İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 19:20:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim mısırları tencereye koyar koymaz patlamıyor ki mısırlar birazcık beklemek gerekiyor patlaması için...Biraz daha sabır inşallah kısa sürede geçerler..Kendinizi tüketmeyin,yıpratmayın eninde sonunda geçeceklerdir Allahın izniyle...
valla bazen sabrımın taştığını öğrettiğim hiç bişeyi anlamadıklarını ya da bişey öğretemediğimi düşünüp sinir stres oluyorum..yarın daha güzel duygularla giricem sınıfa umarım değişiklikler olmuştur olumlu yönde..ödev olarak sadece okuma tekrar verdim okuyup gelirler umarım..

Çevrimdışı dgözükara

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 138
  • 72
  • 138
  • 72
29 Kas 2011 19:21:22
Arkadaşlar biz de bugün ı dedik ama ben ı sesini önceden vermiştim.Bugün hece ve kelimeleri üzerinde çalıştık.Benim 27 öğrencim var 25 tanesi hangi harfle olursa olsun ıl-ıt-ın-lo-lu v.b açık ve kapalı hecelerde hiç sorun yok ama kelime türtmeye gelince bu sayı 20 ye düşüyor.5 kişi heceleri biliyor ama kelmede yazamıyor yada eksik yazıyorlar.şaştım kaldım.

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 19:23:36
ben de bir mısır var ama bir türlü tencereye girmek istemiyor :D sadece harfleri tanımakla kalıyoruz bu öğrenciyle. ne yazması var ne birleştirmesi ne de dinlemesi nasıl yapacağız bilemiyorum.artık uğraşasım gelmiyor valla bu öğrenciyle..

Çevrimdışı b@ker

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 185
  • 278
  • 185
  • 278
29 Kas 2011 19:24:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar biz de bugün ı dedik ama ben ı sesini önceden vermiştim.Bugün hece ve kelimeleri üzerinde çalıştık.Benim 27 öğrencim var 25 tanesi hangi harfle olursa olsun ıl-ıt-ın-lo-lu v.b açık ve kapalı hecelerde hiç sorun yok ama kelime türtmeye gelince bu sayı 20 ye düşüyor.5 kişi heceleri biliyor ama kelmede yazamıyor yada eksik yazıyorlar.şaştım kaldım.
aynı benim sınıfı anlatmışsınız hocammm :-X

Çevrimdışı emin.5

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 484
  • 204
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 484
  • 204
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 19:25:31
slmlar. yarııl tatili ne zaman arkadaşlar bilen var mı acaba?

Çevrimdışı memory1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 359
  • 939
  • 359
  • 939
29 Kas 2011 19:29:18
20 Ocak yarıyıl tatili

Çevrimdışı emin.5

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 484
  • 204
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 484
  • 204
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 19:29:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
20 Ocak yarıyıl tatili
teşk hocam

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
29 Kas 2011 19:30:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
slmlar. yarııl tatili ne zaman arkadaşlar bilen var mı acaba?

20 Ocakta başlıyor öğretmenim.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:30:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçmiş olsun Rabia22 öğretmenim.

çok teşekkür ederim hocam sağolun

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:31:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
rabia hocam nerdesiniz gözlerimiz yollarda kaldı... :D :D

hastayım çokk...ateşim var..neyse burdayım yani yine de

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:33:42
şu pATlayan mısırlara hayranım çok severdim ama patlayana kadar yemicem...

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 19:39:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hastayım çokk...ateşim var..neyse burdayım yani yine de
Geçmiş olsun zümrem..Dikkat et kendine..

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
29 Kas 2011 19:42:15
Rabia22 öğretmenim geçmiş olsun..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 19:42:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun zümrem..Dikkat et kendine..

teşekkürler zümremm çok naziksin...

Çevrimdışı duyguaydın

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 5.481
  • 127.791
  • 5.481
  • 127.791
29 Kas 2011 19:42:47
slm herkese sınıfa anneyle ilgili bir bilmece sordum  bugün ama verdikleri cevabı duyunca bütün yorgunluğum gitti bilmece şu özü tatlı sözü tatlı canımdan çok severim onu  ...cevap hepsi birden ATATÜRKKKKK :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK