İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 20:43:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün k sesiini verirken fırat isimli ğrencime oğlum senin adında k var mı diye sordum. cevap:fıııııııraaaakk var öğretmenim:((((

biz bugün ş dedik bende dedim ki neler yazabiliriz.biri diyor ki okul,öbürü diyor ki burak :):)yani al birini vur ötekine.oluyor böyle şeyler.ama sizin ki çok hoşmuş:):)

Çevrimdışı b@ker

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 185
  • 278
  • 185
  • 278
28 Kas 2011 20:44:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün k sesiini verirken fırat isimli ğrencime oğlum senin adında k var mı diye sordum. cevap:fıııııııraaaakk var öğretmenim:((((
süperrrrrrrrr :D :D :D

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 20:44:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenlerim nasuh03 tarafından bu sitede yayınlanan dosyalar mükemmel ben sık sık başvuruyorum sonuç mükemmel, vermediğim sesleri söyleyerek kitaplıktan hikaye kitaplarına bile geçtik.
hocam nerden ulaşabiliriz dosyalarına.bakmak isterim.bilginiz için de teşekkürler

Çevrimdışı perimert

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 38
  • 252
  • 38
  • 252
28 Kas 2011 20:46:45
ana sayfadan dosya bölümlerinden bulabilirsiniz

Çevrimdışı singesong

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 307
  • 503
  • 307
  • 503
28 Kas 2011 20:47:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam güzel yorumlarınız için çokkk teşekkür ediyorum öncelikle.
  dikte çalışmalarını tahtaya yazmıyorum.ben söylüyorum onlar yazıyor.tabi ki her sınıfta olduğu gibi benim sınıfımda da seviye farklılıkları var .bazıları ancak harf harf söylemekle anlayabiliyorlar.
her günün ilk 5 dk sını mutlaka harfleri hatırlamaya ayırıyorum ve kısa bir ikili hece tekrarı yapıyorum.illaki hepsi olmak zorunda değil sonlardan öğrendiğimiz harflerle ilgili hece olmasına önem veriyorum...
hocam hiç üzülmeyin ben çok başarılı olacağınızı biliyorum.birazcık zaman.bende de oluyor sıkıntılar gerilemeler.ama sabredicezz...
ben bu kadar umutlu değilim malesef hocam... 41 kişi de iyi diyebileceğim kağıt 21 tane  yarı yarıya fark var ve hatasız yazan 7 öğrencim hiç doğrusu olmayan evet tek doğrusu olmayan bile var 3 kişi sadece ses biliyorlar... çıldırmamak elde değil :(

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
28 Kas 2011 20:47:17
  Görselli dikteleri çok seviyorum,çocuklar için yararlı gibi geliyor hem de eğlenceli,bundan önce 1.sınıf okuturken çok hazırlardım,materyalleri bir sonraki sınıfa aktardığım için elimde yok ama hazırladığımda eklerim.
  Bugün adelaytt öğretmenimin eklediği görselli dikte çalışmasını uyguladım,hiç fena değildi tavsiye ederim,öğretmenimize de teşekkürler..

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 20:50:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben bu kadar umutlu değilim malesef hocam... 41 kişi de iyi diyebileceğim kağıt 21 tane  yarı yarıya fark var ve hatasız yazan 7 öğrencim hiç doğrusu olmayan evet tek doğrusu olmayan bile var 3 kişi sadece ses biliyorlar... çıldırmamak elde değil :(

hocam sınıfınız çok kalabalık yarı yarıya diye düşünüyorsunuz ama 21 kişi de az bir başarı sayılamaz.biraz daha zamanla hepsi oturturlar yormayın kendinizi.allah yardımcımız olsun...

Çevrimdışı dgözükara

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 138
  • 72
  • 138
  • 72
28 Kas 2011 20:51:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam isminiz deniz mi?nerde görev yapıyorsunuz?
Hayır hocam deniz değil,İstanbul'da.

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 20:52:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bunlarda bugünkü diktelerim:):)

hocam fotoğrafları görünce hayallere daldım.  :D :D

Çevrimdışı afili54

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 82
  • 192
  • 82
28 Kas 2011 20:53:00
arkadaşalar benimkiler birleştiriyo ama yavaş yani mine derken mmmii mi nnee ne deyip mine diyolar nasıl hızlanır fikri olan var mı

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 20:55:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşalar benimkiler birleştiriyo ama yavaş yani mine derken mmmii mi nnee ne deyip mine diyolar nasıl hızlanır fikri olan var mı

BENMİ Bİ FİKRİM VAR AMA NE KADAR PARLAK BİLEMEM:):)BASKI YAPIN .HIZLI HIZLI GİBİ KELİMELER KULLANIN:):):)

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
28 Kas 2011 20:56:16
kocaman bi offfffffff.... çekerek başlıyorum arkadaşlar :(( bugün derste resmen gözlerim doldu zor durdum ağlamamak için..n harfini bitrdik aftasonuna dikte okuma ve hecelerleilgili fotokopi verdim iyice çalışın pzt sınav yapıcam dedim hiiççç umularınada değil..31 kişiden 5 kişi eksiksiz,10 kişi filan 1-2 harf yanlışı,8 kişi filan 4-5 yanlış,diğerleri Allaha havale.. ..sadece hepsini doğru yapanların teneffüse çıkmalarına izin verdim diğerlerini hiç çıkarmadım yarın gene yapıcam sınav dedim..resmen bugün bütün şevkim kırıldı hiç bişey yapamadım yüzüm gülmedi hiç..hala da aynı umutsuzluk içindeyim..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
28 Kas 2011 20:56:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam fotoğrafları görünce hayallere daldım.  :D :D

 beğendiniz umarım:):)

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
28 Kas 2011 20:57:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşalar benimkiler birleştiriyo ama yavaş yani mine derken mmmii mi nnee ne deyip mine diyolar nasıl hızlanır fikri olan var mı
HOCAM BENMDE ÖLE VAR 10 KŞİDEN 3-4 TANE o her zaman öyle olur zaten hızlı okuyanda heceleri hızlı okuyo sadece hocam bu sistem çocuğu yavaş okuymat-ya zorluyor zaten

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
28 Kas 2011 20:57:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
BENMİ Bİ FİKRİM VAR AMA NE KADAR PARLAK BİLEMEM:):)BASKI YAPIN .HIZLI HIZLI GİBİ KELİMELER KULLANIN:):):)
baskı değil öğretmenim gaz vereceksin desek daha doğru olur :) :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK