İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 22:08:14
çiğdemersin hocam çok teşekkürlerr paylaşımınız için...

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
28 Kas 2011 22:08:30
bir oyun daha.iki grup oluşturup grubun  birer öğrenciyi tahtaya çıkarıp gözünü kapatıyorsunuz veya yönünü duvara dönüyor.aynı anda ikisine bir nesne resmi gösteriyorsunuz yada tahtaya çiziyorsunuz basitce.aynı andadöndürüp resmin ne olduğunu yazmalarını isityorsunuz.önce ve doğru yazan kazanırr hadi bakalım tezahüratlardan çocuk öyle hızlı yazıyor ki :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 22:10:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir oyun daha.iki grup oluşturup grubun  birer öğrenciyi tahtaya çıkarıp gözünü kapatıyorsunuz veya yönünü duvara dönüyor.aynı anda ikisine bir nesne resmi gösteriyorsunuz yada tahtaya çiziyorsunuz basitce.aynı andadöndürüp resmin ne olduğunu yazmalarını isityorsunuz.önce ve doğru yazan kazanırr hadi bakalım tezahüratlardan çocuk öyle hızlı yazıyor ki :)

sizde ne  cevherler varmış.bugünün yıldızını size takıyorummm:):)

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
28 Kas 2011 22:11:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dönem başında denemiştim bunu. elindeki kalem masadakinden küçükse ucunu bilerek kırıp geliyordu birçoğu, büyük kalemi alabilmek için. o yüzden vazgeçtik, bir süre elimde kalem açacakla ben dolaştım sınıfta, sırf onlar kalkıp çöp kutusunun başında kalabalık etmesinler diye, buda bizi epey yavaşlattı...

o yüzden klasik kalemini kendisi açan öğrenci modelini uygulamaya devam ediyoruz şimdilik, daha iyi bir çözüm bulana kadar :)
ben bu kalem açma sorununu yaşamadım bu sene.hepsinin kalemtraşı,içine çöp biriktirenlerden.kalem açmak için yerlerinden kalkmıyorlar.

Çevrimdışı morduman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.623
  • 2.396
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.623
  • 2.396
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:12:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de değerlendirme sonuçlarıma yorum istiyorum.
5 üzerinden dersek
13 kişi 5/5  (okumaya geçenler)
11 kişi 4/5  (şimdiye kadarki harflerle okuyan ,okumaya geçmesine  çok az kalanlar)
8 kişi 3/5, (yeni öğrendiği harflerde zorlanan)
4 kişi 2/5,
 3 kişi 1/5 (dünyadan bi haber diyelim bunlara da)
mevcut39  ve u harfine bugün geçtim

sınıf mevcudum 31

18 öğrencim 5/5

6 öğrencim 5/4

2 öğrencim 3/5

3 öğrencim 2/5

1 öğrencim 1/5

1öğrencim 0/5

0 olan öğrencim şiddetli derecede öğrenme bozukluğu var 1 olan öğrencimde hafif zihinsel

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
28 Kas 2011 22:13:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sizde ne  cevherler varmış.bugünün yıldızını size takıyorummm:):)
bazen hızlı yazacam diye yazdıkları bişeye benzemeyebilir :) :) :) yada arada rabia gibi mızıkçılar arkadaşının yazdığını silebiliyor :)

Çevrimdışı çiğdemersin

  • Üye
  • *
  • 4
  • 10
  • 4
  • 10
28 Kas 2011 22:13:25
b@ker ve rabia22 hocam asıl ben teşekkür ederim deneyimlerinizi paylaştığınız için...

Çevrimdışı morduman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.623
  • 2.396
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.623
  • 2.396
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:14:01
idare aylık rapor tutmamızı istiyor.

öğrenciler hakkında

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 22:14:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bazen hızlı yazacam diye yazdıkları bişeye benzemeyebilir :) :) :) yada arada rabia gibi mızıkçılar arkadaşının yazdığını silebiliyor :)

mesajınızımı sildim ??

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
28 Kas 2011 22:16:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mesajınızımı sildim ??
hayır sınıfta rabia arkadaşının yazdığını siliyor :) :) :) yarış kızlar erkekler olunca kızlar mızıkçı tabii :) :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 22:16:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıf mevcudum 31

18 öğrencim 5/5

6 öğrencim 5/4

2 öğrencim 3/5

3 öğrencim 2/5

1 öğrencim 1/5

1öğrencim 0/5

0 olan öğrencim şiddetli derecede öğrenme bozukluğu var 1 olan öğrencimde hafif zihinsel

hocam çok başarılı tebrikler.
ayrıca ben her ay için rapor tutuyroum.öğrenme zorluğu yaşayanları ve aylık gelişimlerini isterseniz bir tutanak örneği yollayabilirim.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 22:16:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hayır sınıfta rabia arkadaşının yazdığını siliyor :) :) :) yarış kızlar erkekler olunca kızlar mızıkçı tabii :) :)

bi de çocuklara kızıyorum.ben önce kendim bi doğru okumayı öğrenirsem süper olacak:):)

Çevrimdışı SEHERERDEM

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 98
  • 249
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 98
  • 249
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:17:05
hocam yollarsanız sevinirim ben de

Çevrimdışı morduman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.623
  • 2.396
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.623
  • 2.396
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:18:20
rabia hocam buğün müdür istedi . örnek bir rapor varsa rica edebilirmiyim

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:20:59
bugün y harfini verdim..onlar yı diye söylüyorlar..okuma yaparken de yay kelimesini yayı tay kelimesini de tayı gibi okuyorlar...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK