Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı didemt

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 9.335
  • 37.050
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 9.335
  • 37.050
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Eyl 2022 18:35:14
Rahatsız olduğunuz mesajı rapor ederseniz gözden kaçmaz! Takdir edersiniz ki 3-4 sayfa geri gidip okuyup ayıklamak zor oluyor.

Çevrimdışı faul

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
01 Eyl 2022 18:41:04
Şu seçim atmosferi olmayan keyfimizi iyice kaçırdı.Nazikçe, saygı çerçevesinde ÖMK denilen saçma sapan bir sınav uygulamasını içeren kanun ki güya bizim için 60 yıllık rüya diye hazırlanmış, hiçbir şekilde muaf arkadaşlar da dahil içine sinmeyen kanunu direk muhatabı olan bizler eleştirme çabasındayken, ekonomik olarak yılların birikimi ile eriyen maaşlarımıza şartsız şurtsuz iyileştirme beklerken siyasetin içine çekilmek isteniyoruz ama halbuki memur olarak yasak olmasına rağmen. Maalesef ki beklentilerimizi karşılayacak olan yine siyasiler. Gönül almak kolayken kırmayı denememek gerek..Burda ne sınavdan muaf tüm arkadaşlar iktidara ne de kanuna karşı çıkanların hepsi muhalefete oy verecek..Ortak çabamız bizi ayrıştıracak, hiçbir soruna merhem olmayacak bu kanuna saygı ve haddimizi aşmadan ve özellikle sendika kozuyla(istifa olur, baskı olur) karşı durabilmek..Bugün senin işine gelebilir ama yarın en yakınların bunun sıkıntısını çekebilir..Bencil olmamak gerek..Sesimizi dinleyeceklerdir diye umut ediyorum.

Çevrimdışı didemt

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 9.335
  • 37.050
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 9.335
  • 37.050
  • 1. Sınıf Öğretmeni
01 Eyl 2022 19:40:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu uğur29 denilen şahıs torpilli galibayeni mi  anladın hocam torpillidir bir yerden
İlgili mesajlar silindi, gereksiz anlamlar cirakaracagiza ,rahatsız olduğunuz  mesaj varsa rapor edin.

Çevrimdışı davlumbaz

  • Moderatör
  • *****
  • 4.998
  • 7.724
  • 4.998
  • 7.724
01 Eyl 2022 19:44:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu uğur29 denilen şahıs torpilli galibayeni mi  anladın hocam torpillidir bir yerden
Silinmiş ki.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlgili mesajlar silindi, gereksiz anlamlar cirakaracagiza ,rahatsız olduğunuz  mesaj varsa rapor edin.
Biraz sakinleşmek için çıktım hocam yeni geldim silinmediyse rapor edeyim diye silinmiş. İlginize teşekkür ederiz.

Çevrimdışı ugur_29_

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.501
  • 5.308
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.501
  • 5.308
  • 4. Sınıf Öğretmeni
01 Eyl 2022 19:44:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu uğur29 denilen şahıs torpilli galibayeni mi  anladın hocam torpillidir bir yerden
Mesajım silinmişti .Torpilli değilim , olmayalım da zaten.Şahıs olduğumun bilincinde olmanız da takdire şayan .Ben de sizi bir şahıs olarak.

Çevrimdışı hsynmmrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 582
  • 1.291
  • 582
  • 1.291
01 Eyl 2022 20:06:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şu seçim atmosferi olmayan keyfimizi iyice kaçırdı.Nazikçe, saygı çerçevesinde ÖMK denilen saçma sapan bir sınav uygulamasını içeren kanun ki güya bizim için 60 yıllık rüya diye hazırlanmış, hiçbir şekilde muaf arkadaşlar da dahil içine sinmeyen kanunu direk muhatabı olan bizler eleştirme çabasındayken, ekonomik olarak yılların birikimi ile eriyen maaşlarımıza şartsız şurtsuz iyileştirme beklerken siyasetin içine çekilmek isteniyoruz ama halbuki memur olarak yasak olmasına rağmen. Maalesef ki beklentilerimizi karşılayacak olan yine siyasiler. Gönül almak kolayken kırmayı denememek gerek..Burda ne sınavdan muaf tüm arkadaşlar iktidara ne de kanuna karşı çıkanların hepsi muhalefete oy verecek..Ortak çabamız bizi ayrıştıracak, hiçbir soruna merhem olmayacak bu kanuna saygı ve haddimizi aşmadan ve özellikle sendika kozuyla(istifa olur, baskı olur) karşı durabilmek..Bugün senin işine gelebilir ama yarın en yakınların bunun sıkıntısını çekebilir..Bencil olmamak gerek..Sesimizi dinleyeceklerdir diye umut ediyorum.
20 yıldır hangi ses dinlendi hocam.Az biraz farklı ses çıksa siyaset yapmayalima getiriliyor, 20 yıldır bitmeyen umitten umitvar oluyoruz.

Çevrimdışı genelbaşkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 484
  • 3.578
  • 484
  • 3.578
01 Eyl 2022 20:17:35
Okaliptüs, (diğer adıyla Sıtma ağacı) mersingiller familyasından birçok türü bulunan geniş bir ağaç cinsidir.

Okaliptus yaprakları, ülkemizde en çok üst solunum yolu hastalıklarının tedavisinde kullanılır. İshal kesici, mikrop öldürücü, boğaz iltihaplarını ve soğuk algınlığını önleyici, kan şekerini düzenleyici ve balgam söktürücü özellikleri ile tanınır. Ege ve Akdeniz bölgesinde bu amaçlarla kullanımı çok yaygındır.

Çevrimdışı askmen38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 588
  • 704
  • 588
  • 704
01 Eyl 2022 20:34:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okaliptüs, (diğer adıyla Sıtma ağacı) mersingiller familyasından birçok türü bulunan geniş bir ağaç cinsidir.

Okaliptus yaprakları, ülkemizde en çok üst solunum yolu hastalıklarının tedavisinde kullanılır. İshal kesici, mikrop öldürücü, boğaz iltihaplarını ve soğuk algınlığını önleyici, kan şekerini düzenleyici ve balgam söktürücü özellikleri ile tanınır. Ege ve Akdeniz bölgesinde bu amaçlarla kullanımı çok yaygındır.
???

Çevrimdışı genelbaşkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 484
  • 3.578
  • 484
  • 3.578
01 Eyl 2022 20:50:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
???


"Öğretmenler otursun oturduğu yerde" mealindeki sözlere karşı yaptığım bir paylaşımdır. Sesimizi keselim; kuşlarla, böceklerle, çiçeklerle ilgili paylaşımlar yapalım. Milli güvenlik konusunda, bayrak, vatan konularında çok hassas bir insanım; ancak hakkımızı arayamayacaksak, olan biten her şeye "eyvallah" diyeceksek armut ağacındaki bir armuttan ne farkımız kalır? Yakın çevremde dahi bütün bu olup bitene ses çıkarmayan arkadaşlarım var. Onlar mutluysa, memnunsa ben de mutluyum ve çok memnunum.

Çevrimdışı bursabursa1616

  • Aktif Üye
  • **
  • 38
  • 59
  • 38
  • 59
01 Eyl 2022 21:39:53
Hocam eleştiri dönemi artık bitti, bakın burası öğretmenlerin sitesi ( genel olarak ), öğretmenlere yapılan bugünkü haksız söylemlerle ile ilgili haberi bile paylaşmaya cesaret edemedi site sahipleri ya da editörleri, türkiye'de maalesef eleştiri dönemi bit miş tir...

Çevrimdışı 6mayıs

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 239
  • 1.113
  • 239
  • 1.113
01 Eyl 2022 21:50:21
Bu ülkenin  onurlu  insanları çapulcuların  kimler olduğunu çok iyi  biliyor.

Çevrimdışı Başkan600

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.221
  • 4.678
  • İlköğretim Öğrencisi
  • 4.221
  • 4.678
  • İlköğretim Öğrencisi
01 Eyl 2022 21:52:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam eleştiri dönemi artık bitti, bakın burası öğretmenlerin sitesi ( genel olarak ), öğretmenlere yapılan bugünkü haksız söylemlerle ile ilgili haberi bile paylaşmaya cesaret edemedi site sahipleri ya da editörleri, türkiye'de maalesef eleştiri dönemi bit miş tir...

Bu sitede eleştirdiğim için atıldığım hem de birkaç defa oldu. Bazı konulara katılmakla birlikte yönetimdeki arkadaşları da tanıdığım kadarı ile çok doğru değil bence.

Çevrimdışı ayshee

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.055
  • 1.505
  • 1.055
  • 1.505
01 Eyl 2022 21:53:34
Bazen diyorum ki keşke lise mezunu olsaydım. Hiç düşünmeden eleştirmeden öylece yaşasaydım.

Çevrimdışı The_Must

  • B Grubu
  • 537
  • 2.951
  • 537
  • 2.951
01 Eyl 2022 21:56:23
Bakan beyin konuşmasına baktım bugün 60 yıllık rüyası bu kanunla gerçekleşmiş, rüya bizim değil bu arada. Maddi olarak  çok iyi iyileştirme olacakmış 2 bin lira sadaka atıp lise mezunu bekçi ile aynı maaşı verecek yani. Bir de dikkatimi çeken özlük haklarımız bu kanun ile iyileştirilecekmiş. işte buraya takıldım hangi özlük hakkı acaba. Bir anda ampul yandı müdür,  müdür yardımcısı, müfettiş, şube müdürü olmak bu unvana bağlanacak kadrolaşma tam hız devam edecek. ben bir çapulcu olarak sınıfımda alın terimle sadakasız, ünvansız mum gibi yanarak kendimi eritip etrafımı aydınlatarak yaşayacağım.

Çevrimdışı Başkan600

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.221
  • 4.678
  • İlköğretim Öğrencisi
  • 4.221
  • 4.678
  • İlköğretim Öğrencisi
01 Eyl 2022 22:01:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bakan beyin konuşmasına baktım bugün 60 yıllık rüyası bu kanunla gerçekleşmiş, rüya bizim değil bu arada. Maddi olarak i çok iyi iyileştirme olacakmış 2 bin lira sadaka atıp lise mezunu bekçi ile aynı maaşı verecek yani bir de dikkatimi çeken özlük haklarımız bu kanun ile iyileştirilecekmiş. işte buraya takıldım hangi özlük hakkı acaba. Bir anda ampul yandı müdür,  müdür yardımcısı, müfettiş, şube müdürü olmak bu unvana bağlanacak kadrolaşma tam hız devam edecek. ben bir çapulcu olarak sınıfımda alın terimle sadakasız, ünvansız mum gibi yanarak kendimi eritip etrafımı aydınlatarak yaşayacağım.

Kadrolaşacak bişey kalmadı. İstanbula en son geçen hafta 10 şube müdürü atandı. Tek imza çekilecek tüm zahmeti ortadan kaldırıyor. Demekki bi keramet var bu kişilerde

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK