıza:):)ama bitince de okuma heceleme yazma seri okuma hızlandırma matematik hayat bilgisi deert tasa:):):)
olsun canım biz niye varız..öğretmek için:):)
ö ö sesi yarın ö ö :D ÖKSÜR Ö Ö :d

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 21:48:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende yaklaşık 2 haftadır matemtik ve hayat bilgisi yapmıyorum.serbest etkinliklerde katla yapıştır yap boz artık nesnelerden şekiller etkinlikleri yaptırdım.yarını büyük bir umutla bekliyorum.öksürmekten konuşamaz haldeyim ama yine gidicem.eğer yine kötü gelirlerse bir kilit yaptırıp onları sınıfın içinde boğucammm:):)
aynen ben de boğazımı tahriş ettim bugün iyice,yok kızıcam bağırıcam yok dikte yaptırıcam derken mafoldum :( şu velileri bizim binde birimiz kadar ilgilenmse razıyım..ilgili olanlarınki kendini gösteriyo hemen ilgisizler belli..yarın bakıcaz bakalım sınıfın yarısı doğru yapmazsa teneffüs cezası devam edicek dedim büyük konuştum ama geri adım atamıcam malesef :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:49:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
verdiğiniz ses 20 yi bulduğunda sınıfınızın yarıdan fazlasının okuduğunu göreceksiniz acele etmeyin.sesleri tanıtmadan geçmeyin,yazılış yönlerine dikkat edin,gerdien gelen öğrencileriniz bile sesleri tanırlarsa birleştirme mantığını kavradığında çok hızlı ilerleyeceklerdir

hocam bugün çok mesajınızdan faydalandım görüşlerinizden ama 24 saat engeli burdan teşekkür ediyorum.
bu arada benim verdiğim ses19 olmuş 20. seste oly çözülmezse sizden bilirim ona göre:):)

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
28 Kas 2011 21:49:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşalar benimkiler birleştiriyo ama yavaş yani mine derken mmmii mi nnee ne deyip mine diyolar nasıl hızlanır fikri olan var mı
hocam ben şunu farkettim,çocukların bir çoğu yavaş birleştirdiğinden falan değil,öyle okuması gerektiğini zannettiğinden öyle okuyor!!
daha bugün bir öğrencim tahtadaki metni okurken o kadar yavaştı ki "yeeennnnniiiiii alllllmmmaaaa" diye resmen baydı beni ve tüm sınıfı.elinden çubuğu aldım onun taklidini yaptım,ne anladın diye sordum,hiç bişey dedi.ben de biz de bişey anlamıyoruz hızlı bağla biraz uzatma dedim,birden okuması değişti,hızlandı. deneyin,en azından belki sizinki de benimki gibidir..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:50:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çorap sökülse de bir  rahatlasak.... :-X

ay hocam şu an gülmekten çatlıcamm.süper olmuş:):)sağolunnn

Çevrimdışı gülayengin

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 115
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 101
  • 115
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 21:50:57
Arkadaşlar okumaya geçene kurdele takan var mı? Daha önce 1. sınıf okutan arkadaşlar ne düşünüyorlar bu konuda :)

Çevrimdışı edirnelioğuz

  • Üye
  • *
  • 17
  • 19
  • 17
  • 19
28 Kas 2011 21:51:44
zümrelerim şu dikte bitirdi beni 38 kişilik sınıfımda 32 tanesi k sesine kadar olan metinleri okuyr ama diktede bugün 25 kelimelik bir çalışma yaptım eksiksiz yapan 2 kişi 1-5 yanlış arası 8 kişi okyabilen diğer 22 kişi yarısı yanlış yarısı doğru söyleyince yazamıyr cocuklar bu durumum cok mu kötü cok moralim bozuldu neyi yanlış yaptım ki?

Çevrimdışı b@ker

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 185
  • 278
  • 185
  • 278
28 Kas 2011 21:52:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ay hocam şu an gülmekten çatlıcamm.süper olmuş:):)sağolunnn
siz de soğolun hocam  teşekkürler.. :D

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:53:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zümrelerim şu dikte bitirdi beni 38 kişilik sınıfımda 32 tanesi k sesine kadar olan metinleri okuyr ama diktede bugün 25 kelimelik bir çalışma yaptım eksiksiz yapan 2 kişi 1-5 yanlış arası 8 kişi okyabilen diğer 22 kişi yarısı yanlış yarısı doğru söyleyince yazamıyr cocuklar bu durumum cok mu kötü cok moralim bozuldu neyi yanlış yaptım ki?

hocam yanlış yapmak değil de her gün dikteye biraz da olsa zaman ayırmak.en temelinde 2 ses çıktığını kavratmak yatıyor sonra düzeliyor ...

Çevrimdışı prenses3347

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 33
  • 109
  • 33
  • 109
28 Kas 2011 21:53:25
yarın yılan olup ssssssssssssss diyeceğiz :D bir öğrencimde okuma yazmaya geçti çokkk mutlyum çocuğun okuduğu şeylerin farkına varınca habire öpüyorum :)) yinede ayın öğretmeni değilim :(((

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
28 Kas 2011 21:53:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bugün çok mesajınızdan faydalandım görüşlerinizden ama 24 saat engeli burdan teşekkür ediyorum.
bu arada benim verdiğim ses19 olmuş 20. seste oly çözülmezse sizden bilirim ona göre:):)
ben bügün 16.sesi verdim.33 öğrenciden 20 tanesi vebden 5 ses ileride gidiyor.onlar sadece ssi yazma çalışmaları yapmış oluyor sesi yazdıktan sonra açıp okuma setindeki metinleri okuyor.bazen onlara eşya isimleri,hayvan isimleri,arkadaşlarının isimleri gibi kendi kendilerine dikte yaptırıyorum.hatta öğrettiğiniz şarkıları yazmalarını isteyebilirsiniz.eksiklikler olucaktır mutlaka ama öğrencinin kendi kendine dikte yapması çok verimli ve etkili oluyor.hatta yanındaki ile karşılaştırıp birbirlerinin hatalarını buluyorlar.bu arada ceza ne ise çekeriz :)

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
28 Kas 2011 21:54:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar okumaya geçene kurdele takan var mı? Daha önce 1. sınıf okutan arkadaşlar ne düşünüyorlar bu konuda :)

Takmayın derim öğretmenim hatta bu bir dönem yasaklanmıştı,çocukları olumsuz etkilediği için diye hatırlıyorum. Bir çikolata bile alamadığı için ağlayan,okula gelmek istemeyen olduğunu biliyorum,öğretmenin verdiği her ödül tahminimizden fazla önem taşıyor çocuklar için..

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 21:55:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım ben bu duruma şöyle bir çözüm buldum.
bir deste kalem alıyorum yanıma uçları açık. derste ucu kırılana  bir tanesini veriyorum o da tenefüste kalemini açığ benimkini geri veriyor.

dönem başında denemiştim bunu. elindeki kalem masadakinden küçükse ucunu bilerek kırıp geliyordu birçoğu, büyük kalemi alabilmek için. o yüzden vazgeçtik, bir süre elimde kalem açacakla ben dolaştım sınıfta, sırf onlar kalkıp çöp kutusunun başında kalabalık etmesinler diye, buda bizi epey yavaşlattı...

o yüzden klasik kalemini kendisi açan öğrenci modelini uygulamaya devam ediyoruz şimdilik, daha iyi bir çözüm bulana kadar :)

Çevrimdışı nagice

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
  • 1.847
  • 7.612
  • Rehber Öğretmen
28 Kas 2011 21:56:46
kurdele takmayı bende istemiyorum .daha parlak bir fikri olan var mı .zaten amacımız diğer çocukları teşvik değil mi.kaş yapayım derken göz çıkartmayalım hani....

Çevrimdışı öğretmenim61

  • Üye
  • *
  • 13
  • 31
  • 13
  • 31
28 Kas 2011 21:57:23
      
   Öğretmenim kurdele  takmayı uygun bulmuyorum,göreve başladığımdan beri uygulamıyorum.Bu benim düşüncem farklı düşünenlere de,mantıklı açıklamaları varsa saygı duyarım.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK