Öğretmenim mısırları tencereye koyar koymaz patlamıyor ki mısırlar birazcık beklemek gerekiyor patlaması için...Biraz daha sabır inşallah kısa sürede geçerler..Kendinizi tüketmeyin,yıpratmayın eninde sonunda geçeceklerdir Allahın izniyle...
Arkadaşlar biz de bugün ı dedik ama ben ı sesini önceden vermiştim.Bugün hece ve kelimeleri üzerinde çalıştık.Benim 27 öğrencim var 25 tanesi hangi harfle olursa olsun ıl-ıt-ın-lo-lu v.b açık ve kapalı hecelerde hiç sorun yok ama kelime türtmeye gelince bu sayı 20 ye düşüyor.5 kişi heceleri biliyor ama kelmede yazamıyor yada eksik yazıyorlar.şaştım kaldım.
20 Ocak yarıyıl tatili
slmlar. yarııl tatili ne zaman arkadaşlar bilen var mı acaba?
geçmiş olsun Rabia22 öğretmenim.
rabia hocam nerdesiniz gözlerimiz yollarda kaldı...
hastayım çokk...ateşim var..neyse burdayım yani yine de
Geçmiş olsun zümrem..Dikkat et kendine..