İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 21:19:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim :( dikkat edin kendinize, 1.sınıf öğretmenleri hasta olamazzzz :)


sadece 1. sınıf öğretmenleri değil onların ailesi de hasta olamaz.  :( iki çocuğumda çok hasta  son iki ders annelik duygum öğretmenlik duygumu bastırdı da çocukları doktora götürdüm

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 21:24:28
haklısınız hocam hem annelik hem öğretmenlik çokk daha zordur heralde :) çok geçmiş olsun..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 21:25:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

sadece 1. sınıf öğretmenleri değil onların ailesi de hasta olamaz.  :( iki çocuğumda çok hasta  son iki ders annelik duygum öğretmenlik duygumu bastırdı da çocukları doktora götürdüm

evet öğretmenim çok geçmiş olsun

Çevrimdışı csyc

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 275
  • 217
  • 275
  • 217
29 Kas 2011 21:39:06
Arkadaşlar r sesini bugün verdim. Çok fazla kelime oluşuyor. Hepsini mi verdiniz.Bir de üç sesli hecelerin hepsini veriyor musunuz? Lütfen cevaplarınızı bekliyorum.

Çevrimdışı cüneyt46

  • Uzman Üye
  • *****
  • 355
  • 247
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 355
  • 247
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 21:43:54
görmeyeli günlük bir hayli ilerlemiş:)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 21:44:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar r sesini bugün verdim. Çok fazla kelime oluşuyor. Hepsini mi verdiniz.Bir de üç sesli hecelerin hepsini veriyor musunuz? Lütfen cevaplarınızı bekliyorum.

hocam her kelimeyi vermemiz mümkün değil bir kaç tane uzun dışındakileri veriyorum ben.

Çevrimdışı didem8985

  • Üye
  • *
  • 12
  • 13
  • 12
  • 13
29 Kas 2011 21:57:37
arkadaşlar dikte çalışmalarını nasıl yapıyorsunuz? laaa    leee deyince yazamıyorlar..  lllllllllll    aaaaaaaaaaaa   lllllllllll  eeeeeeeee deyince ancak yazıyorlar.. ama artık harfleri tek tek söylemeden yazmaları gerekmez mi? yoksa daha erken mi?  bu arada k harfindeyim..

Çevrimdışı BAR5838

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 185
  • 152
  • 185
29 Kas 2011 22:04:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar r sesini bugün verdim. Çok fazla kelime oluşuyor. Hepsini mi verdiniz.Bir de üç sesli hecelerin hepsini veriyor musunuz? Lütfen cevaplarınızı bekliyorum.
hepsini yazdırmayın belirgin bir kaç tanesini yazdırın. cümlelerde kullanın zamanla öğrenecekler. Benimkilere bugün uuu verdim. kece ve Kelimelerin hepsini okudular. heralde zamanla yazarlarda.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 22:05:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar dikte çalışmalarını nasıl yapıyorsunuz? laaa    leee deyince yazamıyorlar..  lllllllllll    aaaaaaaaaaaa   lllllllllll  eeeeeeeee deyince ancak yazıyorlar.. ama artık harfleri tek tek söylemeden yazmaları gerekmez mi? yoksa daha erken mi?  bu arada k harfindeyim..

hocam artık ikili hece ve üçlü hecelerden başlayarak uzun dikteye doğru yol almalısınız.üstelediğinizde iki ses mantığını kavrayanlar hemen yapıyor ve zamanla geneli kavrıyor

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
29 Kas 2011 22:05:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar dikte çalışmalarını nasıl yapıyorsunuz? laaa    leee deyince yazamıyorlar..  lllllllllll    aaaaaaaaaaaa   lllllllllll  eeeeeeeee deyince ancak yazıyorlar.. ama artık harfleri tek tek söylemeden yazmaları gerekmez mi? yoksa daha erken mi?  bu arada k harfindeyim..
Hocam normalde yazmaları gerekir bence,ben ancak kaleme birde bana bakan tipler için yapıyorum o dediğinizi :)

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 22:05:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar dikte çalışmalarını nasıl yapıyorsunuz? laaa    leee deyince yazamıyorlar..  lllllllllll    aaaaaaaaaaaa   lllllllllll  eeeeeeeee deyince ancak yazıyorlar.. ama artık harfleri tek tek söylemeden yazmaları gerekmez mi? yoksa daha erken mi?  bu arada k harfindeyim..
hece hece söylüyorum hocam ama seslerin üzerine bastıra bastıra yani..lllllaaaa lllllleee diye hissetmelerini sağlıyorum yazsınlar diye bekliyorum bi süre.kendilerinin de söylemelerini istiyorum.ama doğru yazamayanlar var tabiki de saçma sapan şeyler yazanlar filan oluyo..çokkk zor bu dikte işi..

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 22:06:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hece hece söylüyorum hocam ama seslerin üzerine bastıra bastıra yani..lllllaaaa lllllleee diye hissetmelerini sağlıyorum yazsınlar diye bekliyorum bi süre.kendilerinin de söylemelerini istiyorum.ama doğru yazamayanlar var tabiki de saçma sapan şeyler yazanlar filan oluyo..çokkk zor bu dikte işi..

kesinlikle ve öğrenciler çok değişken en güvemndikleriniz tökezlerken en geridekiler birden aktifleşmeye başlıyor.zamanla oturur dileğimiz bu

Çevrimdışı heleteli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 491
  • 762
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 491
  • 762
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 22:07:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar r sesini bugün verdim. Çok fazla kelime oluşuyor. Hepsini mi verdiniz.Bir de üç sesli hecelerin hepsini veriyor musunuz? Lütfen cevaplarınızı bekliyorum.
Önceki verilen sesleri de içeren hece ve kelimelerden veriyorum. Ancak tamamını vermek mümkün değil.  

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
29 Kas 2011 22:08:12
arkadaşlarım ben bugün erkenciyim.hepinize iyi geceler diliyorum

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 22:11:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlarım ben bugün erkenciyim.hepinize iyi geceler diliyorum
iyi geceler hocam yarın büyük umutlarla gidicem okulaa:)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK