İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı cemre

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 99
  • 185
  • 99
  • 185
26 Ara 2010 21:06:38
ben daha 3. grubu bitirmedim çok mu geriyim arkadaşlar.

Çevrimdışı nazo3361

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 263
  • 646
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 263
  • 646
  • 3. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 21:09:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben daha 3. grubu bitirmedim çok mu geriyim arkadaşlar.

bende sizin gibiyim.3.grubu bitirmedim.50 öğrenci,ilgisiz veli,verilen ödev yapılmadan gelirse çocukta istek yoksa.bu harfler birinci döneme bitmezzzzzz....

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
26 Ara 2010 21:23:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
konuk35 hocam tüm sesler bittiğinde bütün sınıfın okumaya mı geçmesi gerekiyor şimdi benim sınıfımın durumu çok mu kötü sizce 33 mevcutlu sınıftan 23 ünün okuması diğerlerinin okuyamaması

Hayır hayır öğretmenim sınıfınız gayet normal. Ayrıca hiçkimse hiçbir öğrenciye ''şu zamanda okumaya geçecek''diye bir garanti de veremez; böyle birşeyde saçma olur zaten. İçiniz rahat olsun. Takviye çalışmalarla dönem bitiminde bu 10 kişilk gruptan da sanırım büyük bir kısmı (temennimiz hepsi) daha mantığı kapar ve tatile öyle girer. Daha zamanımız var öğretmenim. buna rağmen birkaç kişi 2.döneme de kalabilir, bu gayet normal bir durum.

Eğer RAM'lık bir durumları yoksa, hepsi okumaya geçer öğretmenim, 1 ay önce, veya sonra o kadar da önemli değil. Okuma-yazma konusunda her çocuğa 2. sınıfın ilk dönemi dahil ''SABIR'' adında açık zaman çeki var öğretmenim. Endişe edecek birşey yok.

Bütün mısırlar aynı anda patlamaz; demii öğretmenim :)

Çevrimdışı parlayanyildiz

  • Yeni Üye
  • 4
  • 5
  • 4
  • 5
26 Ara 2010 21:29:13
ben parti yaptım başlarına da patlamış mısır resimli taç taktım

Çevrimdışı rukiye neda

  • Uzman Üye
  • *****
  • 458
  • 497
  • 458
  • 497
26 Ara 2010 21:33:54
Benimde 22 öğrencim var. 12 tanesi daha seri okuyor. Diğerleri de yeni yeni geçtiler. Hızlanmaları gerekiyor. En kötü öğrencim harf harf okuyup birleştiriyor. kalem kelimesini ke-a ka-le a-lem kalem diye okuyor .En sonunda doğrusunu söylüyor ama okuma şekli böyle. Bende içinde oku.Renklerine göre dikkat et, bir seferde oku diyorum. O zaman yapıyor ama çok ağır okuyor. Bu öğrencim de aşırı dikkat dağınıklığı, öğrenme güçlüğü var.Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
26 Ara 2010 21:34:28
Arkadaşlar gitmem lazım, hepinize iyi çalışmalar,

Yeni haftanın hepimize yeni güzellikler, bol neşe ve başarılar (bol patlamış mısırları da beraberinde getirmesi) dileklerimle;
Hepimize hayırlı gelir inşallah, kolay gelsin değerli zümrem..


Çevrimdışı wltw

  • Aktif Üye
  • **
  • 28
  • 35
  • 28
  • 35
26 Ara 2010 21:38:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben daha 3. grubu bitirmedim çok mu geriyim arkadaşlar.

cemre hocam siz daha bitirmedim diyorsunuz ben daha başlamadım diyorum:(((way benim halimee

Çevrimdışı rukiye neda

  • Uzman Üye
  • *****
  • 458
  • 497
  • 458
  • 497
26 Ara 2010 21:41:14
Okuyan öğrencilere bir öğretmenimiz kurdela taktığını söylemişti.Ama o kurdelay bir yazı eklemişti sanki öyle hatırlıyorum.Artık harf harf de olsa en kötüsü okuyorlar.Kurdelayı şimdi takabilirim.Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

Çevrimdışı egitimsart09

  • Uzman Üye
  • *****
  • 660
  • 328
  • 660
  • 328
26 Ara 2010 21:47:58
sevgili öğretmenlerim.benim 25 öğrencim var bunlardan sadece 1 tanesi okumaymıyor 2 tanesi 3 ses birleştiriyor,bunun dışında kalan 22 öğrenci herşeyi okuyabiliyor.kimi yavaş kimi hızlı bir şekilde.fakat yazmada sorun yaşıyoruz 4 harfli kelimeleri yazabilirken 5 ya da daha fazla harfte kopmalar oluyor ...herşeyi yazabilen öğrenci sayısı 8.diğerleri verdiğim kelimeye göre ya yazıyor ya yazamıyor.ne yapmalıyım.harfleri bitirip sürekli dikte mi yapmalıyım.yoksa yeni harf vermeden dikte mi yaptırayım.

zümrelerim ücretli öğretmen.branşları sınıf öğretmeni değil.ancak sizden yardım alabilriim...

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
26 Ara 2010 21:50:28

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevgili öğretmenlerim.benim 25 öğrencim var bunlardan sadece 1 tanesi okumaymıyor 2 tanesi 3 ses birleştiriyor,bunun dışında kalan 22 öğrenci herşeyi okuyabiliyor.kimi yavaş kimi hızlı bir şekilde.fakat yazmada sorun yaşıyoruz 4 harfli kelimeleri yazabilirken 5 ya da daha fazla harfte kopmalar oluyor ...herşeyi yazabilen öğrenci sayısı 8.diğerleri verdiğim kelimeye göre ya yazıyor ya yazamıyor.ne yapmalıyım.harfleri bitirip sürekli dikte mi yapmalıyım.yoksa yeni harf vermeden dikte mi yaptırayım.

zümrelerim ücretli öğretmen.branşları sınıf öğretmeni değil.ancak sizden yardım alabilriim...
dikte yaptırırken kelime ve cümleleri heceleyerek söyleyin vesöylettirin tekrar takrar bireysel grup koro halınde söylettirip öyle yazdırın zamanla düzelecektir öğretmenim

Çevrimdışı ayten42

  • Aktif Üye
  • **
  • 46
  • 15
  • 46
  • 15
26 Ara 2010 21:55:26
arkadaşlar folklör kulübükulüp ve toplum hizmeti çalışmaları olan var mı?

Çevrimdışı gumanim03

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 285
  • 138
  • 285
  • 138
26 Ara 2010 22:05:04
saygıdeğer zümrlerim benim bir sorum olacak benim bir öğrenci cümleyi önce içinden sonra sesli söylüyor bu da görünürde okumayı bozuyor bu sizce normal mi ne yapmalıyım acaba?

Çevrimdışı egitimsart09

  • Uzman Üye
  • *****
  • 660
  • 328
  • 660
  • 328
26 Ara 2010 22:05:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
saygıdeğer zümrlerim benim bir sorum olacak benim bir öğrenci cümleyi önce içinden sonra sesli söylüyor bu da görünürde okumayı bozuyor bu sizce normal mi ne yapmalıyım acaba?


müfettiş bana böyle okumalarının okumalarını yavaşlattığını söylemişti öğretmenim...

Çevrimdışı egitimsart09

  • Uzman Üye
  • *****
  • 660
  • 328
  • 660
  • 328
26 Ara 2010 22:07:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dikte yaptırırken kelime ve cümleleri heceleyerek söyleyin vesöylettirin tekrar takrar bireysel grup koro halınde söylettirip öyle yazdırın zamanla düzelecektir öğretmenim


pretty öğretmenim yani haflere devam mı edeyim kaldığım yerde bekleyeyim mi düzelene kadar...harf kavramada sıkıntı yok.

Çevrimdışı leventoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 708
  • 866
  • 708
  • 866
26 Ara 2010 22:09:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
saygıdeğer zümrlerim benim bir sorum olacak benim bir öğrenci cümleyi önce içinden sonra sesli söylüyor bu da görünürde okumayı bozuyor bu sizce normal mi ne yapmalıyım acaba?
Hocam bence öğrenci okuma yönünden nasıl rahat ediyorsa öyle okuması daha doğru. Öğrenciyi bir kalıba sokup okutmak istedikçe öğrenci okumaktan soğumaya başlıyor. Öğrenciniz zamanla okudukça kendini düzeltir merak etmeyin.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK