neye az kaldı hocam evet dönemin sonuna yaklaşıyoruz ben daha m sesine geçeceğim

sıfır veli desteği ile ancak bu kadar oluyor bir de kış geldi iyice devamsızlıklar arttı

bir de öğrencilerimin çoğu mesela rana mı okuyacak rrrrrrraaaaa raa nnnnnnaaa naa rana diye okuyorlar biz böyle ne kadar ilerleyebiliriz ki
