İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı deryaşenses

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 784
  • 2.351
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 784
  • 2.351
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 17:43:16
geride kalanları yetiştirmek çok zor oluyor.ben geride olanlara göre gitmek istesemde iyiler her geçen gün daha iyi oluyorlar.fark gittikçe açılıyor. hayırlısı bakalım

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 17:48:24
sınıfımdannn:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 17:50:19
sınıfımdan devam:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 17:51:43
bunlarda bugünkü diktelerim:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 17:54:47
gelelim fasulyenni faydalarına.bugün yine bir kabustu benim için.biz ü sesine gelene kadar işler yolundaydı ama artık işler raydan çıktı.tam anlamıyla çıldırdım derken gün bitti evdeyim sinirliyim ama sizinle sınıf fotolarımı paylaşmak istedim....

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
28 Kas 2011 17:55:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bunlarda bugünkü diktelerim:):)
sınıfınız güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 17:59:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar benim sınıfım 27 kişi.Normalde yarın ı diyecez ama 17 tanesi hazır çocuklarımın okumaya onlara ben ayrıca sıradan ses veriyorum. az kaldı haftaya okumaya geçerler inşallah.Bugün g ve c seslerini verdim onlara .ödev olarakta fotokopi verdim.Altına kendilerine 5 kere oku,1 kere bakmadan yaz yazdırdım 17 side yazdı maaşallah.Çok ama çok mutlu oldum.

hocam isminiz deniz mi?nerde görev yapıyorsunuz?

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
28 Kas 2011 18:05:37
rabia hocam yazılarının maşallahı var,hep siz kıskanıyorsunuz ya kıskandım ben de:))sınıfınız da çok güzel, benim sivastaki sınıfıma benziyor,öğrencilerinizin tipleri,sınıfın düzeni falan...

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 18:17:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
rabia hocam yazılarının maşallahı var,hep siz kıskanıyorsunuz ya kıskandım ben de:))sınıfınız da çok güzel, benim sivastaki sınıfıma benziyor,öğrencilerinizin tipleri,sınıfın düzeni falan...

hocam  sağolun çok teşekkürler..:)ben de sivasta okudum ya ondan kan çekmiştir.ama yazılarda bi sonda defter var ona bakmanızı isterim:):):)30 puntoluk filan olabilir.::)sınıfımı beğenmenize sevindim ...

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 18:17:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfınız güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık

teşekkür ederim zümrem:):)

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
28 Kas 2011 18:25:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam  sağolun çok teşekkürler..:)ben de sivasta okudum ya ondan kan çekmiştir.ama yazılarda bi sonda defter var ona bakmanızı isterim:):):)30 puntoluk filan olabilir.::)sınıfımı beğenmenize sevindim ...
punto büyük ama yazı çok çirkin değil,zamanla küçültür o da,bırak yazsın da büyük yazsın:)

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
28 Kas 2011 18:26:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bunlarda bugünkü diktelerim:):)
Rabia öğretmenim coşmuşsunuz maşallah :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 18:26:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
punto büyük ama yazı çok çirkin değil,zamanla küçültür o da,bırak yazsın da büyük yazsın:)

ik zamanlar yukardan aşağıya doğru yol alıyordu yazıları.şimdi bu hale gelebildi.yaa çocuklara nazar değdi.çok iyiydiler cuma ve bugün beni çileden çıkardılar.iyice çuvalladılar..neyyseeee düzelir inşallah.:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 18:27:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Rabia öğretmenim coşmuşsunuz maşallah :)

bugün coştum ki sormayın.en son diktemi görseydiniz.
"Rabia sinirlenme."
buydu:):)

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
28 Kas 2011 18:29:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
gelelim fasulyenni faydalarına.bugün yine bir kabustu benim için.biz ü sesine gelene kadar işler yolundaydı ama artık işler raydan çıktı.tam anlamıyla çıldırdım derken gün bitti evdeyim sinirliyim ama sizinle sınıf fotolarımı paylaşmak istedim....
NE KARIŞTI HOCAM NOLDU NEYE kızdınız

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK