İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:43:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Rabia22 öğretmenim geçmiş olsun..
teşekkür ederim öğretmenim

Çevrimdışı duyguaydın

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 5.481
  • 127.791
  • 5.481
  • 127.791
29 Kas 2011 19:46:10
Rabia hocam geçmiş olsun bu arada sınıfınızı çok beğendim

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:46:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Rabia hocam geçmiş olsun bu arada sınıfınızı çok beğendim

çok teşekkkür ederim öğretmenim.beğenmenize sevindim çok naziksiniz

Çevrimdışı esee

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 80
  • 89
  • 80
  • 89
29 Kas 2011 19:49:14
sanırım benim mısırlar hiç patlamayacak :( :( mısırlarımı ilaçladılar mı ne  :(

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:49:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sanırım benim mısırlar hiç patlamayacak :( :( mısırlarımı ilaçladılar mı ne  :(

benimkiler ilaçlı ben biliyorum..sizinkilerde olabilir

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
29 Kas 2011 19:51:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sanırım benim mısırlar hiç patlamayacak :( :( mısırlarımı ilaçladılar mı ne  :(
Öğretmenim sabredin,az kaldı inşallah.

Çevrimdışı firstanbul

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 601
  • 917
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 601
  • 917
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 19:52:18
hocalarım muhtemelen daha öncede defalarca soruldu ama yazı tahtasına nasıl çizgi çizebiliriz ?

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:52:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım muhtemelen daha öncede defalarca soruldu ama yazı tahtasına nasıl çizgi çizebiliriz ?

kalemleri var tahta kalemi ben ondan aldım içziyorum.daksille bile çizebilirsiniz öğretmenim

Çevrimdışı heleteli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 491
  • 762
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 491
  • 762
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 19:54:31
 Bugün kelime diktesi yaptırayım diye Eda deyip başladık. Eda sınıfımızın bir öğrencisi. Sonra deli aklıma geldi ve deli yazdırdım. Biraz sonra baktım kiçocuklar Eda ya bakıp gülüyorlar. :) :) Manzarayı çocuklar benden önce çaktılar.

Çevrimdışı rabia3360

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.436
  • 2.692
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.436
  • 2.692
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 19:55:38
Bneim mısrlarımdan biride tencereye girmemekte ısrar ediyor,biri de tencerenin içinde diğerleri patlarken o patlamamakta ısrar ediyor :)Sanırım cinsi farklı geç patlayacak  :D :D

Çevrimdışı esee

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 80
  • 89
  • 80
  • 89
29 Kas 2011 19:55:56
neye az kaldı hocam evet dönemin sonuna yaklaşıyoruz ben daha m sesine geçeceğim :( sıfır veli desteği ile ancak bu kadar oluyor bir de kış geldi iyice devamsızlıklar arttı :( bir de öğrencilerimin çoğu mesela rana mı okuyacak rrrrrrraaaaa raa nnnnnnaaa naa rana diye okuyorlar biz böyle ne kadar ilerleyebiliriz ki :(

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:56:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün kelime diktesi yaptırayım diye Eda deyip başladık. Eda sınıfımızın bir öğrencisi. Sonra deli aklıma geldi ve deli yazdırdım. Biraz sonra baktım kiçocuklar Eda ya bakıp gülüyorlar. :) :) Manzarayı çocuklar benden önce çaktılar.

ben de bugün şş la ilgili ne yazdırcaımı bulamadım.Keşanlı Ali destanı yazdırdım.çocuklar yüzüme tuhaf tuhaf baktılar ama ben de bakmayın yazın bakalım dedim:):)

Çevrimdışı heleteli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 491
  • 762
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 491
  • 762
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 19:56:56
 
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sanırım benim mısırlar hiç patlamayacak :( :( mısırlarımı ilaçladılar mı ne  :(
Yeteri kadar ısınırsa patlar hocam. En geç haziran sıcağında... :)

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
29 Kas 2011 19:57:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bneim mısrlarımdan biride tencereye girmemekte ısrar ediyor,biri de tencerenin içinde diğerleri patlarken o patlamamakta ısrar ediyor :)Sanırım cinsi farklı geç patlayacak  :D :D
Aman öğretmenim dikkat edin yakmayın :)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:58:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bneim mısrlarımdan biride tencereye girmemekte ısrar ediyor,biri de tencerenin içinde diğerleri patlarken o patlamamakta ısrar ediyor :)Sanırım cinsi farklı geç patlayacak  :D :D

bende de var o mübareklerden tencerenin altını açıp yakıcam bi gün hepsini:):)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK