Eğitim-İş de diğer sendikalar gibi kendini siyasi ideolojiden ayırmadığı için yaptığı eylemde gerekli desteği göremeyecek. İktidar da bunu bir hak arayışı değil, tamamen bir siyasi direniş olarak halka sunup kendini haklı çıkaracak. İşin varacağı yer kısır mahalle kavgasından ibaret olacak. Siyasal saplantılı hiçbir direnişi samimi bulmuyorum...Bu düşüncem siyasetin oyuncağı olmuş diğer bütün sendikalar için de geçerlidir. Türkiye'de sendikacılık yok, sendika ağaları var...
Sahaya inmeyen, inmekten imtina eden sendika yandaştır,üyelerinin yaninda değildir !