İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:59:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
neye az kaldı hocam evet dönemin sonuna yaklaşıyoruz ben daha m sesine geçeceğim :( sıfır veli desteği ile ancak bu kadar oluyor bir de kış geldi iyice devamsızlıklar arttı :( bir de öğrencilerimin çoğu mesela rana mı okuyacak rrrrrrraaaaa raa nnnnnnaaa naa rana diye okuyorlar biz böyle ne kadar ilerleyebiliriz ki :(

hocam bende çok oluyordu yakın sesler heceliyorlar ama tüm okuyunca yer değiştiriyorlar.zamanla azalıyor...

Çevrimdışı esee

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 80
  • 89
  • 80
  • 89
29 Kas 2011 19:59:57
hocam haziran sıcağında patlarsa ben de ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde yol alırım bu gidişle :) :)

Çevrimdışı futi82

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 209
  • 379
  • 209
  • 379
29 Kas 2011 20:02:49
arkadaşlar herkese iyi akşamlar Atatürk hakkında ne kadar bilgi veriyorsunuz mesela doğum tarihini ve ölüm tarihini nasıl akıllarında tutacaklar ?

Çevrimdışı easahin

  • Uzman Üye
  • *****
  • 749
  • 620
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 749
  • 620
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 20:03:04
Benim tum ogrencilerim acik kapali heceleri okuyor y sesini verdm bugun. ama kelimeye gelince 3te 2si okuyamyor. bugun merak yazdm elimle kapatarak okuttm. mer diyo hepsi. ak ta diyor. hadi birlestr deyince akil diyo. birlestirme icin uygulanck degisik yontemler onerir misiniz

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 20:04:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim tum ogrencilerim acik kapali heceleri okuyor y sesini verdm bugun. ama kelimeye gelince 3te 2si okuyamyor. bugun merak yazdm elimle kapatarak okuttm. mer diyo hepsi. ak ta diyor. hadi birlestr deyince akil diyo. birlestirme icin uygulanck degisik yontemler onerir misiniz

bendede vardı ve onlarda ses ses birleştirme uygulaması yaptım zamanla düzelir diye umut ediyorum şimdi 6-7 harflik kelimeleri okuyorlar.biraz uzun sürüyor ama diğerinde hiç okuyamıyorlardı

Çevrimdışı beşir@songül

  • Aktif Üye
  • **
  • 33
  • 27
  • 33
  • 27
29 Kas 2011 20:06:30
merhaba arkadaşlar sınıfım da 14 öğrencim var.8 öğrencim işi kaptı fakat 1 öğrenci okula 2 ay geçikmeli başaladı çok vahim 1 tanesi van dan yeni geldi çok kötü.1 öğrencimin ailesi çokkkk ilgisiz anne çocuğunda nefret edercesine konuşuyor.3 öğrencimde  a, t=at tamam l,e,t=let tamam oldu diyorum birleştir lale demez mi çıldırıyorum.İşte sınıfımın durumu böyle offfff ffffff uykularım kaçıyo ne yapcam ben.ilk defa 1.sınıf okutuyorum.baya stres yaptım.önerileriniz neler ??

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 20:08:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar sınıfım da 14 öğrencim var.8 öğrencim işi kaptı fakat 1 öğrenci okula 2 ay geçikmeli başaladı çok vahim 1 tanesi van dan yeni geldi çok kötü.1 öğrencimin ailesi çokkkk ilgisiz anne çocuğunda nefret edercesine konuşuyor.3 öğrencimde  a, t=at tamam l,e,t=let tamam oldu diyorum birleştir lale demez mi çıldırıyorum.İşte sınıfımın durumu böyle offfff ffffff uykularım kaçıyo ne yapcam ben.ilk defa 1.sınıf okutuyorum.baya stres yaptım.önerileriniz neler ??

hocam er ya da geç olacak ilk günlerine bakın ve stres yapmayın ben de öyleyim sonra stresten hiç keyif alamıyoruz.bwen en son o ikili hece okuyanlardan boğulunca ses ses birleştirmelerine müsade ettim.şimdi okuyorlar ama biraz geç oluyor zamanla düzelcek diye umuyorum

Çevrimdışı a.badem

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.540
  • 19.538
  • 8.540
  • 19.538
29 Kas 2011 20:10:50
bugün okumasından umutsuz olduğum bir öğrencim "Onatlar" sözcüğünü okudu.  :)
inşallah diğerleri de okur.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 20:11:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün okumasından umutsuz olduğum bir öğrencim "Onatlar" sözcüğünü okudu.  :)
inşallah diğerleri de okur.

tebrikler zümrem

Çevrimdışı esee

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 80
  • 89
  • 80
  • 89
29 Kas 2011 20:12:00
sanırım benim biraz strese girmemin nedeni şu anki 2. sınıflar bir çoğu nerdeyse benim 1 ler gibi okuyor okuyamayan çok öğretmen hala okuma yazma çalışmalarıyla uğraşıyor :( :(

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
29 Kas 2011 20:13:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sanırım benim biraz strese girmemin nedeni şu anki 2. sınıflar bir çoğu nerdeyse benim 1 ler gibi okuyor okuyamayan çok öğretmen hala okuma yazma çalışmalarıyla uğraşıyor :( :(
Hocam siz stres yapmayın,inşallah sizin öğrencileriniz okurlar...

Çevrimdışı esee

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 80
  • 89
  • 80
  • 89
29 Kas 2011 20:15:54
inşallah hocammmm o kadar çok istiyorum ki bunu teneffüsler yemek aralarını hep onlarla ilgilenerek geçiriyorum ama yine de istediğim gibi değiller :( :( aileleri öğretmen sen ilgileniver biz el yazısından anlamayız diyorlar gel de çıldırma :( :(

Çevrimdışı oetles

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 82
  • 99
  • 82
  • 99
29 Kas 2011 20:16:58
İyi akşamlar herkese:)
matematikte nerdesiniz neler yapıyorsunuz arkadaşlar? İlk okuma üzerine çok düşünce geri kaldık biraz sanırım..

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 20:17:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hastayım çokk...ateşim var..neyse burdayım yani yine de
Geçmiş olsun öğretmenim :( dikkat edin kendinize, 1.sınıf öğretmenleri hasta olamazzzz :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 20:21:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim :( dikkat edin kendinize, 1.sınıf öğretmenleri hasta olamazzzz :)

çok teşekkür ederim zümrem.evet zaten o psikolojiden hastalığı ilerlettik:):)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK