neye az kaldı hocam evet dönemin sonuna yaklaşıyoruz ben daha m sesine geçeceğim sıfır veli desteği ile ancak bu kadar oluyor bir de kış geldi iyice devamsızlıklar arttı bir de öğrencilerimin çoğu mesela rana mı okuyacak rrrrrrraaaaa raa nnnnnnaaa naa rana diye okuyorlar biz böyle ne kadar ilerleyebiliriz ki
Benim tum ogrencilerim acik kapali heceleri okuyor y sesini verdm bugun. ama kelimeye gelince 3te 2si okuyamyor. bugun merak yazdm elimle kapatarak okuttm. mer diyo hepsi. ak ta diyor. hadi birlestr deyince akil diyo. birlestirme icin uygulanck degisik yontemler onerir misiniz
merhaba arkadaşlar sınıfım da 14 öğrencim var.8 öğrencim işi kaptı fakat 1 öğrenci okula 2 ay geçikmeli başaladı çok vahim 1 tanesi van dan yeni geldi çok kötü.1 öğrencimin ailesi çokkkk ilgisiz anne çocuğunda nefret edercesine konuşuyor.3 öğrencimde a, t=at tamam l,e,t=let tamam oldu diyorum birleştir lale demez mi çıldırıyorum.İşte sınıfımın durumu böyle offfff ffffff uykularım kaçıyo ne yapcam ben.ilk defa 1.sınıf okutuyorum.baya stres yaptım.önerileriniz neler ??
bugün okumasından umutsuz olduğum bir öğrencim "Onatlar" sözcüğünü okudu. inşallah diğerleri de okur.
sanırım benim biraz strese girmemin nedeni şu anki 2. sınıflar bir çoğu nerdeyse benim 1 ler gibi okuyor okuyamayan çok öğretmen hala okuma yazma çalışmalarıyla uğraşıyor
hastayım çokk...ateşim var..neyse burdayım yani yine de
Geçmiş olsun öğretmenim dikkat edin kendinize, 1.sınıf öğretmenleri hasta olamazzzz