arkadaşalar benimkiler birleştiriyo ama yavaş yani mine derken mmmii mi nnee ne deyip mine diyolar nasıl hızlanır fikri olan var mı
hocam ben şunu farkettim,çocukların bir çoğu yavaş birleştirdiğinden falan değil,öyle okuması gerektiğini zannettiğinden öyle okuyor!!
daha bugün bir öğrencim tahtadaki metni okurken o kadar yavaştı ki "yeeennnnniiiiii alllllmmmaaaa" diye resmen baydı beni ve tüm sınıfı.elinden çubuğu aldım onun taklidini yaptım,ne anladın diye sordum,hiç bişey dedi.ben de biz de bişey anlamıyoruz hızlı bağla biraz uzatma dedim,birden okuması değişti,hızlandı. deneyin,en azından belki sizinki de benimki gibidir..