
"Öğretmenler otursun oturduğu yerde" mealindeki sözlere karşı yaptığım bir paylaşımdır. Sesimizi keselim; kuşlarla, böceklerle, çiçeklerle ilgili paylaşımlar yapalım. Milli güvenlik konusunda, bayrak, vatan konularında çok hassas bir insanım; ancak hakkımızı arayamayacaksak, olan biten her şeye "eyvallah" diyeceksek armut ağacındaki bir armuttan ne farkımız kalır? Yakın çevremde dahi bütün bu olup bitene ses çıkarmayan arkadaşlarım var. Onlar mutluysa, memnunsa ben de mutluyum ve çok memnunum.