İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
28 Kas 2011 16:09:38
"ö" sesi dedik bugün kelime ve cümleleri yazdık okuduk ve dikte yağtık bol bol yarında ö ye devam edicez çarşambaya "b" ya geçeriz...

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 16:36:32
Bugün bir karar verdim.Ders kitabına hiç bakmayacağım.m sesine geçmeden atma kelimeseini kullanmış.Hissettirmek için yapılmış olabilir ama  yine de bana yanlış geliyor.

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 16:37:23
biz de bugün y sesi ile çalıştık zaten çok heveslilerdi...bir tanesi karıştırdı bi dd diyor bi bb diyor ikisi de değil dedim yyyyy o....hala karıştırıyor..yazımda çok zorlanmadık....yarın da devam edip çarşamba d ye geçicem....

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 16:38:15
ben de hissetrirmek için arada öğrenmediğimiz sesleri veriyorum....

Çevrimdışı ugur_0541

  • Yeni Üye
  • 4
  • 1
  • 4
  • 1
28 Kas 2011 16:41:34
arkasalar sınıfım 21 kişi r sesini bitirdim 7 öğrencim hecelesede okuyup yazabiliyorlar 10 öğrencim yavaş bişekilde okuyorlar a-t at gibi 3 öğrencimi bastan aldım tekrar sesleri veriyorumbi tanesine hiç karısmadım durumum 2. döneme bıraktım durum nedir normal mi acba

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
28 Kas 2011 16:42:55
sesli harflerden ü ve ö kalmıştı.bugün y sesini verdim,hemen arkasından ay,ey,ıy,iy,oy,öy,uy,üy yazdım.ö ve ü'yü öğrenmediklerini söylediler.ben de bir öğrencinin beresini aldım,ben ooooooooo yum dedim,şapkayı taktım,kibarlaştım,inceldim ööööööööö yüm dedim.şapkayı çıkardım uuuuuuuuuu yum dedim,şapka taktım kibarlaştım üüüüüüüüüüüüü yüm dedim.çok güldüler,hem de bugün 3 ses birden öğrenmiş oldular.tahtada da içinde ü ö olan hece kelimeler oluşturdum,iyi oldu.

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
28 Kas 2011 16:46:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkasalar sınıfım 21 kişi r sesini bitirdim 7 öğrencim hecelesede okuyup yazabiliyorlar 10 öğrencim yavaş bişekilde okuyorlar a-t at gibi 3 öğrencimi bastan aldım tekrar sesleri veriyorumbi tanesine hiç karısmadım durumum 2. döneme bıraktım durum nedir normal mi acba
nerde öğretmnsniz hocam

Çevrimdışı mbebek

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.022
  • 1.417
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.022
  • 1.417
  • 4. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 16:47:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sesli harflerden ü ve ö kalmıştı.bugün y sesini verdim,hemen arkasından ay,ey,ıy,iy,oy,öy,uy,üy yazdım.ö ve ü'yü öğrenmediklerini söylediler.ben de bir öğrencinin beresini aldım,ben ooooooooo yum dedim,şapkayı taktım,kibarlaştım,inceldim ööööööööö yüm dedim.şapkayı çıkardım uuuuuuuuuu yum dedim,şapka taktım kibarlaştım üüüüüüüüüüüüü yüm dedim.çok güldüler,hem de bugün 3 ses birden öğrenmiş oldular.tahtada da içinde ü ö olan hece kelimeler oluşturdum,iyi oldu.

hersey ıyı guzel de bu ne acele hocam bır gunde 3 ses valla pes..:) :)

Çevrimdışı ugur_0541

  • Yeni Üye
  • 4
  • 1
  • 4
  • 1
28 Kas 2011 16:48:18
tokat

Çevrimdışı gogo71

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 61
  • 574
  • 61
  • 574
28 Kas 2011 16:54:59
bugünün nasıl geçtiğini anlamadım desem yeridir :( sınıfta seviye farklılıkları arttıkça iyice karmaşık bir hal almaya başladı durum, bugün "k" sesini verdim, sınıfta 10 kişi istediğim gibi çalışmalara katılırken 4 kişi çok kopuk, 4 tanesi de orta seviyede, yarından itibaren durumu kötü sayılabilecek 6 kişiyi okul çıkışlarında alıp 1 buçuk saat onlarla etüd şeklinde çalışmayı düşünüyorum. umarım faydası olur da onlarda biran önce diğer arkadaşlarına yetişirler...

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
28 Kas 2011 16:56:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hersey ıyı guzel de bu ne acele hocam bır gunde 3 ses valla pes..:) :)
artık öğrenmedikleri sesleri çevresindekilere sora sora bişeyler okumaya başladılar.artık bunu sonra öğrenecez demiyorum hiç hocam.sorulduğu anda tüm sınıfın dikkatini toplayarak cevaplıyorum soruyu,alan alıyor,kalanlar da sırası gelince alırlar.ö ve ü yü yazdırmadım ama sesi tanıttım,hece içinde okunuşunu gösterdim.sırası geldiğinde de yazmayı öğrenecekler.3 ses birden vermek planlamamıştım:))

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 17:01:03
bugün otla otlat oto to ton ona onat verdim.2 metin okuduk ve yazdık.Yarın da kalanları verip çarşamba r deriz umarım.

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
28 Kas 2011 17:03:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün otla otlat oto to ton ona onat verdim.2 metin okuduk ve yazdık.Yarın da kalanları verip çarşamba r deriz umarım.
hocam siz nerde görev ypıosnuz

Çevrimdışı dgözükara

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 138
  • 72
  • 138
  • 72
28 Kas 2011 17:04:06
arkadaşlar benim sınıfım 27 kişi.Normalde yarın ı diyecez ama 17 tanesi hazır çocuklarımın okumaya onlara ben ayrıca sıradan ses veriyorum. az kaldı haftaya okumaya geçerler inşallah.Bugün g ve c seslerini verdim onlara .ödev olarakta fotokopi verdim.Altına kendilerine 5 kere oku,1 kere bakmadan yaz yazdırdım 17 side yazdı maaşallah.Çok ama çok mutlu oldum.

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 17:41:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam siz nerde görev ypıosnuz
Samsundayım.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK