İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı mozen10

  • Üye
  • *
  • 4
  • 16
  • 4
  • 16
26 Ara 2010 23:10:19
yakın çevresinden kelimeler (ailesinin isimleri,çizgi film kahramanları  gibi)yazdırabilirsiniz.Dikkatlerin i çeker..

Çevrimdışı sev_tir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 144
  • 191
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 144
  • 191
  • 1. Sınıf Öğretmeni
26 Ara 2010 23:14:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biz zümrece fazla hızlı mı gidiyoruz acaba. Cuma günü g harfini verdik. önümüzdeki iki haftada harfleri bitirmeyi planlıyoruz.
Öğretmenim öğrencileriniz alıyorsa tabiki verin.Biz sesleri geçen hafta bitirdik,hızlı okuma ve dikteyle devam ediyoruz.

Çevrimdışı dilek32

  • Uzman Üye
  • *****
  • 880
  • 412
  • 880
  • 412
26 Ara 2010 23:15:29
ürün dosyalarına neler koydunuz?

Çevrimdışı yafes09

  • Üye
  • *
  • 22
  • 9
  • 22
  • 9
26 Ara 2010 23:23:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ürün dosyalarına neler koydunuz?
müfettişler bana bütün çalışma yapraklarını ürün dosyasına koyma dedi.sınıfta yaptığınız güzel canlı etkilikleri, farklı boyama çalışmalarını, matematikten ilgili bulmacalar vb. şeyleri koymamı söyledi...

Çevrimdışı blusk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 276
  • 428
  • 276
  • 428
26 Ara 2010 23:34:03
Arkadaşlar elinizde görsel sanatlar dersi ile ilgili performans ödevi olan var mı?Sitede geçen sene yılbaşıyla ilgili bir kart yapma vardı?Elinde olan varsa göndere bilir mi;?Çok tşkler..

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
26 Ara 2010 23:47:08
arkadaşlar iyi geceler.acil yardıma ihtiyacım var.sayıları yazmayı nasıl öğrettiniz????

Çevrimdışı Eslem21

  • Aktif Üye
  • **
  • 34
  • 26
  • 34
  • 26
26 Ara 2010 23:52:34
yeni bir sese geçerken  önceki sesle ilgili bütün etkinlikleri tamamen yapıp mı geçmeli yoksa yeni sesle beraber mi götürmeli yani yeni ses ve önceki sesin tekrarı

Çevrimdışı okl

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 98
  • 82
  • 98
  • 82
26 Ara 2010 23:56:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar iyi geceler.acil yardıma ihtiyacım var.sayıları yazmayı nasıl öğrettiniz????
ben kareli defterde 2kareye bir sayı gelecek şekilde öğretiyorum.alışmaları zaman alıyor.

Çevrimdışı dadasbey84

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 17
  • 55
  • 17
  • 55
26 Ara 2010 23:58:00
Birinci sınıf öğretmnei olmak gerçekten yorucu ama diğer sınıflara  göre dönüt daha somut oluyor.Buda insanı mutlu ediyor....birinci sınnıf öğretmeni olmak gerçekten güzel....

Çevrimdışı gulbozmen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.290
  • 3.875
  • 1.290
  • 3.875
27 Ara 2010 00:00:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar doğum tarihleri hiçde öğrenmelerini etkilemiyor daha önce e okul yokken 6 yaşını doldurmamış öğrencilerim vardı çok güzel öğrendiler şimdi baktım hala öğrenemeyen bir öğrencim 2003 doğumlu diğerleri ise nisan haziran doğumlu en başarılı bri öğrencim ise kasım doğumlu anlaşılan 5-6 ay fark etmiyor yeterki zeka olsun bir tanesi var ffiziki yapı çok iyi 2003 doğumlu ama hala öğrenemedi yazısı sınııfın en kötüsü diğer yandan ondan bir yaş küçük fiziki yapısı nerdeyse onun yarısı olan ise en başarılı verdiğim çalışmayı en önce bitirip ben ne yapayım diyor diğeri ise daha bir kelime yazmıyor buyrun
Öğretmenime katılıyorum. 27 öğrencimden okumaya geçemeyen 4 öğrencinin hepsi 2003 doğumlu. Aralık doğumlular okumaya geçti. Ama 2003 doğumlular hala geçemedi. 1 tanesi zaten sınıf tekrarı.

Çevrimdışı aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 00:03:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar iyi geceler.acil yardıma ihtiyacım var.sayıları yazmayı nasıl öğrettiniz????


belki işinize yarar sayın hocam

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
27 Ara 2010 02:32:25
kurdelelerim:)

Çevrimdışı hessirius

  • Uzman Üye
  • *****
  • 413
  • 632
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 413
  • 632
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 02:36:43
cuma günü bana da müfettiş geldi rehberlik için , ben de s sesindeyim. geride değilsin sindire sindire git dedi. çocuklara okuma yazmaya yönelik hiç bir etkinlik yapmadı ve bana da bu konuda seviyelerini sormadı. daha sonra çocuklarla oyun oynadı. uzun cümleler kurmasına yönelik oyunlardı bunlar. bunların hepsi bir fotoğraf dedi. çocuklar gerçekten uzun cümleler kurmakta zorlanıyorlar. örneğin dayı kime denir sorusunun cevabını aklında tutarak söyleyebilme çabası içinde olmaları beni şaşırttı. bunlar hayat bilgisi dedi. babacan bir adamdı allahtan...  çocukların okumaya geçmesi  için onlara vaadim kızlara bebek erkeklere oyuncak araba idi. hafta sonu bebek ve araba aldım birer tane ne kadar ciddi olduğumu görüp orta hallileri de biraz daha yüreklendirmek istiyorum :) sınıfımda kurdela pek işe yaramıyor. oyuncak olsun topitop olsun :)  

Çevrimdışı hessirius

  • Uzman Üye
  • *****
  • 413
  • 632
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 413
  • 632
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Ara 2010 02:43:24
elinize sağlık öğretmenim ben de yapayım bari :)

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
27 Ara 2010 02:52:57
teşekkür ederim, bakalım kimler alabilecek?:))

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK