İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:22:22
bir de dikte çalışması yaptık bugün atlı yazdırıken brkaçtanesi tatl yazmışlardı...L ye lı dedikleri için doğru yazdıklarını sanıyorlar..:)

Çevrimdışı sporcu_ogrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 293
  • 454
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 293
  • 454
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:24:08
Arkadaşlar birkaç gündür siteyi taip edemıyorum . Yine kaldığımız yerden devam ediyoruz :) sonumuz ne olacak merak ediyorum :)

benım sorunum diktede diktede çok zorlanıyor çocuklar bunu nasıl düzeltebiliriz  
örneğin öğrendiğimiz bir sesten sonra mutlaka dıkte yaptırmaya çalışıyorum ve söylerken
vurguluyorum ornek
uuuuuuummmmmmmmmmuuuuuuuuuuuu ttttttttttt gibi ve hala m dan sonra hangi ses geliyor dıkkat et dedğimde yazamıorlar nasıl bir yol izlemeliyim sizce?

Çevrimdışı reyyansu

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 35
  • 2.223
  • 35
  • 2.223
28 Kas 2011 22:26:40
selam zümrelerim bizde bu yıl kalem açma derdi hiç olmadı zira bu yıl silgisiz eğitim uyguluyoruz her şeyi silmemek üzere kaliteli tükenmez kalemle yazıyoruz.7 tane 1 sınıf  hep beraber uyguluyoruz hiç şikayetimiz yok

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 22:27:02
hocalarım bulamadım .isterseniz yarın okuldaki tutanakların resmin içekiyim.isterseniz aceleniz varsa şimdi yazıyım tekrardan yollayım.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 22:28:08
onu ararken resimli dikte buldum 2. grup hrfler

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:28:51
diktede hep problem yaşıyoruz...bazen ben de bir kelime söylediğimde örneğin ekmek desem kkk mı diyenler çıkıyor....ben de çıkıyor kkk  gelene kadar ağzımdan kaç ses çıkıyor diyorum..yanlarına gidip söylüyorum..öğrenci sayım az olduğu için...bazedn de birkaç öğrenciye görev veriyorum...

Çevrimdışı Cevahir08

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 631
  • 4.380
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 631
  • 4.380
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:29:59
Ben de yarın b sesini vermeyi düşünüyorum bakalım hayırlısı...

Çevrimdışı sporcu_ogrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 293
  • 454
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 293
  • 454
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:30:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
diktede hep problem yaşıyoruz...bazen ben de bir kelime söylediğimde örneğin ekmek desem kkk mı diyenler çıkıyor....ben de çıkıyor kkk  gelene kadar ağzımdan kaç ses çıkıyor diyorum..yanlarına gidip söylüyorum..öğrenci sayım az olduğu için...bazedn de birkaç öğrenciye görev veriyorum...


benımde çok az ogrencim var ama bir cümleyi bir derstte zor yazıyoruz tek tek kontrol edınce :(

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 22:32:43
şimdi buldum.:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 22:34:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün y harfini verdim..onlar yı diye söylüyorlar..okuma yaparken de yay kelimesini yayı tay kelimesini de tayı gibi okuyorlar...

evet on ubende yaşamıştım zamanla oturuyor öğretmenim.

Çevrimdışı esee

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 80
  • 89
  • 80
  • 89
28 Kas 2011 22:35:19
bugün benim öğrencilerim aşı oldu ve şok oldum 2 erkek dışında hiçbiri ağlamadı hatta öğretmenim önce ben olayım diye ısrar ettiler :)))) bizim zamanımızda ağlayanlar sınıftan kaçanlar olurdu vay beee :))))

Çevrimdışı sporcu_ogrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 293
  • 454
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 293
  • 454
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:36:33
aşı da benım bir ogrencım 4 tane hemşireyi dövdu :)

Çevrimdışı metinogretmen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 964
  • 15.681
  • Müdür Yardımcısı
  • 964
  • 15.681
  • Müdür Yardımcısı
28 Kas 2011 22:37:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aşı da benım bir ogrencım 4 tane hemşireyi dövdu :)
eee öğretmeni sporcu olunca normaldir :)
Fakat zamanlama yanlış..
Tamda kadına şiddet yasasının çıktığı şu hafta olmamış.. :D

Çevrimdışı sporcu_ogrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 293
  • 454
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 293
  • 454
  • 2. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 22:38:47
:=) sporcu dedysek karateci  değil kii :P

evet aşıyı oldu rahatladı sonra ama sırıytıyordu :D

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 22:39:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
eee öğretmeni sporcu olunca normaldir :)
Fakat zamanlama yanlış..
Tamda kadına şiddet yasasının çıktığı şu hafta olmamış.. :D


:):):):)katılıyorumm ve öğrenciyi kınıyorum:):)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK