Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimiçi ailton

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
01 Eyl 2022 23:27:27
Habertürk'te konuyu bilmeyenler yine tartışıyor konuyu.

Çevrimdışı genelbaşkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 484
  • 3.578
  • 484
  • 3.578
01 Eyl 2022 23:29:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

 Fakirleştikçe sinir stres artıyor.

Yemin ederim 3 aydır çocuklarımın istediği oyuncağı alamadım. Hep bir ay sonraya diye diye üniversiteli olacaklar sanırım.

İnanması zor ama son bir yıldır üzerime bir kıyafet, bir çift ayakkabı alamadım. :(

Çevrimdışı M.zsy

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 284
  • 595
  • 284
  • 595
01 Eyl 2022 23:30:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Selam, o yazıyı ben de okudum ekşi sözlük'te de vardı. Orada yapacaklarını somutlastirmadigini elestirmislerdi, bilişime vakıf olmadigimdan bilemiyorum. Bunun kabul edilmemesi elbette ki site duruşunun  benim goruslerimin tersi olduğu anlamına gelmez.
  Bu ilk değil ve son da olmayacak. Ne zaman ki laik , demokrat arkadaşlar malum sendika, kişi vs.lerin ,kanımca ideolojiktir, biz öğretmenlerin zararına veya sekuler dünya görüşüne fütursuzca mesajlarına cevap verirse hemen o mesajlar silinir, diğerleri ise mesajı silinen arkadaş şikayet ederse silinir.
  Ben bu örneği birçok başlıkta yaşadım. Benim mesajlarım hep silindi ama diğerleri şikayet etsem bile bazıları silindi Maalesef site sahibi veya yönetimi yansız değil ki bunu sağır sultan bile duydu

Promethe'den ateşi alıp senin zulüm saraylarına çalacağımız günler yakındır hocam :) Baharları ellerimizle getireceğiz.

Çevrimdışı m_aslan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 512
  • 418
  • 512
  • 418
01 Eyl 2022 23:31:09
Habertürk'te mevzu konuşuluyor. Nagehan da var. Sinir olmak isteyen varsa izlesin.

Çevrimdışı Antepli27

  • Aktif Üye
  • **
  • 21
  • 67
  • 21
  • 67
01 Eyl 2022 23:33:42
ÖMK konusunda en büyük zararı TES görecek galiba. istifa eden ve istifa edeceklerden gördüğüm kadarıyla her 10 kişiden 8i TESli... ve geçişlerin büyük bir bölümünün Eğitim-İş sendikasına olduğunu sanıyorum...

TES acilen bişeyler yapmazsa en çok kaybeden sendika olacak gibi...

Çevrimdışı kaynarca87

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 343
  • 1.033
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Eyl 2022 23:37:14
Tes'in ebs'den bir farki kalmadi bunu fanatikler goremez. Koncuk sonrasi sarılaşan bir sendikadir tes.

Çevrimdışı M.zsy

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 284
  • 595
  • 284
  • 595
01 Eyl 2022 23:40:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tes'in ebs'den bir farki kalmadi bunu fanatikler goremez. Koncuk sonrasi sarılaşan bir sendikadir tes.

Fanatiklik demeyelim be hocam. İnsan bazen kabullenemiyor. Ne eylemler yaptık TES üyesi arkadaşlarımızla birlikte. Nöbet, kıyafet eylemlerinde hep birlikte soruşturmalar geçirdik...

İsmail bey efsane sendikacıydı. Koltuğuna oturan arkadaşın tweetlerine bakayım dedim bugün ne diyor diye. Bir tane bile direk yöneticileri muhattap alarak söylediği söz yok.

İsmail Koncuk nerdeee, bunlar nerdeee...

Çevrimdışı nikador

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.213
  • 2.346
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 2.213
  • 2.346
  • Özel Eğitim Öğrt.
01 Eyl 2022 23:41:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ÖMK konusunda en büyük zararı TES görecek galiba. istifa eden ve istifa edeceklerden gördüğüm kadarıyla her 10 kişiden 8i TESli... ve geçişlerin büyük bir bölümünün Eğitim-İş sendikasına olduğunu sanıyorum...

TES acilen bişeyler yapmazsa en çok kaybeden sendika olacak gibi...
Hocam eylem erteleme kararlarında ki gerekçeleri tutarsa oyunun sonunda Tes kazanır...

Çevrimiçi ailton

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
  • 4.919
  • 4.423
  • Türkçe Öğretmeni
01 Eyl 2022 23:42:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Habertürk'te mevzu konuşuluyor. Nagehan da var. Sinir olmak isteyen varsa izlesin.
Hayretle izliyorum.Algıyı yönetmek bu şekilde oluyor demek ki...
Programdan çıkan sonuç şu:
1-Sınava girmek zorunlu değil.O yüzden protesto saçma.
2-Sınav konusu çok kolay.
3-Öğretmenler sınava karşı değil.Öyle olsa alanlarda 100 binlerce kişi olurdu.
4-Bakan bey bu konuda çok haklı zaten.

Çevrimdışı dedemkorkut

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 319
  • 296
  • 319
  • 296
01 Eyl 2022 23:44:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Habertürk'te konuyu bilmeyenler yine tartışıyor konuyu.

Dinledikçe çatlıyorum
Aymazlar ekranda

Çevrimdışı tarkan61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 586
  • 1.293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 586
  • 1.293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Eyl 2022 23:45:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sosyal medyada ya da burada dikkatimi çeken bir şey var, genelde sendika istifaları Türk egitimsenden, neden yetkili sendikadan istifa edilmiyor acaba
Eğitimbir sen tarafını belli etti..Üyesinin degil bakanlığin yaninda.. Üyelerin bir kısmının bağliligi sorgulamadan inanma boyutunda ! Ancak Türk eğitim sen iki arada kaldi  ! Sahaya inemedi,sadece yazıli cılız açıklamalar yapti...Bu ikilem üyelerin dikkatini çekti ve 1 Eyluldeki sahaya inme de iptal olunca ...istifalar hizlandı !

Çevrimdışı turgay1d

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 56
  • 57
  • 56
  • 57
01 Eyl 2022 23:45:51
Habertürkte an itibariyle konu tartışılıyor ve ne yazık ki konuklardan hiçbiri öğretmenlerin bu sınava neden karşı çıktıklarını bilmiyor. Sanırım biz öğretmenler kendimizi yeterince iyi ifade edememişiz.
Burada da sendikalarımızın yetersizliği sanırım en önemli etken. Keşke sözde bizi temsil eden sendikalar derdimizi daha etkili bir şekilde anlatabilselerdi!

Çevrimdışı ugur_29_

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.501
  • 5.308
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.501
  • 5.308
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Eyl 2022 23:48:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tes'in ebs'den bir farki kalmadi bunu fanatikler goremez. Koncuk sonrasi sarılaşan bir sendikadir tes.
TES in kuruluş felsefesi 15 Temmuz sonrası gösterdiği refleksi gerektiriyordu zaten. Türk Eğitim Sen önce devlet anlayışı ile kurulmuş bir sendikadır.
İstifalar noktasında da; 16 yıllık TES üyesiyim.Tesin üst kademesi,yönetimi kuruluş fikrine sadıktır(sadık gibi görünenler  de vardır tabi ki).
Ama son dönemdeki üye sayımızdaki artış geçişlerin olduğu diye  bahsettiğiniz sendika/sendikalar içinde  siyasi ortamın çekinceleri ile bulunmak  istemeyenlerin kendilerini kamufle amaçlı kullandıkları bir limandı diye düşünüyorum.(Her istifa edeni kastetmiyorum.)Şuan iktidarın zorgünler geçirdiği ve büyük bir ihtimalle siyasi ortamda dönüşüm olacağı düşünüldüğü için bu geçişler olacaktır.
Asıl müsebbip malumsenken istifalar tes ten olması da bu düşüncemi destekliyordur sanırım.

Çevrimdışı m_aslan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 512
  • 418
  • 512
  • 418
01 Eyl 2022 23:55:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hayretle izliyorum.Algıyı yönetmek bu şekilde oluyor demek ki...
Programdan çıkan sonuç şu:
1-Sınava girmek zorunlu değil.O yüzden protesto saçma.
2-Sınav konusu çok kolay.
3-Öğretmenler sınava karşı değil.Öyle olsa alanlarda 100 binlerce kişi olurdu.
4-Bakan bey bu konuda çok haklı zaten.
sanki internetten Twitter'dan bihaber gibi konuşuyorlar. Sahada 50 kişi mi temsil edecek diyor, 1 milyon tek seferde, 5 milyon toplamda twit atılmış haftalardır saygı çerçevesinde... Ama onlara değinseler halk da öğrenecek, algı olmayacak.

Çevrimdışı alpi61

  • B Grubu
  • 3.212
  • 6.968
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.212
  • 6.968
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Eyl 2022 00:05:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam eylem erteleme kararlarında ki gerekçeleri tutarsa oyunun sonunda Tes kazanır...
Sizce ebs varken tes’in kazanmasına çanak tutarlar mı öğretmenim..??

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK