benim de 31 kişiden 10 kişi Allaha havale durumda,bi mucize bekliyorum onlar için..6-7 tanesi Türkçe bilmiyo zaten..anlaşamıyoruz onlarla hiç..biri fiziksel olarak da büyük fakat kas gelişimi sıfır daha çizgi çalışması vs yaptırdım tekrardan e-l-a çalışıyoruz..valla az öğrenci olması daha iyi bence hocam inanın en azından birebir ilgilenmeniz için zamanınız olur ben de oda yok..kötüler aynı iyiler de aynı değişim yokk yokk yokk..e ye a diyen,a ya at diyen, na ya ti diyen...off off..artık kaçıyorum ben herkese iyi geceler,umarım yarın güzel şeyler yazabilirim burda 
hepimiz benzer sorunlar yaşıyoruz hocalarım... ben de dil sorunu yok ama başka sorunlar çok ve küçük değiller ben de hep karamsarım.. sınıflarımız kura ile belirlendi ancak veli isteğiyle yok komşu çocuğu o sınıfta benim çocuk onla daha iyi durur falan gibi gerekçelerle 4- 5 öğrencim başka sınıflara alındı ve mevcudum azaldığından sınıfıma nakiller doluştu daha ilk hafta ve her gelen nakil berbat sorunlu öğrenciler.. mevcut 41 sonuçta kura idi adil görünüyor fakat adalet bunun neresinde kaldı?
birinin babası cezaevinde çocuğun psikolojisi bozuk ders yapmak istemiyor üstüne gidildiğinde bayılıyormuş annede okuma yazma yok
5 öğrencimin eşler boşanmış ya anne yok ya baba çocuklarla ilgilenilmiyor...
biri sınıfta kalmış annede okuma yazma yok ikinci eş..
biri kalem tutamıyor fiziksel gelişim yetersiz veliyi kayıt dondurmaya ikna edemedim gelip gidip tek yaptığı beni bağırtmak
2 öğrencimin ailesi ilgili gibi görünen ilgisizlerden istemiyosa zorla ödevini yaptıramamki diyorlar
bir tanesi sırtında ikinci dönem kitaplarını da taşıyor ödevini hep kendi karalayarak yapıyor evden ufacık destek almıyor ve ne yaptıysam veliyi okula getirtemedim kaç oldu saymak bile istemiyorum unuttuğum da olabilir.. bunların kaçı okur bilmiyorum ancak onlar okuyana kadar ben deliririm bunu biliyorum burda çocuklarımın hepsi okuyor yazıyor diyen öğretmenlerime imreniyorum ama okudukça da dertleniyorum sorun bende mi acaba diye Allah hepimizin yardımcısı olsun iyi geceler...