İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 19:01:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zümre arkadaşlar
 Bu gün 1. Matematik Keloğlan cd aldık. Bilgisayara kuramadık. Bunu yapanlardan yardım. Kod istiyor yazıyoruz olmuyor.
Hocam okuldaki bilgisayarda net var mı yoksa tel no su var aramanız gerekecek yaptığınız adımları yazar mısınız?

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 19:06:28
sabır taşı çatlamak üzereeeeeeee :S

Çevrimdışı okl

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 98
  • 82
  • 98
  • 82
27 Ara 2010 19:19:12
ayn
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün yaptığım cümle diktesi.

Babam anneme çiçek aldı.
Çetin çok çalışkan.
Ayça çilek yedi.
Ayşe zil çaldı.
Ömer dışarı çık.
Atatürk büyük lider.

pek zor değil sanırım.39 öğrencim sorunsuz yazdı.
7 öğrencim de sesli harf eksikleri var.5 öğrencim Allaha emanet.

Artık sıkıldım iyice bugün g sesini verdim.
Artık her güne 1 ses verip haftaya bitireceğim sesleri.
51 mevcudum 44 tanesi ilk dönem geçer varsın kalsın geriside ikinci döneme.

kelime dağarcım azaldı bu 1.sınıfta,otur yavrum,yapna yavrum.Bak bu yanlış,şöyle yapman gerekiyor diye.Şımarmış öğrencilerle uğraşıyoruz.
Sınıf için Üzerinde ismi yazılı rozet yaptırdk kırmızı kurdele ile çarşamba takacağım bakalım.

allah hepimize yardım etsin.Bu yıl yorulduğum kadar hiç bir yıl yorulmamıştım.8.yılım öğretmenlikte.ve bu yıl da yeni okula geçtim.

[/quote aynen benimde 9. yılım bu yıl ki kadar yoğun olmamıştım.

Çevrimdışı rıza61

  • Uzman Üye
  • *****
  • 522
  • 748
  • 522
  • 748
27 Ara 2010 19:20:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam okuldaki bilgisayarda net var mı yoksa tel no su var aramanız gerekecek yaptığınız adımları yazar mısınız?
Evet hocam net var.Ürün kodu soruyor zarf üzerindeki kod yazılıyor olmuyor.
  Bilişimçi öğretmene gönderdim olmadı dedi. yapamadık. Telefonla veya internetten alın  diye yazıyor...
   Sizler nasıl yaptınız?İnternetten şimdi çalışıyorum bulamadım. Beceremedim. Hocam..

Çevrimdışı tulyum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 266
  • 188
  • 266
27 Ara 2010 19:21:55
Arkadaşlar Bi Öğrencim Var Açık Kapalı 2 Ve 3 Kelimeli Heceleri Okuyor 4 Seslileride Hadi Diyelim  ancak 5 -6-7-...sesli Kelimeleri Okurken Çok Zorlanıyor Nerdeyse Okuyamıyor Başını Sonunu Unutuyor Hep Tavsiyelerinizi Bekliyorum....

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 19:28:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Evet hocam net var.Ürün kodu soruyor zarf üzerindeki kod yazılıyor olmuyor.
  Bilişimçi öğretmene gönderdim olmadı dedi. yapamadık. Telefonla veya internetten alın  diye yazıyor...
   Sizler nasıl yaptınız? Hocam..
Hocam orada ürün kodu var ve bir telefon numarası var.O ürün kodu yanınızda olacak o ürün kodu ile telefonu aradığınızda kurulum kodu olıp öyle kurabilirsiniz cd yi. Ayrıntılar için bu sayfayı bir incelemenizi önerebilirim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 19:32:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yesil_t_c
hocam tavsiyeniz işe yaradı bugün heceleyerek yazdırdım daha rahat yazdılar teşekkür ediyorum....haftasonuda da iyi değerlendirmiş miniklerim bugün diktede süperdiler. öğrencimin bitaneside atatürkle ilgili bildiği bir şiiri resim yaparken resim defterine yazmış 3-5 hata gayet iyi yazmış .çok sevindim...

ben de sizin adınıza çok sevindim hocam. zamanla çok daha iyi olduklarını görürsünüz eminim:):) kolay gelsin:):)

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 19:37:58
geride kalan öğrencileriniz için herhangi bir etkinlik yapıyor musunuz? iki ayrı gruba ders anlatmak istedim bugün çok zor oldu, okuldan soğudum adeta. siz nasıl yapıyorsunuz?

Çevrimdışı tatum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 109
  • 187
  • 109
  • 187
27 Ara 2010 19:38:31
Ark.lar özel mesajda gelen mesajlara cevap vermek için cevap ver butonu yok sanırım.bir türlü bulamadım.Nasıl cevap veriyoruz.

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
27 Ara 2010 19:41:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ark.lar özel mesajda gelen mesajlara cevap vermek için cevap ver butonu yok sanırım.bir türlü bulamadım.Nasıl cevap veriyoruz.
mesajın  üst  kısmında  cevap  ver  butonu  olması  lazm

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 19:42:59
 :))) HOCAM SABIIIRRRRR AZCIK DAHA SABIRRRRR.....NASILDI KUZUCUKLARINIZ.....
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sabır taşı çatlamak üzereeeeeeee :S

Çevrimdışı mavi41

  • Uzman Üye
  • *****
  • 533
  • 831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 533
  • 831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 19:44:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ark.lar özel mesajda gelen mesajlara cevap vermek için cevap ver butonu yok sanırım.bir türlü bulamadım.Nasıl cevap veriyoruz.
mesaj sayınız yeterli olmadığı için açık değildir hocam

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 19:45:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ark.lar özel mesajda gelen mesajlara cevap vermek için cevap ver butonu yok sanırım.bir türlü bulamadım.Nasıl cevap veriyoruz.

belli bir zamandan sonra özel msj yazılabiliyor sanırım. ya da başka bir şeydi:)

Çevrimdışı tatum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 109
  • 187
  • 109
  • 187
27 Ara 2010 19:47:25
valla forumları yıllardır kullanırım ama buradailk defa özel mesaj yaacaktım ama öyle bir link yok.birde özel mesaj gönderemessiniz  uyarısı çıkıyor.

Çevrimdışı NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 11.018
  • 107.137
  • 11.018
  • 107.137
27 Ara 2010 19:47:57
Özel mesaj gönderebilmek ve okuyabilmek için 50 mesaj sınırı var arkadaşlar.

 
 
 

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK