bugünün nasıl geçtiğini anlamadım desem yeridir

sınıfta seviye farklılıkları arttıkça iyice karmaşık bir hal almaya başladı durum, bugün "k" sesini verdim, sınıfta 10 kişi istediğim gibi çalışmalara katılırken 4 kişi çok kopuk, 4 tanesi de orta seviyede, yarından itibaren durumu kötü sayılabilecek 6 kişiyi okul çıkışlarında alıp 1 buçuk saat onlarla etüd şeklinde çalışmayı düşünüyorum. umarım faydası olur da onlarda biran önce diğer arkadaşlarına yetişirler...