İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2010 21:58:06
taner çelebi hocam emekleriniz için teşekkürler 1.sınıf okutuyorum geçen yılki yazılarınızı takip edip yararlanıyorum yalnız öğrenciler okuma yazmaya geçtikten sonra okumalarını hızlandırmaya yönelik çalışmalarınız vardı aradım bulamadım yardımcı olursanız sevinirim

Çevrimdışı kemal274

  • Aktif Üye
  • **
  • 44
  • 34
  • 44
  • 34
04 Ara 2010 22:31:10
11 öğrencim var 5 tanesi okuyup yazıyor. 2tanesi hece yöntemi ile yazıyor.1tane öğrencim okuyor ama yazamıyor. 1 öğrencim harfleri  tanıyor ama okuma ve yazma yok .2 öğrencim malesef ram lık.
Ne yapmalıyım.

Çevrimdışı kemal274

  • Aktif Üye
  • **
  • 44
  • 34
  • 44
  • 34
04 Ara 2010 22:32:59
Ha şunuda belirteyim tamamen ilgisiz veliler.
Harf vereceksin öğrenci yok. Mazeret aynı hasta karnı ağrıyor.

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
04 Ara 2010 22:45:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
11 öğrencim var 5 tanesi okuyup yazıyor. 2tanesi hece yöntemi ile yazıyor.1tane öğrencim okuyor ama yazamıyor. 1 öğrencim harfleri  tanıyor ama okuma ve yazma yok .2 öğrencim malesef ram lık.
Ne yapmalıyım.
Öğretmenim öğrenci sayınız çok fazla değil; bu nedenle strese girmenize gerek bir durum yok şimdilik, sınıfınızın durumu belirttiklerinizden anladığım kadarıyla normal görünüyor.

Sayınız fazla olmadığı için geriden gelenlerle birebir ilgilenmeniz, ilerleyenler için farklı bir cümle, metin okutma, yazdırma, tahtada birebir çalışma, dikte v.b faaliyetlerle çalışmalarınızı çok zevkli hale getirebilirsiniz.

Bireysel çalışma için sayınız müsait sanırım.

Kolay gelsin, iyi çalışmalar öğretmenim..

Çevrimdışı kemal274

  • Aktif Üye
  • **
  • 44
  • 34
  • 44
  • 34
04 Ara 2010 22:47:06
hocam teşekkürler

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
04 Ara 2010 23:07:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam teşekkürler
Rica ederim öğretmenim, RAM'lık öğrenciler için bir yorum yapmak istemedim; siz daha iyi bilirsiniz öğretmenim. Bu konuda çocukların faydasına olacak en iyi sonucu istediğinizden şüphemiz yok öğretmenim.

Ancak başka birşey eklemek istiyorum öğretmenim. Eğer projeksin ve pc'niz varsa her ay bir-iki yeni animasyon gösterime giriyor öğretmenim. Arada bir film v.b etkinliklerle okul, eğitim ortamı çok güzel hale getirilebilir. Öğretmen dahil, öğrencilerle ortak yaşantılar, beğeniler artıkça verim kendiliğinden artıyor öğretmenim. Güzel msjlar veren filmlerle derslerden arada bir uzaklaşmak da iyi olur.

Eski okulumda bu konuda güzel, verimli günlerimiz oldu. Tamamen yaşama dairdi herşey, yeni okulumda bunun altyapısını hazırlamaya çalışıyorum, inşallah başarılı oluruz.

Öğrenci sayınız bu nedenle dikkatimi çekti öğretmenim; kusurlarımız varsa afola..

Çevrimdışı saraY0655

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 226
  • 255
  • 226
  • 255
04 Ara 2010 23:12:26
konuk öğretmenim sitede herkesin sorununa el attınız benimkiyle ilgilenmediniz:))tavsiyelerinize ihtiyacım vardı oysaki:))

Çevrimdışı sysa

  • Yeni Üye
  • 3
  • 2
  • 3
  • 2
04 Ara 2010 23:22:51
serbest etkinlikler dersinin günlük planını yapıyormusunuz? bu hafta müft geldi yapılacak dediler de sizlerde durum nedir ? cevap veren olursa sevinirim.....

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
04 Ara 2010 23:23:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
serbest etkinlikler dersinin günlük planını yapıyormusunuz? bu hafta müft geldi yapılacak dediler de sizlerde durum nedir ? cevap veren olursa sevinirim.....
Klavuz kitabı olmayan derslerde günlük plan yapılır öğretmenim..

Çevrimdışı NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 11.018
  • 107.137
  • 11.018
  • 107.137
04 Ara 2010 23:26:24
1. sınıf ögretmenlerim,
siz ne kadar çalışkansınız ,
bugün yaşasın cumartesi günü :)
dinlenin birazcık ;)
şaka bir yana.
Hepinize sonsuz başarılar diliyorum..

Çevrimdışı saraY0655

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 226
  • 255
  • 226
  • 255
04 Ara 2010 23:28:30
teşekkürler öğretmenim:))

ben bu site olmasaydı başaramazdım o yüzden ayrılamıyorum buradan:))

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
04 Ara 2010 23:29:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkürler öğretmenim:))

ben bu site olmasaydı başaramazdım o yüzden ayrılamıyorum buradan:))
Ayrılmayın da öğretmenim :)

Çevrimdışı muarmu

  • Uzman Üye
  • *****
  • 332
  • 1.494
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 332
  • 1.494
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2010 23:50:54
herkese iii akşamlar :) benim bir öğrencim okul açıldığından beri daha defterine tek başına e harfi bile yazmadı.devamlı sınıfta dolaşıyor,arkadaşlarına sataşıyor.pencerenin kenarına oturup dışarıyı izliyor.geçen yıl 1.sınıf okutan öğretmene yolladım acaba benim yanımda mı yazmıyor diye 15-20 dakka sonra öğretmen arkadaş getirdi ve allah kolaylık versin hocam dedi.bişey okutmaya çalışıyorum o bana başka bişey anlatıyor.dersle hiç ilgisi yok kısaca.ne yapmam gerekiyor böyle bir öğrenci için.moralimi çok bozuyor

Çevrimdışı nero81

  • Aktif Üye
  • **
  • 31
  • 32
  • 31
  • 32
04 Ara 2010 23:51:50
arkadaşlar soracaağım soru biraz komik olacak ama  çocukların okumaya geçtiğini nasıl kesin olarak söyleyebiliriz.27 öğrencim var 25 i söylediğimi yazabiliyor.yani hiç daha önce yazdırmamış olduğum kelimeleri demek istiyorum.s harfindeyim.bilmedikleri harfi soruyorlar harfin sesini çıkarttığımda okumaya devam edebiliyorlar.ben bu sistemde ilk defa okutuyorum.on iki yıllık öğretmenim.üstelik kendi çocuğum geçen yıl birinci sınıftı.emin olmadan okumaya geçtin demek istemiyorum.acaba diğer sınıf öğretmenlerinden sınıfıma çağırıp okuma yaptırıp öylemi karar versem çıkamadım işin içinden sizler ne önerirsiniz   ??? ???

Çevrimdışı temmuz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 710
  • 9.670
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2010 23:55:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar soracaağım soru biraz komik olacak ama  çocukların okumaya geçtiğini nasıl kesin olarak söyleyebiliriz.27 öğrencim var 25 i söylediğimi yazabiliyor.yani hiç daha önce yazdırmamış olduğum kelimeleri demek istiyorum.s harfindeyim.bilmedikleri harfi soruyorlar harfin sesini çıkarttığımda okumaya devam edebiliyorlar.ben bu sistemde ilk defa okutuyorum.on iki yıllık öğretmenim.üstelik kendi çocuğum geçen yıl birinci sınıftı.emin olmadan okumaya geçtin demek istemiyorum.acaba diğer sınıf öğretmenlerinden sınıfıma çağırıp okuma yaptırıp öylemi karar versem çıkamadım işin içinden sizler ne önerirsiniz   ??? ???

öğretmenim, yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla öğrencileriniz okumaya geçmiş durumdalar bütün öğrenciler okuyor olsa dahi bütün harflerin nasıl yazıldığı ve sesini sizden öğrenmeleri çok önemli. bu nedenle sesleri mutlaka bitiriniz.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK