rabia hocam yazılarının maşallahı var,hep siz kıskanıyorsunuz ya kıskandım ben de:))sınıfınız da çok güzel, benim sivastaki sınıfıma benziyor,öğrencilerinizin tipleri,sınıfın düzeni falan...
hocam sağolun çok teşekkürler..:)ben de sivasta okudum ya ondan kan çekmiştir.ama yazılarda bi sonda defter var ona bakmanızı isterim:)

:)30 puntoluk filan olabilir.::)sınıfımı beğenmenize sevindim ...