kocaman bi offfffffff.... çekerek başlıyorum arkadaşlar

( bugün derste resmen gözlerim doldu zor durdum ağlamamak için..n harfini bitrdik aftasonuna dikte okuma ve hecelerleilgili fotokopi verdim iyice çalışın pzt sınav yapıcam dedim hiiççç umularınada değil..31 kişiden 5 kişi eksiksiz,10 kişi filan 1-2 harf yanlışı,8 kişi filan 4-5 yanlış,diğerleri Allaha havale.. ..sadece hepsini doğru yapanların teneffüse çıkmalarına izin verdim diğerlerini hiç çıkarmadım yarın gene yapıcam sınav dedim..resmen bugün bütün şevkim kırıldı hiç bişey yapamadım yüzüm gülmedi hiç..hala da aynı umutsuzluk içindeyim..