Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı askan4040

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.042
  • 1.621
  • 1.042
  • 1.621
01 Eyl 2022 16:02:22
Çapulcu demekle az bile demiş. Benim karşımda böyle bir grup olsa dahasini da söylerdim. Bize az bile....

Çevrimdışı taulor

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 94
  • 1.013
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 94
  • 1.013
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Eyl 2022 16:06:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Olayı kaçırdım .Çapulcu diye kim demiş ?  Eğitim sitelerinde çapulcu falan mı demişler ? Bize mi çapulcu demişler ?
Hakkını arayan meslektaşlarımıza.  Cumhurbaşkanımızın yakıştırması.

Çevrimdışı M.zsy

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 284
  • 595
  • 284
  • 595
01 Eyl 2022 16:07:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çapulcu demekle az bile demiş. Benim karşımda böyle bir grup olsa dahasini da söylerdim. Bize az bile....

Mesajın alnı olsada öpsem. Vur kırbacı reis, bir fil daha ver :)

Çevrimdışı egtm30

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 335
  • 254
  • 335
  • 254
01 Eyl 2022 16:11:45
Hiç bu seneki kadar düşük bir motivasyonla seneye başlamamıştım. 
 (24. yılım) En son bize söylenenler çok zoruma gitti.
"Unutmayınız ki cumhurbaşkanı bile sınıfta öğretmenden sonra gelir."
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Çevrimdışı 26_gezo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 747
  • 3.028
  • Din Kült. Öğrt.
  • 747
  • 3.028
  • Din Kült. Öğrt.
01 Eyl 2022 16:16:43
Yerin dibine batsın onların vereceği para

Çevrimdışı achelius

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 114
  • 65
  • 114
  • 65
01 Eyl 2022 16:29:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ocak ayında bu durumu çok anlattık burada.. tüik rakamlarıyla her ay cebimizden 4-5 bin tl alınıyor ve herkes suspus.. hep derim uzmanlık sınavına gösterilen tepkinin yarısı tüik rakamlarına gösterilseydi bugün kimse sınavla mınavla uğraşmazdı..
Çok doğru tespit,katılıyorum.Bu itirazi yapacak olan sendika yonetimleri değil bizleriz.

Çevrimdışı Bozkırr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 143
  • 99
  • 143
  • 99
01 Eyl 2022 16:41:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İstanbul mem 40 gündür uzmanlık başvurumu onaylamadı. Aynı durumda olan var mı ? Ya da il onayı alanlar var mı .?
bizde daha okul onayı bile yok..

Çevrimdışı karademir2000

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 480
  • 1.502
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 480
  • 1.502
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Eyl 2022 16:44:44
Allah'ıma şükür dört işlem biliyoruz. Ondan dolayı alım gücümüzü de hesaplayabiliyoruz.

Çevrimdışı efsane_78

  • B Grubu
  • 212
  • 398
  • 212
  • 398
01 Eyl 2022 16:55:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sanayide kullanılan elektriğe yüzde 50, konutlarda kullanılan elektriğe yüzde 20 zam geldi.Uzmanlik için verilecek para şimdiden pul oldu.

Zamları Allah yapmıştır hocam.öyle diyor ya malum kesim

Çevrimdışı narses

  • B Grubu
  • 2.113
  • 3.091
  • 2.113
  • 3.091
01 Eyl 2022 17:24:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zamları Allah yapmıştır hocam.öyle diyor ya malum kesim
Gerçekten inanan kitle çok

Çevrimdışı didemt

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 9.335
  • 37.050
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 9.335
  • 37.050
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Eyl 2022 18:15:46
Değerli arkadaşlar, "Çapulcu" muhabbetinde haklı da olsanız konu farklı noktalara kayıyor, mesajları silmek zorunda kalıyoruz. Talihsiz bir açıklama malesef, mesajlara biraz dikkat edebilirsek iyi olacak.

Çevrimdışı narses

  • B Grubu
  • 2.113
  • 3.091
  • 2.113
  • 3.091
01 Eyl 2022 18:24:55
Sinen, korkan, el açan bir öğretmen kitlesi yaratmak istiyorlardi başardılar.

Çevrimdışı davlumbaz

  • Moderatör
  • *****
  • 4.998
  • 7.724
  • 4.998
  • 7.724
01 Eyl 2022 18:27:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın hocam twitterda ençok elestirenlerden biri de benim iktidarı da bakanı da yaptığı yanlışları da ama dediğim gibi araya bölücü zihniyete sahip olanların karışmasıni hoş karsilamiyorum.
Ve capulcu lafını ustume almıyorum.
Çünkü bana edilmedi.
Polisin tavrı tabi ki doğru değil ama o 40 kilo dediğiniz bayanın savunduğu fraksiyonun en nazik polisimize tokat attığını da biliyorum.
Haklı davamızi kirli eller ile provoprovoke ediliyor malesef.
Hocam ne zaman güzel birşey yapılmaya kalksa adını anmak istemeyeceğim bir takım gruplar gelip benim hakkımı savunmasın istiyorum. Vatansever bir insanım. Bu şekilde bir laf söylendiğinde maalesef üstüme alınıyorum, Twitter'da yazdığım için bana da denmiş gibi geliyor ve çok üzülüyorum. 22 yıldır devletime şerefle hizmet ediyorum. Kimsenin hakkını yemedim, çalmadım, çırpmadım. Bu laf benim ağırıma gitti.

Çevrimdışı davlumbaz

  • Moderatör
  • *****
  • 4.998
  • 7.724
  • 4.998
  • 7.724
01 Eyl 2022 18:30:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Benim mesajım neden silindi de Uğur 29 ' un silinmedi.
Bir miktarı silinmiş, benimki de gitmiş ama onunki duruyor. Eğer o provokasyon içerikli mesaj silinmezse ben de Eğitimhane'yle ilişkimi tekrar gözden geçireceğim. Sayın [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] öğretmenim gereğini yapmanızı bekliyorum. Sanırım silmeye sıra gelmedi yavaş yavaş silyorsunuz, değil mi?

Çevrimdışı ayshee

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.055
  • 1.505
  • 1.055
  • 1.505
01 Eyl 2022 18:31:34
Tüm kamu çalışanlarına zam yapıldı. Sınavsız kariyersiz.Öğretmenler de hakkını almak istiyor sadece olay bu. Gecinemiyoruz kirayi yol ücretini veremeyecek duruma geldik.Bizi anlamıyorlar ya da işlerine gelmiyor. Sendikalar siyasiler bizi bu duruma getirdi.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK