İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı gotzilla07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 187
  • 372
  • 187
29 Kas 2011 22:49:30
"B" SESİNE DEvam yarın öğleden sonra belki ü ye geçerim artık günlük 1 ses veriyorum

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 22:54:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet adaletli dağıtım yapılmıyo ne yazıkki hocam:( anasınıftan gelenler çok az bende en önemlisi.bi de ilgili veli az..bu durumda herşey bana kalıyo hangi birine yetişiyim ben 31 taneden bilemiyorum ki..siz hangi harftesiniz hocam?ebn daha o yu verdim bugün 2.döneme ancak btircez harfleri ya uykularım kaçıyo artık..
ben ı yı verdim ama mantığını kapan 5 kişi ,onlar da bir gün iyi bir gün geri.Biri iki ay çizik bile atamadı,biri kalemi eline lütfen  alıyor  bir harf yazıp bekliyor,birinin yaşı küçük anlayamıyor.birinin ailesi okuma yazma bilmiyor ,biri arada bir okula uğruyor off. hangi birini anlatayım .Öğrenci sayısının az olması da kötü malesef. Kötüler hemen belli oluyor.Haftada bir ses vermeye devam edeceğim , sonra başa dönerim onlarla diye düşünüyorum hocam

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 22:57:32
Haftada iki ses yazacaktım ,bir yazmışım.Scimen hocam durumunuzu anlıyorum ,aynı şeyleri yaşıyoruz.Sorunsuz ,zeki ve veli desteği olan öğrenciler olsaydı 1. sınıf okutmakta ne zorluk var.Öğretmen tek başına olursa iş çıkmaza giriyor

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 23:00:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bende onların okuyamıyanları var yazmada sıkıntı yok ama ne yazdığını bilmiyor


Nasıl yani hocam dikte ile yazıp yazdığını okuyamıyor mu?Yoksa bakarak yazdığını mı okuyamıyor?

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 23:01:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben ı yı verdim ama mantığını kapan 5 kişi ,onlar da bir gün iyi bir gün geri.Biri iki ay çizik bile atamadı,biri kalemi eline lütfen  alıyor  bir harf yazıp bekliyor,birinin yaşı küçük anlayamıyor.birinin ailesi okuma yazma bilmiyor ,biri arada bir okula uğruyor off. hangi birini anlatayım .Öğrenci sayısının az olması da kötü malesef. Kötüler hemen belli oluyor.Haftada bir ses vermeye devam edeceğim , sonra başa dönerim onlarla diye düşünüyorum hocam
benim de 31 kişiden 10 kişi Allaha havale durumda,bi mucize bekliyorum onlar için..6-7 tanesi Türkçe bilmiyo zaten..anlaşamıyoruz onlarla hiç..biri fiziksel olarak da büyük fakat kas gelişimi sıfır daha çizgi çalışması vs yaptırdım tekrardan  e-l-a çalışıyoruz..valla az öğrenci olması daha iyi bence hocam inanın en azından birebir ilgilenmeniz için zamanınız olur ben de oda yok..kötüler aynı iyiler de aynı değişim yokk yokk yokk..e ye a diyen,a ya at diyen, na ya ti diyen...off off..artık kaçıyorum ben herkese iyi geceler,umarım yarın güzel şeyler yazabilirim burda :(

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Kas 2011 23:01:36
ben de yarın d ile devam edicem..bugün öğrencilerime dedim yarın yeni ses öğrenicez diye bir çoğu ddddd diye ses çıkarıyorlardı..inşallah bu stresli günleri de gülerek hatırlıcaz...

Çevrimdışı 19733

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 94
  • 44
  • 94
  • 44
29 Kas 2011 23:09:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir kaleme bir de bize bakan öğrenciler için bir öneriniz var mı hocam .Sınıfta 5 kişiler yaa :(  Ne yapsak daha iyi olurlar acaba ???

bendede bi tanesi sürekli yere bakıyor

Çevrimdışı melekmelek34

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 269
  • 307
  • 269
  • 307
29 Kas 2011 23:12:30
o da bişey mı
a diyo t diyo birleştr diorm masayı diyo
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim de 31 kişiden 10 kişiha havale durumda,bi mucize bekliyorum onlar için..6-7 tanesi Türkçe bilmiyo zaten..anlaşamıyoruz onlarla hiç..biri fiziksel olarak da büyük fakat kas gelişimi sıfır daha çizgi çalışması vs yaptırdım tekrardan  e-l-a çalışıyoruz..valla az öğrenci olması daha iyi bence hocam inanın en azından birebir ilgilenmeniz için zamanınız olur ben de oda yok..kötüler aynı iyiler de aynı değişim yokk yokk yokk..e ye a diyen,a ya at diyen, na ya ti diyen...off off..artık kaçıyorum ben herkese iyi geceler,umarım yarın güzel şeyler yazabilirim burda :(

Çevrimdışı atuzun85

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 187
  • 1.607
  • Müdür Yardımcısı
  • 187
  • 1.607
  • Müdür Yardımcısı
29 Kas 2011 23:15:38
4. grupta bitti. Allahtan bişey olmazsa 2 haftaya okur yazar bebelerim :)

Çevrimdışı csyc

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 275
  • 217
  • 275
  • 217
29 Kas 2011 23:35:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam her kelimeyi vermemiz mümkün değil bir kaç tane uzun dışındakileri veriyorum ben.
teşekkürler. Peki üç sesli heceleri ne yapıyorsunuz. Benimkiler normalde söylediğimde yazabiliyorlar.Yine de defterlerine ayrı ayrı vermeli miyim?

Çevrimdışı csyc

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 275
  • 217
  • 275
  • 217
29 Kas 2011 23:36:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hepsini yazdırmayın belirgin bir kaç tanesini yazdırın. cümlelerde kullanın zamanla öğrenecekler. Benimkilere bugün uuu verdim. kece ve Kelimelerin hepsini okudular. heralde zamanla yazarlarda.
Teşekkürler. Hepsini verirsem zaten bir ses 1 hafta alacak.İçimi rahatlattınız.

Çevrimdışı ehoo

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.049
  • 7.313
  • Müdür Yardımcısı
  • 4.049
  • 7.313
  • Müdür Yardımcısı
29 Kas 2011 23:42:40
bildiğim bir şey varsa eğer
bol bol okuma çalışması yapmak lazım
etkisi çok büyük oluyor

Çevrimdışı atuzun85

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 187
  • 1.607
  • Müdür Yardımcısı
  • 187
  • 1.607
  • Müdür Yardımcısı
29 Kas 2011 23:47:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bildiğim bir şey varsa eğer
bol bol okuma çalışması yapmak lazım
etkisi çok büyük oluyor

dikte çalışmasının etkisi de çok fazla hocam.

Çevrimdışı ehoo

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.049
  • 7.313
  • Müdür Yardımcısı
  • 4.049
  • 7.313
  • Müdür Yardımcısı
29 Kas 2011 23:51:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dikte çalışmasının etkisi de çok fazla hocam.
haklsınız
ben çok fazla dikte yaptırmıyorum
farkettiğim bir şey var.
Bu siteden indirdiğim bir dosya vardı.İçinde çok fazla sayıda kelime vardı.Çocuklara dağıttım.2 ders boyunca okuma yaptırdım.Çocuklar o kadar heveslilerdi ki..Daha önce ümidimi kestiğim öğrenciler bile yanıma gelip gelip okuyabildikleri kelimeleri gösterdiler.Şaşırdım.

Bir de tahtaya rastgele kelimeler yazdım.Okuyun deyince hepsi birden tahtaya fırladı.Yarış içinde okumaya çalıştılar

Çevrimdışı singesong

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 307
  • 503
  • 307
  • 503
30 Kas 2011 00:09:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim de 31 kişiden 10 kişi Allaha havale durumda,bi mucize bekliyorum onlar için..6-7 tanesi Türkçe bilmiyo zaten..anlaşamıyoruz onlarla hiç..biri fiziksel olarak da büyük fakat kas gelişimi sıfır daha çizgi çalışması vs yaptırdım tekrardan  e-l-a çalışıyoruz..valla az öğrenci olması daha iyi bence hocam inanın en azından birebir ilgilenmeniz için zamanınız olur ben de oda yok..kötüler aynı iyiler de aynı değişim yokk yokk yokk..e ye a diyen,a ya at diyen, na ya ti diyen...off off..artık kaçıyorum ben herkese iyi geceler,umarım yarın güzel şeyler yazabilirim burda :(
hepimiz benzer sorunlar yaşıyoruz hocalarım... ben de dil sorunu yok ama başka sorunlar çok ve küçük değiller ben de hep karamsarım.. sınıflarımız kura ile belirlendi ancak veli isteğiyle yok komşu çocuğu o sınıfta benim çocuk onla daha iyi durur falan gibi gerekçelerle 4- 5 öğrencim başka sınıflara alındı ve mevcudum azaldığından sınıfıma nakiller doluştu daha ilk hafta ve her gelen nakil berbat sorunlu öğrenciler.. mevcut 41 sonuçta kura idi adil görünüyor fakat adalet bunun neresinde kaldı?
birinin babası cezaevinde çocuğun psikolojisi bozuk ders yapmak istemiyor üstüne gidildiğinde bayılıyormuş annede okuma yazma yok
5 öğrencimin eşler boşanmış ya anne yok ya baba çocuklarla ilgilenilmiyor...
biri sınıfta kalmış annede okuma yazma yok ikinci eş..
biri kalem tutamıyor fiziksel gelişim yetersiz veliyi kayıt dondurmaya ikna edemedim gelip gidip tek yaptığı beni bağırtmak
2 öğrencimin ailesi ilgili gibi görünen ilgisizlerden istemiyosa zorla ödevini yaptıramamki diyorlar
bir tanesi sırtında ikinci dönem kitaplarını da taşıyor ödevini hep kendi karalayarak yapıyor evden ufacık destek almıyor ve ne yaptıysam veliyi okula getirtemedim kaç oldu saymak bile istemiyorum unuttuğum da olabilir.. bunların kaçı okur bilmiyorum ancak onlar okuyana kadar ben deliririm bunu biliyorum burda çocuklarımın hepsi okuyor yazıyor diyen öğretmenlerime imreniyorum  ama okudukça da dertleniyorum sorun bende mi acaba diye  Allah hepimizin yardımcısı olsun iyi geceler...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK