Uzman Ve Başögretmenlik Süreci

Çevrimdışı Antepli27

  • Aktif Üye
  • **
  • 21
  • 67
  • 21
  • 67
02 Eyl 2022 00:09:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Fanatiklik demeyelim be hocam. İnsan bazen kabullenemiyor. Ne eylemler yaptık TES üyesi arkadaşlarımızla birlikte. Nöbet, kıyafet eylemlerinde hep birlikte soruşturmalar geçirdik...

İsmail bey efsane sendikacıydı. Koltuğuna oturan arkadaşın tweetlerine bakayım dedim bugün ne diyor diye. Bir tane bile direk yöneticileri muhattap alarak söylediği söz yok.

İsmail Koncuk nerdeee, bunlar nerdeee...

Nasıl olurdu bilmiyorum ama İsmail Koncuk'u Milli Eğitim Bakanı olarak görmek isterdim...

Çevrimdışı alpi61

  • B Grubu
  • 3.212
  • 6.968
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.212
  • 6.968
  • 3. Sınıf Öğretmeni
02 Eyl 2022 00:10:30
Ve aklıma şöyle bişey takılıyor bu aralar.. çoğu zaman dillendirildi bu yl yapanların büyük bir kısmının bir yerlerden yönlendirildiği ve daha sonra uzmanlık için yl yapanların muaf olması durumu.. şimdi sınav yapılacak (ki yapılacak sınava zerre güvenmiyorum) birileri tesadüf eseri sorulara çok yakın sorularla çalışmış olup yl yapamamış olanlarıda uzman yaptıktan sonra bundan bir iki yıl sonra idareci atamalarında uzmanlık şartı aranması zor değil gibime geliyor.. çünkü mülakattaki ayyuka çıkmalardan sonra birilerinin idarecilik durumları epey sıkıntıya girmişti..

Çevrimdışı faul

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
02 Eyl 2022 00:16:19
Habertürk'te meslek kanunu kısmı tamamen rezaletti. Sadece konuşmak için konuşup resmen saçmaladılar.. Bilmiyorsanız susun bari. Sınavı boykotu muhalefet vekili de bilmiyor. Diğerleri de Ankara'da ki olayla kariyer olayını birleştirdiler, şu programda konuşulanlardan bir kez daha anladığım ekranlara boş insanlar çıkıp sadece algı ile insanları(cahil) yönlendirmek.

Çevrimdışı free45de

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 195
  • 543
  • 195
  • 543
02 Eyl 2022 00:43:56
Ben de 2008 den beri bu siteye üyeyim.  Son zamanlarda yazmamın sebebi Ömk nın revize edilmesi gerektiğini için yazdım. Ömk ya karşı olmama rağmen 2005 de olduğu gibi ilerde hak kaybı olmaması için kimsenin moralini bozmamaya çalışıp bu süreci değerlendirmelerini istedim. Son olaylarda  işler çığrından çıkmış. Artık üsttekilerin bizi temsil etmediğini, sadece gücü temsil ettiğini ayan beyan göstermeleri. Uzman öğretmenlik sürecinde de son durumda ömk ya karşı olmak tan çıktı bu olay .
Öğretmenler lider özeliklere sahiptir. Yazıyı çok uzatmayıp twitter hashtag i ile bitireyim.
Öğretmenim,

Maruz kaldığın muamelenin farkında mısın? Bu durumu içine sindirebiliyor musun? Daha kendi hakkını, hukukunu savunamayan sen, yarın çocuklarına nasıl haksızlık karşında susmamayı öğreteceksin?

#ogretmenlersusmayacak

Çevrimdışı ücü

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.567
  • 55.909
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 12.567
  • 55.909
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Eyl 2022 02:06:07
Eğitim İş Öğretmenlere Saygı eylemlerine devam ediyor.Dün Burdur'daydı bu gün 2 Eylül'de İzmir'de saat 17.00'de.

Çevrimdışı yigiterc

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.285
  • 2.644
  • 2.285
  • 2.644
02 Eyl 2022 02:27:19
Telegram önemli

Çevrimdışı cmustafaengin

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.524
  • 3.641
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 2.524
  • 3.641
  • 2. Sınıf Öğretmeni
02 Eyl 2022 07:03:40
Bakalım öğretmenlerin bu onur mücadelesini kim kazanacak? Öğretmenler kazanıp; Bakın sayıca az değiliz ve ülke için önemli bireyleriz mı diyecek? Yoksa koltuk vs uğruna sendika fanatikliği yapıp iş işten geçtikten sonra mı istifa edecek?

Meydanlara inmiyor insanlar zira hala tatilde olan çok kişi var ama eğitim öğretim yılı başlar başlamaz tepkilerin daha da ve net olarak artacağından ümitliyim ama en güzel ve etkili tepki, sendikadan istifa ile olur ve görün bakın en fazla işe yarayan tepki bu olacak!

Çevrimdışı öğretmen6502

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 436
  • 467
  • 436
  • 467
02 Eyl 2022 07:16:22
Derslerde yeri geldiğinde çocuklara yanlış karşısında dik durmayı, demokratik yollarla hak aramayı anlatıyoruz.Ama bugün resmen hakarete uğruyoruz.Tepki vermeye korkuyoruz.Lanet olsun bu yoksulluk.Öğretmen kimin malını yağmalamış.

Çevrimdışı narses

  • B Grubu
  • 2.113
  • 3.091
  • 2.113
  • 3.091
02 Eyl 2022 07:43:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitim İş Öğretmenlere Saygı eylemlerine devam ediyor.Dün Burdur'daydı bu gün 2 Eylül'de İzmir'de saat 17.00'de.
destek

Çevrimdışı PAYİTAHT34

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 198
  • 326
  • 198
  • 326
02 Eyl 2022 08:17:12
Eğitim-İş de diğer sendikalar gibi kendini siyasi ideolojiden ayırmadığı için yaptığı eylemde gerekli desteği göremeyecek. İktidar da bunu bir hak arayışı değil, tamamen bir siyasi direniş olarak halka sunup kendini haklı çıkaracak. İşin varacağı yer kısır mahalle kavgasından ibaret olacak. Siyasal saplantılı hiçbir direnişi samimi bulmuyorum...Bu düşüncem siyasetin oyuncağı olmuş diğer bütün sendikalar için de geçerlidir. Türkiye'de sendikacılık yok, sendika ağaları var...

Çevrimdışı tarkan61

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 586
  • 1.293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 586
  • 1.293
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Eyl 2022 08:33:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitim-İş de diğer sendikalar gibi kendini siyasi ideolojiden ayırmadığı için yaptığı eylemde gerekli desteği göremeyecek. İktidar da bunu bir hak arayışı değil, tamamen bir siyasi direniş olarak halka sunup kendini haklı çıkaracak. İşin varacağı yer kısır mahalle kavgasından ibaret olacak. Siyasal saplantılı hiçbir direnişi samimi bulmuyorum...Bu düşüncem siyasetin oyuncağı olmuş diğer bütün sendikalar için de geçerlidir. Türkiye'de sendikacılık yok, sendika ağaları var...
Sahaya inmeyen, inmekten imtina eden sendika yandaştır,üyelerinin yaninda değildir !

Çevrimdışı PAYİTAHT34

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 198
  • 326
  • 198
  • 326
02 Eyl 2022 09:06:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sahaya inmeyen, inmekten imtina eden sendika yandaştır,üyelerinin yaninda değildir !
Sahaya inen muhalif siyasi sendika da öğretmene değil muhalefete hizmet eder. Muhalefetin yandaşıdır..

Çevrimdışı feryaaa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 566
  • 1.382
  • 566
  • 1.382
02 Eyl 2022 09:20:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı feryaaa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 566
  • 1.382
  • 566
  • 1.382
02 Eyl 2022 09:22:24
Habere göre TES sınav iptal olacak diyor

Çevrimdışı hagrid34

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 417
  • 1.494
  • 417
  • 1.494
02 Eyl 2022 09:24:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sahaya inen muhalif siyasi sendika da öğretmene değil muhalefete hizmet eder. Muhalefetin yandaşıdır..

Sendikaların kuruluş amacı sahada eylem yaparak hak aramaktır.

Sendikalar  MUHALİFTİR.



 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK