İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı çiğdemersin

  • Üye
  • *
  • 4
  • 10
  • 4
  • 10
28 Kas 2011 21:30:57
merhaba arkadaşlarrr.u sesindeyimm.ama çok yoruldum yaa .hepsi sesleri tanıyor açık heceleri birleştiriyor.mevcut 22 kişi 16 tanesi mantığı kavradı ve ne verirsem okuyor yazıyor,diğer 6 tanesi iniş çıkışlııı , ya böyle varyaa sinirden ölüyorumm Ali diyorum Ali yi kaç kerede okuyoruz A-li 2 kere diyorr ve bu çalışmayı defalarca yapıyorumm sonra A yı kapatıyorum gerisi oku diyorum böyle suratıma aptalca bir ifadeyle bakıp Ata diyorr bir an şeytana uyacağımı düşünüyorummm sonra sakinleşmeye çalışıyorumm ,bak çocuğum diyorum..gerisi malum çıldırma anları:)))

Çevrimdışı karasuebru

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 279
  • 152
  • 279
28 Kas 2011 21:32:55
bana alıntı yapıp altına yazmasını tarif eder misiniz

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:33:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün aşı oldular.3 kişi ağladı  2si erkek.1ini 3 kişi tuttuk:)Diğerleri sorun yaşatmadı.4.saat oldular aşı.Tatil de olmadı üstelik.

size geçmiş olsun öğretmenim .darısı başımıza:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:34:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bana alıntı yapıp altına yazmasını tarif eder misiniz


hocam alıntı yapacağınız kişinin mesajının üzerinde alıntı yap ibaresi var onu kullanacaksınız...

Çevrimdışı karasuebru

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 279
  • 152
  • 279
28 Kas 2011 21:37:24
onu kullanıyorum ama alıntı yaptığım kişiyle kendi yazdıklarımı ayıramıyorum

Çevrimdışı eslem5

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 135
  • 483
  • 135
  • 483
28 Kas 2011 21:37:47
herkese iyi akşamlar... yarın kkkk diyeceğiz inşallah.umarım  kolay olur .sesler çoğaldıkça iş çığrından çıkmaya başladı :):):)

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 21:38:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bazen olmuyor demekki.donuyorlar öyle kalıyorlar.allahım yarın açılsalarr artık.hafta sonumuzu da mahvetmişlerdi.ama olsun bak biz başarıcaz zümrem sen hiç merak etme.yarın güzel haberlerle geleceğiz ben umutluyummm:):)ikimiz adına:):
inşallah öğretmenim yaa ben umutlarımı kaldırdım bu gün rafa koydum valla :( bakalım yarın neler olcak yazıcam hemen..bu arada matematik ve hayat bilgisinde nerdesiniz?ben serbest etknilik filan yapmıyorum bu arada bazen ders onları resim ve müzik yapıyoruz oyun oynuyoruz filan tama o kadar 6 ders yetmiyo hiç teneffüse çıkmamama rağmen üstelik..

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 21:39:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
onu kullanıyorum ama alıntı yaptığım kişiyle kendi yazdıklarımı ayıramıyorum
alıntı yaptığınız kişinin yazısının altında (quote) yazıyo onun bi altına inip yazmaya başlayın o zman ayrılır hocam

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:43:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
inşallah öğretmenim yaa ben umutlarımı kaldırdım bu gün rafa koydum valla :( bakalım yarın neler olcak yazıcam hemen..bu arada matematik ve hayat bilgisinde nerdesiniz?ben serbest etknilik filan yapmıyorum bu arada bazen ders onları resim ve müzik yapıyoruz oyun oynuyoruz filan tama o kadar 6 ders yetmiyo hiç teneffüse çıkmamama rağmen üstelik..

bende yaklaşık 2 haftadır matemtik ve hayat bilgisi yapmıyorum.serbest etkinliklerde katla yapıştır yap boz artık nesnelerden şekiller etkinlikleri yaptırdım.yarını büyük bir umutla bekliyorum.öksürmekten konuşamaz haldeyim ama yine gidicem.eğer yine kötü gelirlerse bir kilit yaptırıp onları sınıfın içinde boğucammm:):)

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
28 Kas 2011 21:45:15
ŞU SESLER bitiverse ya...D:d

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:46:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞU SESLER bitiverse ya...D:d

sesler bitse bir renk gelse haytımıza:):)ama bitince de okuma heceleme yazma seri okuma hızlandırma matematik hayat bilgisi deert tasa:):):)
olsun canım biz niye varız..öğretmek için:):)

Çevrimdışı karasuebru

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 279
  • 152
  • 279
28 Kas 2011 21:47:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben bıktım "kalem açabilir miyiiiimmmmm"den. o yüzden demiştim. ama diğeri de olur. inşallah canları acımadan, çabucak hallolur bu aşı meselesi. onlar kadar bende korkuyorum çünkü...
arkadaşım ben bu duruma şöyle bir çözüm buldum.
bir deste kalem alıyorum yanıma uçları açık. derste ucu kırılana  bir tanesini veriyorum o da tenefüste kalemini açığ benimkini geri veriyor.

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
28 Kas 2011 21:48:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ŞU SESLER bitiverse ya...D:d
verdiğiniz ses 20 yi bulduğunda sınıfınızın yarıdan fazlasının okuduğunu göreceksiniz acele etmeyin.sesleri tanıtmadan geçmeyin,yazılış yönlerine dikkat edin,gerdien gelen öğrencileriniz bile sesleri tanırlarsa birleştirme mantığını kavradığında çok hızlı ilerleyeceklerdir

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 21:48:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşım ben bu duruma şöyle bir çözüm buldum.
bir deste kalem alıyorum yanıma uçları açık. derste ucu kırılana  bir tanesini veriyorum o da tenefüste kalemini açığ benimkini geri veriyor.

benim verdiğimi kaybetttiler ilk bi kaç hafta bi daha vermedim:):ama uzun zamandır yapmıyorum yarın deneyimm:):)

Çevrimdışı b@ker

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 185
  • 278
  • 185
  • 278
28 Kas 2011 21:48:28
çorap sökülse de bir  rahatlasak.... :-X

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK