İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı eralp.30

  • Uzman Üye
  • *****
  • 988
  • 1.463
  • 988
  • 1.463
27 Ara 2010 10:35:42
acil yeni yıl kartına ihtiyacım var yardımcı olabilirseniz sevinirim

Çevrimdışı ejderefe

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.114
  • 2.093
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.114
  • 2.093
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 12:42:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben diğer öğrencinizi merak ettim.. :))


güldürdünüz beni öğretmenim.)sağolun haftabaşında iyi geldi.))

Çevrimdışı sıvaslı

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 94
  • 68
  • 94
  • 68
27 Ara 2010 16:21:55
Bugün bir üğrencim ;öğretmenim sesleri bitiriyoruz,bitince ne yapacağız bir daha okula gelmeyecek miyiz dedi.Ben de tabi ki kuzucum hepinize diplama verip göndereceğim dedim:))

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 16:33:55
hahahahahaha evet hocam sesler bitince bende kuzucuklarımda bi bocalama geçirdik:))) ama şimdi iyiyiz......ders işliyoa ara ara.arada okuma hızlandırma....
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün bir üğrencim ;öğretmenim sesleri bitiriyoruz,bitince ne yapacağız bir daha okula gelmeyecek miyiz dedi.Ben de tabi ki kuzucum hepinize diplama verip göndereceğim dedim:))

Çevrimdışı leopar

  • B Grubu
  • 332
  • 345
  • 332
  • 345
27 Ara 2010 17:17:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
cuma günü bana da müfettiş geldi rehberlik için , ben de s sesindeyim. geride değilsin sindire sindire git dedi. çocuklara okuma yazmaya yönelik hiç bir etkinlik yapmadı ve bana da bu konuda seviyelerini sormadı. daha sonra çocuklarla oyun oynadı. uzun cümleler kurmasına yönelik oyunlardı bunlar. bunların hepsi bir fotoğraf dedi. çocuklar gerçekten uzun cümleler kurmakta zorlanıyorlar. örneğin dayı kime denir sorusunun cevabını aklında tutarak söyleyebilme çabası içinde olmaları beni şaşırttı. bunlar hayat bilgisi dedi. babacan bir adamdı allahtan...  çocukların okumaya geçmesi  için onlara vaadim kızlara bebek erkeklere oyuncak araba idi. hafta sonu bebek ve araba aldım birer tane ne kadar ciddi olduğumu görüp orta hallileri de biraz daha yüreklendirmek istiyorum :) sınıfımda kurdela pek işe yaramıyor. oyuncak olsun topitop olsun :) 

Gerçekten babacan müfettişlerin olduğunu bilmek çok güzel bir şey...

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
27 Ara 2010 17:34:44
Çilek Masal Setini aldım serbest okuma için.Nasıl sizce??

Çevrimdışı yafes09

  • Üye
  • *
  • 22
  • 9
  • 22
  • 9
27 Ara 2010 17:50:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam iyi o zaman. bakın onlara şenay'ın aslında şe    nay   diye ayrıldığını vurgulamaya çalışın. ben dikteye atla ile başlamıştım. dedim ki at biliyorsunuz evet dediler la yı biliyor musunuz ewet. hadi dedim o zman atla yazalım. önce at sonra la dedim. şenay yazarken önce şe yazdırın, sonra nay. ne oldu şenay. inanın sonra kendi içlerinden heceliyorlar. ben sınıfın durumunu bilmeden yorum yapıyorum kendimce. belki yardımcı olabilirim diye. yine de en iyisini siz bilirsiniz. kolay gelsin:)
yesil_t_c
hocam tavsiyeniz işe yaradı bugün heceleyerek yazdırdım daha rahat yazdılar teşekkür ediyorum....haftasonuda da iyi değerlendirmiş miniklerim bugün diktede süperdiler. öğrencimin bitaneside atatürkle ilgili bildiği bir şiiri resim yaparken resim defterine yazmış 3-5 hata gayet iyi yazmış .çok sevindim...

Çevrimdışı ahmetalim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 388
  • 98
  • 388
  • 98
27 Ara 2010 18:14:33
ben okumaya geçen öğrencilerim için "KIRILMAYAN ARABA" buldum 4TL,
tavsiye ederim,

Çevrimdışı teacherhan

  • Üye
  • *
  • 29
  • 6
  • 29
  • 6
27 Ara 2010 18:15:39
benimkiler u ya o diyolar o kadar anlattım drama yaptık ama yok değişmiyo ne yapabilirim?

Çevrimdışı tatum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 109
  • 187
  • 109
  • 187
27 Ara 2010 18:20:08
bugün yaptığım cümle diktesi.

Babam anneme çiçek aldı.
Çetin çok çalışkan.
Ayça çilek yedi.
Ayşe zil çaldı.
Ömer dışarı çık.
Atatürk büyük lider.

pek zor değil sanırım.39 öğrencim sorunsuz yazdı.
7 öğrencim de sesli harf eksikleri var.5 öğrencim Allaha emanet.

Artık sıkıldım iyice bugün g sesini verdim.
Artık her güne 1 ses verip haftaya bitireceğim sesleri.
51 mevcudum 44 tanesi ilk dönem geçer varsın kalsın geriside ikinci döneme.

kelime dağarcım azaldı bu 1.sınıfta,otur yavrum,yapna yavrum.Bak bu yanlış,şöyle yapman gerekiyor diye.Şımarmış öğrencilerle uğraşıyoruz.
Sınıf için Üzerinde ismi yazılı rozet yaptırdk kırmızı kurdele ile çarşamba takacağım bakalım.

allah hepimize yardım etsin.Bu yıl yorulduğum kadar hiç bir yıl yorulmamıştım.8.yılım öğretmenlikte.ve bu yıl da yeni okula geçtim.

Çevrimdışı ahmetalim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 388
  • 98
  • 388
  • 98
27 Ara 2010 18:27:41
arkadaşlar,
benim 3 bebe başlarda hiç yazamıyorlardı onlar için netten sipariş verip "izli defter" aldım. almaz olsaydım;
defter de baskı çok kötü iz olması gereken yer neredeyse hiç görünmüyor. Yazı puntosu 1.sınıf için en az 28 olmalı diye biliyorum, defterde 12 punto (Times News Roman a eşdeğer), yazılar küçük, anlayacağınız tanıtım filmlerinde olan olay yok,
tam bir hayal kırıklığı,
almayı düşünenler varsa tavsiye etmem,
bu arada o 3 bebe ile Onat bölümündeyiz ve artık yazabiliyorlar,
saygı ile,

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
27 Ara 2010 18:30:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimkiler u ya o diyolar o kadar anlattım drama yaptık ama yok değişmiyo ne yapabilirim?
bir  öğrenciye bebek  rolü verdim ,  bardağa su  doldurdum,  su  içmek isteyen  bebek  bardağı  görünce    su    diyemediği  için   uuuu    uuuu
demeye  başladı.  harfin  şeklini de bardğa  benzettik    bir kaç  öğrenci  dışında  sıkıntı  yaşamıyorum

Çevrimdışı rıza61

  • Uzman Üye
  • *****
  • 522
  • 748
  • 522
  • 748
27 Ara 2010 18:35:40
Zümre arkadaşlar
 Bu gün 1. Matematik Keloğlan cd aldık. Bilgisayara kuramadık. Bunu yapanlardan yardım. Kod istiyor yazıyoruz olmuyor.

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
27 Ara 2010 18:43:35
Çilek Masal Setini aldım serbest okuma için.Nasıl sizce??

Çevrimdışı SDN

  • Uzman Üye
  • *****
  • 964
  • 1.251
  • 964
  • 1.251
27 Ara 2010 18:57:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benimkiler u ya o diyolar o kadar anlattım drama yaptık ama yok değişmiyo ne yapabilirim?

hocam o için işaret parmağınızı ağzınıza koyun sallayın o peti peti gibi  çok tatlı oluyor

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK