Sendikaların kuruluş amacı sahada eylem yaparak hak aramaktır.
Sendikalar MUHALİFTİR.
Hangi sendikanın desteklediği parti iktidara gelirse, şuan ki yetkili sendikadan farklı davranmayacaktır. Bu yüzden kimse kahraman sendikacılığı oynamasın... Yok birbirinizden farkınız... Sendikalar o kadar aciz ki sadece siyasi taraftarlarına hitap edebiliyorlar... Hepsi de siyasilerin oyuncağı olmuş durumda... İşin acı tarafı bunu bildikleri halde öğretmenlerin koşa koşa gidip üye olması... Bir de ateşli ateşli savunuyorlar ya ... Böyle öğretmene böyle sendikacılık az bile...