arkadaşlar bir sorum olacak yeni bir harf verdiğinizde dersi nasıl işliyorsunuz.ilk defa 1 okutuyorum herkes bir şey diyor yöntem değiştiriyorum bu yüzden.çocuklar deneme tahtası gibi oldu.ne yapmam gerekiyor özellikle deneyimli öğretmenlerim yardımcı olursanız çok sevinirim
mrb hocam benim meslekte 4. yılım çok tecrübeli değilim ama 3. kez 1. sınıf okutuorum,ben şöyle veriorum sesleri,önce bi gün önceden yarın şu sesi öğrenicez die merak uyandırıorum,sonra o gün geldiğinde öğreneceğimiz sesi söylüyorum,ses kartını gösteriyorum,içinde o sesin olduğu kelimeler buluoruz,isimlerimize bakıyoruz sırayla o ses var mı yok mu diye,sonra sesi 1 kere tahtaya çiziyorum nasıl yapıldığını görsünler diye (püf noktalarını söylüyorum muhtemel yapacakları yazım yanlışlarını bildiğim için) daha sonra burdan edindiğim pıtırcık ses sunularına geçiyoruz,ardından seslerle ilgili setimizin şarkı cdsini dinletiyorum,bu esnada ders kitabındaki sesin üzerinden geçiyolar ve yazmaya geçiyoruz,bi yandan şarkıyı dinliyorlar. daha sonra kitap bittikten sonra hece köşesine gidiyoruz ve öğrendiğimiz sesle ilgili tüm açık uçlu heceleri oraya yazıyoruz(onlar söylüyorlar ben yazıyorum) daha sonra tahtada hece ve kelimler yazıyorum onlara okutturuyorum,bu işlemden sonra setimize ve oradaki etkinliklere geçiriyoruz. son olarak metin okuyoruz ve dikte yapıyoruz,işte buuu:)))