hocam benimde geçen perşembe aynı olay başıma geldi.2 aydır sesi çıkmayan çocuk annemde annem diyor.anlam veremedim sürdü bu şekilde.sonra öğrendim ki babası başka memlekete gitmiş.adam geldi çocuk düzeldi.altında yatan bir duygusal neden mutlaka vardır:)
bence annesi çocuğa sert davranıyor. geçen hafta cuma günü çocuk rahatsızdı. haftasonu hastaneye gitmiş. inşallah bir daha böyle birşey yaşamam.

son dersi 5. ders sanmışım. nevrim döndü..