İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı betbet20

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 35
  • 73
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 35
  • 73
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 20:04:37
arkadaşlar bir sorum olacak yeni bir harf verdiğinizde dersi nasıl işliyorsunuz.ilk defa 1 okutuyorum herkes bir şey diyor yöntem değiştiriyorum bu yüzden.çocuklar deneme tahtası gibi oldu.ne yapmam gerekiyor özellikle deneyimli öğretmenlerim yardımcı olursanız çok sevinirim

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 20:08:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar bir sorum olacak yeni bir harf verdiğinizde dersi nasıl işliyorsunuz.ilk defa 1 okutuyorum herkes bir şey diyor yöntem değiştiriyorum bu yüzden.çocuklar deneme tahtası gibi oldu.ne yapmam gerekiyor özellikle deneyimli öğretmenlerim yardımcı olursanız çok sevinirim

açık ve kapalı heceleri oluşturuyorum önce.sonra o hecelerden 2 heceli, 3 heceli kelimeler oluşturuyoruz. sonra cümleler, metinler. ertesi gün dikte yaptırıyorum.

Çevrimdışı ardisko

  • Üye
  • *
  • 22
  • 14
  • 22
  • 14
27 Ara 2010 20:10:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zümre arkadaşlar
 Bu gün 1. Matematik Keloğlan cd aldık. Bilgisayara kuramadık. Bunu yapanlardan yardım. Kod istiyor yazıyoruz olmuyor.
hocam merhaba keloğlan benim de çok hoşuma gitti fiyatını öğrenebilir miyim?

Çevrimdışı ardisko

  • Üye
  • *
  • 22
  • 14
  • 22
  • 14
27 Ara 2010 20:14:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar bir sorum olacak yeni bir harf verdiğinizde dersi nasıl işliyorsunuz.ilk defa 1 okutuyorum herkes bir şey diyor yöntem değiştiriyorum bu yüzden.çocuklar deneme tahtası gibi oldu.ne yapmam gerekiyor özellikle deneyimli öğretmenlerim yardımcı olursanız çok sevinirim
hocam bu benim 8.senem 3. kez 1  okutuyorum. a1 seti aldık, çok güzel onun sırasını uyguluyoruz. Önce hece sonra kelime ardından cümle ve metin. Bittirdikten sonra da dikte yaptırıyorum. Tabi bir de top ses, a1 ve nasrettin hoca cdlerinden tekrar yapıyoruz.

Çevrimdışı özlem67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.846
  • 1.723
  • 1.846
  • 1.723
27 Ara 2010 20:21:45
ilk ders sesi hissettiriyorum  setimiden görsellere tek tek bakıyoruz o sesin olup olmadığını söylüyorlar sonra kendi isimlerinde o sesin olup olmadığını tek tek söylüyorlar ben her birine bir kelime söylüyorum o sesin olup olmadığını söylüyorlar ve neresinde( baş ortason) kendilerinden  çalıştığımız sesle ilgili kelimeler sölemelerini istiyorum  sonra tahtada ben kocaman çiziyorum sesi ve herkes havada parmaklarıyla çiziyor  sırada çiziyor vs. zaman yeterse setin kitanbından başlıyoruz sesi yazmaya 2. derste sesle ilgili heceleri okuyoruz ve defterlerine 1 satır her heceyi yazıyorlar sonra kelimelere geçiyoru<z  sonra cümleler. 1 derste sadece okuma yaptırıyorum o sesi ve önceki sesleri içeren. yardımcı olabilmişimdir umarım:))

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
27 Ara 2010 20:24:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar bir sorum olacak yeni bir harf verdiğinizde dersi nasıl işliyorsunuz.ilk defa 1 okutuyorum herkes bir şey diyor yöntem değiştiriyorum bu yüzden.çocuklar deneme tahtası gibi oldu.ne yapmam gerekiyor özellikle deneyimli öğretmenlerim yardımcı olursanız çok sevinirim

mrb hocam benim meslekte 4. yılım çok tecrübeli değilim ama 3. kez 1. sınıf okutuorum,ben şöyle veriorum sesleri,önce bi gün önceden yarın şu sesi öğrenicez die merak uyandırıorum,sonra o gün geldiğinde öğreneceğimiz sesi söylüyorum,ses kartını gösteriyorum,içinde o sesin olduğu kelimeler buluoruz,isimlerimize bakıyoruz sırayla o ses var mı yok mu diye,sonra sesi 1 kere tahtaya çiziyorum nasıl yapıldığını görsünler diye (püf noktalarını söylüyorum muhtemel yapacakları yazım yanlışlarını bildiğim için) daha sonra burdan edindiğim pıtırcık ses sunularına geçiyoruz,ardından seslerle ilgili setimizin şarkı cdsini dinletiyorum,bu esnada ders kitabındaki sesin üzerinden geçiyolar ve yazmaya geçiyoruz,bi yandan şarkıyı dinliyorlar. daha sonra kitap bittikten sonra hece köşesine gidiyoruz ve öğrendiğimiz sesle ilgili tüm açık uçlu heceleri oraya yazıyoruz(onlar söylüyorlar ben yazıyorum) daha sonra tahtada hece ve kelimler yazıyorum onlara okutturuyorum,bu işlemden sonra setimize ve oradaki etkinliklere geçiriyoruz. son olarak metin okuyoruz ve dikte yapıyoruz,işte buuu:)))

Çevrimdışı hulyago

  • Uzman Üye
  • *****
  • 331
  • 449
  • 331
  • 449
27 Ara 2010 20:26:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam merhaba keloğlan benim de çok hoşuma gitti fiyatını öğrenebilir miyim?
ben hepsiburadadan aldım, 22 TL ye, en uygun orda buldum hocam.

Çevrimdışı betbet20

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 35
  • 73
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 35
  • 73
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 20:29:46
ilginiz için teşekkür ediyorum.Bende genelde sizin dediğiniz gibi yaptım ama herkes bişi deyince acaba hata mı yapıyorum dedim.Kelime oluştururken dikte şeklinde mi oluşturuyorsunuz.yoksa tahtada tek tek heceleri yazıp okutarak mı.

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 20:31:15
pıtırcık g sesini bulamadım. yardımcı olabilcek olan var mı?
 yarın g sesini vericem.

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
27 Ara 2010 20:35:33
kelimeleri artık direk metinlerin içinde görüyorlar ve okuyorlar,ya da dikte yaptırırken direk kelime şeklinde söylüyorum,ama ilk zamanlarda tahtada birleştirme yaparak okuyorduk

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
27 Ara 2010 20:36:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

bu sayfada g sesi var,hatta ben bugün izlettim

Çevrimdışı betbet20

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 35
  • 73
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 35
  • 73
  • 4. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 20:37:26
sanemsoz hocam çok teşekkür ederim ilginiz için.bende dediğiniz gibi yapıyorum.rahatladım şimdi:)

Çevrimdışı nero81

  • Aktif Üye
  • **
  • 31
  • 32
  • 31
  • 32
27 Ara 2010 20:41:23
tlfon n
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zümre arkadaşlar
 Bu gün 1. Matematik Keloğlan cd aldık. Bilgisayara kuramadık. Bunu yapanlardan yardım. Kod istiyor yazıyoruz olmuyor.
numarayı arayın 506623503  konya

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 20:44:44
sanemsoz hocam teşekkür ederiim. artık bir harf için bir gün yetiyor mu yeni harfe geçicekmisiniz yarın?  ben bu gün ç verdim ama yarın 2 saat tekrar edip g vericem. zaten söylenmeye başlıyolar yeni harfi.

Çevrimdışı zekibey45

  • Üye
  • *
  • 8
  • 3
  • 8
  • 3
27 Ara 2010 20:47:53
merhaba sevgili arkadaşlar sizleri uzun zamandır takip ediyorum.ve çok da yararlanıyorum. bugün H sesini verdim ancak 4 öğrencim K sesi ile karıştırıyor.ne yapabilirim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK