hocam bazen olmuyor demekki.donuyorlar öyle kalıyorlar.allahım yarın açılsalarr artık.hafta sonumuzu da mahvetmişlerdi.ama olsun bak biz başarıcaz zümrem sen hiç merak etme.yarın güzel haberlerle geleceğiz ben umutluyummm:):)ikimiz adına:):
inşallah öğretmenim yaa ben umutlarımı kaldırdım bu gün rafa koydum valla

bakalım yarın neler olcak yazıcam hemen..bu arada matematik ve hayat bilgisinde nerdesiniz?ben serbest etknilik filan yapmıyorum bu arada bazen ders onları resim ve müzik yapıyoruz oyun oynuyoruz filan tama o kadar 6 ders yetmiyo hiç teneffüse çıkmamama rağmen üstelik..