arkadaşlar ürün dosyası hazırlamaya başladınız mı? yine müfettiş bize her etkinliği koymayın çocuk istediklerini seçsin dedi. neyse ben de bir tane klasör aldırdım. içine 5 tane dosya koyduk. 1. dosyayı okuma yazma dosyası yaptık. içine 10 adet şeffaf dosya koyduk ve öğrencilere bu zamana kadar yaptığınız fotokopilerden okuma yazma hariç seçtiğiniz 20 kağıdı koyun dedim. 2 dosyayı ise matematik dosyası yaptık. ona da 10 şeffaf dosya koyduk ve yaptığımız matematik fotokopilerini de ona koyduk ama onlar 20 tane tutmadı. neyse 3. dosya da hayat bilgisi oldu. aama onlardan hiç etkinlik yapmadığım için bomboş kaldı. elinizde hayat bilgisi ile ilgili dökümanlar olanlar paylaşırsanız çok teşekkür ederim. artık geri kalan dosyalardan 2. dönem birini Türkçe birini Görsel Sanatlar yapacağım.
BİZ DE HAZIRLIYORUZ ÜRÜN DOSYASI AMA FOTOKOPİ KOYMUYORUZ İÇİNE HİÇ.öĞRENCİLER KENDİ YAPTIKLARI ÇALIŞMALARI KOYUYORLAR SADECE.ORİGAMİ ÇALIMALARI,YAPTIKLARI RESİMLER,MATEMATİKTE RAKAMLARLA İLGİLİ HAZIRLADIKLARI ETKİNLİKLER VE PERFORMANS GÖREVİ YAPMIŞLARDI ONLAR, BOYAMA ÇALIŞMALARI, hAYAT BİLGİSİNDEN DUYGULARIMIZLA VE TÜRK BAYRAĞI İLE İLGİLİ BİR ETKİNLİK YAPMIŞLARDI ONU KOYDULAR.
DOSYAMIZI ZENGİNLEŞTİRMEYE ÇALIŞIYORUZ BİZ DE.