İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı didemgizem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.361
  • 1.069
  • 1.361
  • 1.069
28 Kas 2011 19:44:25
rabia öğretmenim sınıfınız da çok renkli tam 1. sınıf. ellerinize sağlık...

Çevrimdışı lhollyl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.481
  • 2.468
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.481
  • 2.468
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 19:46:43
biz de bugün ı sesiyle ilgili kelime diktesi yaptık. her kelimeyi birer satır yazdırdım ve satır sonunda o satıra kaç kelime sığdırdıklarını sayıp rakamla yazmalarını istedim.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 19:46:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
rabia öğretmenim sınıfınız da çok renkli tam 1. sınıf. ellerinize sağlık...

çokk teşekkür ederim öğretmenim sağolunnn:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 19:47:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben bıktım "kalem açabilir miyiiiimmmmm"den. o yüzden demiştim. ama diğeri de olur. inşallah canları acımadan, çabucak hallolur bu aşı meselesi. onlar kadar bende korkuyorum çünkü...

evet bıkmayacak gibi değil.ya şu aşı olayına bir çözüm bulsalar sevdirecek bşy içine portakal suyu fln katsalar mesela:):)

Çevrimdışı didemgizem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.361
  • 1.069
  • 1.361
  • 1.069
28 Kas 2011 19:48:36
öğrencisi aşı olan oldu mu? neler yaptınız? geçen 1. sınıf okuturken ben ve hemşireler bayağı bi tekme yemiştik :) :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 19:50:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğrencisi aşı olan oldu mu? neler yaptınız? geçen 1. sınıf okuturken ben ve hemşireler bayağı bi tekme yemiştik :) :)

ayy hocam çok hoşsunuz:):)benimkiler olmadı henüz ama geçenlerde bir söylenti yayılmış aşı var diy.öğleden sonra sınıfa geldim yarısı yok.tel gelip duruyo aşı korkusuyla eve kaçmışlar.neyse yok diye getirttik.iki gözü iki çeşme girdiler sınıfa.bakalım gerçek aşı anında neler yaşanacak:):)

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 19:51:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğrencisi aşı olan oldu mu? neler yaptınız? geçen 1. sınıf okuturken ben ve hemşireler bayağı bi tekme yemiştik :) :)

ben geçen yılki öğrencilerime ağlamazlarsa çikolata alacağım diye söz verdim. ağlayanlar oldu ama tekme tokat yoktu bizde...

Çevrimdışı dlk-06

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 103
  • 89
  • 103
  • 89
28 Kas 2011 19:53:32
n sesini bugün zor bela bitirdik yarın inşallah ooo diyecez benim öğrettiğim kelimeleri rahatça söylüyorlar ama o sesle göstermediğim kelimeleri okuyamıyorlar bunun için ne yapabilirim

Çevrimdışı a.badem

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.540
  • 19.538
  • 8.540
  • 19.538
28 Kas 2011 19:54:23
bugün bir öğrencim (geçen yıl da 1. sınıfa devam etmiş ) ilk ders eve gitmek istedi. ortalığı birbirine kattı. kendini yerden yere attı. annesi gelene kadar 1 saniye bile durmadı. 2 aydır sesi çıkmayan çocuk neden böyle davrandı anlayamadım. :(

Çevrimdışı lhollyl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.481
  • 2.468
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.481
  • 2.468
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 19:57:57
bizimkiler geçen hafta aşı oldu, çocuklar güldü ve sevindiler. niye bu kadar normal karşıladılar anlamadım, hatta 2. sınıflardan ben de aşı olmak istiyorum diye diretenler oldu :D:D

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 19:58:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün bir öğrencim (geçen yıl da 1. sınıfa devam etmiş ) ilk ders eve gitmek istedi. ortalığı birbirine kattı. kendini yerden yere attı. annesi gelene kadar 1 saniye bile durmadı. 2 aydır sesi çıkmayan çocuk neden böyle davrandı anlayamadım. :(

hocam benimde geçen perşembe aynı olay başıma geldi.2 aydır sesi çıkmayan çocuk annemde annem diyor.anlam veremedim sürdü bu şekilde.sonra öğrendim ki babası başka memlekete gitmiş.adam geldi çocuk düzeldi.altında yatan bir duygusal neden mutlaka vardır:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 19:59:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
n sesini bugün zor bela bitirdik yarın inşallah ooo diyecez benim öğrettiğim kelimeleri rahatça söylüyorlar ama o sesle göstermediğim kelimeleri okuyamıyorlar bunun için ne yapabilirim

hocam o söylediğiniz bence zamanla oturacak.şu anda her gördüklerini bir anda okuyabilmeleri çok güç.sabredicez...

Çevrimdışı a.badem

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.540
  • 19.538
  • 8.540
  • 19.538
28 Kas 2011 20:02:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam benimde geçen perşembe aynı olay başıma geldi.2 aydır sesi çıkmayan çocuk annemde annem diyor.anlam veremedim sürdü bu şekilde.sonra öğrendim ki babası başka memlekete gitmiş.adam geldi çocuk düzeldi.altında yatan bir duygusal neden mutlaka vardır:):)
bence annesi çocuğa sert davranıyor. geçen hafta cuma günü çocuk rahatsızdı. haftasonu hastaneye gitmiş. inşallah bir daha böyle birşey yaşamam. :(

son dersi 5. ders sanmışım. nevrim döndü..

Çevrimdışı karabekir_2005

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 150
  • 113
  • 150
  • 113
28 Kas 2011 20:03:55
dağ göyünde şeytanın değnekle bile gezemediği dağ köyünde 5 sınıf bir arada okutan köy öğretmeniyim. dokuz tane birinci sınıf ben onları anlamıyorum onlar beni. bu gün k harfini bitirip ı harfine geçtik. bazıları çok güzel okuyor gecem gündüzüm onlar oldu. ama içlerinden bir tanesi harfleri biliyor birleştiremiyor. babasını okula çağırdım. durumu anlattım. hocam bende okuma yazma bilmiyorum hanımda diyor. verdiğim çalışma yaprakları yırtılmış olarak geri geliyor. ne yapacağımı şaşırdım. anne babayada mana bulamıyorum. oooooooooooffffffffff çilekeş dünya öffffffff

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 20:05:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bence annesi çocuğa sert davranıyor. geçen hafta cuma günü çocuk rahatsızdı. haftasonu hastaneye gitmiş. inşallah bir daha böyle birşey yaşamam. :(

son dersi 5. ders sanmışım. nevrim döndü..

inşallah hocam.bu veliler bizim kadar düşünüyor mu çok merak ediyorum

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK