İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı Baha123456

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 165
  • 30
  • 165
  • 30
02 Ara 2010 18:59:20
yasadım r ıle cok karıstırdılar yazımında yasadım r sesınde s sesınde yazımın da y sesının de okunmasında yasadım

Çevrimdışı Baha123456

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 165
  • 30
  • 165
  • 30
02 Ara 2010 19:00:19
puturgeden yıllık 30 pun alıyodum 3 yıl ordaydım 6 ay kısa donem askerlık ten 10 puan gıttı 73 puanla darendeye geldımm

Çevrimdışı mehmet__tc

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.901
  • 2.094
  • 2.901
  • 2.094
02 Ara 2010 19:00:48
bence ne na ni yi anlayamayan,ra re ri de telafi edecektir.
ilk başlarda 1 hafta durduk bir harf üzerinde ama şimdi ilerlemek lazım ki yeni kelimeler türetsinler ilerlesinler.
bu arada şu an da çarşamba günü yani dün itibariyla k harfin geçmiş olmamız gerekiyordu.
bu haftadan itibaren haftada 2 harf dönemi başladı.20 ocakta bütün harfler bitmiş olacak.
benimkiler n ile m yi karıştırdı.ama harfler ilerledikçe zaten her dktede okumada göre göre düzeliyor,yani n ile m karıştı diye uzun süre beklemek anlamsız.
ben de 5 sınıf tekrarı var.2 tanesi deli gibi.sınıfın kapısı açık kapının karşısındalar.o kadar dövülmüşler ki yarın sopayla gidin akşama kadar dövün gene güler kaçarlar ve de gelmezler.çünkü bizim en ağır dayağımız bile evdekinin yanında komik kalır.bu çocuklar bir sınıf kadar yoruyor beni.sıranın altına girdiler bugün çıkmıyorlar.çaresiz kalıyoruz.çözümleri çok zor olacak.geçen sene bu çocukları -harfleri biliyor çocuklar bu arada-sınıfta bırakan öğretmenlerinden iğreniyorum.okuyan çocuğu ailesi kendisi poblemli diye bırakmış.direkt bana düşseler ayrı,bu hareketlerle ayrı..

Çevrimdışı Baha123456

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 165
  • 30
  • 165
  • 30
02 Ara 2010 19:01:06
haklısınız :)

Çevrimdışı canegt

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.904
  • 12.101
  • 2.904
  • 12.101
02 Ara 2010 19:01:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hızlı olmakk işte ö le bi şey
:D

Öğretmenim sırf siz dedidniz diye gittim 1o kasıma kadar  okudum ben de....

Çevrimdışı zalim09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.885
  • 16.334
  • Öğretmen Adayı
  • 7.885
  • 16.334
  • Öğretmen Adayı
02 Ara 2010 19:02:38
 Biz zaten bol bol bol oynatıyoruz cd felan seyrettiriyoruz sayın hocam.Onun için en fazla hafta da 2 ses veriyoruz :) Siz hem köydesiniz hem birleştirilmiş hem oyun hemde günde 2 ses veriyorsunuz size yetişemeyiz ama elimizden geldince çocuklarımızın okulda en güzel şekilde vakit geçirmes için çaba sarfediyoruz.

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 19:03:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
puturgeden yıllık 30 pun alıyodum 3 yıl ordaydım 6 ay kısa donem askerlık ten 10 puan gıttı 73 puanla darendeye geldımm
Hocam ne bileyim  forumda atama döneminde 4 günde puanınız 96dan 101e çıkmış da merak ettim. Pütürge en fazla 26 vermiyor muydu?

Çevrimdışı Baha123456

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 165
  • 30
  • 165
  • 30
02 Ara 2010 19:03:55
gıtmenıze grek yoktu ben kopyalayıp yayınladımm :) bakın bugune

Çevrimdışı mehmet__tc

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.901
  • 2.094
  • 2.901
  • 2.094
02 Ara 2010 19:04:13
hocam ortaya çıkan bu durumda çalışma teknikleriniz yöntemleriniz varsa buyrun açıklayın okuyalım.
gerçekten de olumlu şeyler öğrenebiliriz.
okumaya da hazırız.
şu an herkes sadece komik olduğunuzu düşünüyor sanırım

Çevrimdışı Baha123456

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 165
  • 30
  • 165
  • 30
02 Ara 2010 19:04:42
30 koy darendede 26 ıdı 20 ye dustu yanlış yazmısım yada anlamısınız

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 19:05:31
ben yarın 3.grubu bitirip .ses vermeyi bırakıyorum ;) :D :D

Çevrimdışı Baha123456

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 165
  • 30
  • 165
  • 30
02 Ara 2010 19:07:06
dusunsun onemlımı ben cocukların okumasına ve yazmasına bakarımkıı bırılrı nın bana gulmesıne degıl baskaları ıcın degıl kendı yaptıklarıma ve karsılık ta donutune bakar ona gırer ılerlerım yoksa ne dıyeyım sıze ayrıca sımdı puanım 106 olmus 10 gun onra 108 olacak benım yazdıgım yerlerı yazma bu yıl tayınınız cıkmaz :) ıl ıcı falan

Çevrimdışı ceren8648

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 23
  • 97
  • 23
02 Ara 2010 19:07:29
ben haftada bir ses veriyorum.çocuklar hemen kavrayamıorlar.sürekli okuma yazma yaptırıyorum hergün dikte yaptırıyorum.ama hızlı ilerleyemiyorum.pazartesi o sesine geçecem bakalım.

Çevrimdışı canegt

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.904
  • 12.101
  • 2.904
  • 12.101
02 Ara 2010 19:08:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
gıtmenıze grek yoktu ben kopyalayıp yayınladımm :) bakın bugune

Dedik ya hocam hızınıza yetişemiyoruz diye her neyse herkese kolay gelsin bende iki kız var iki çiçek biri dut yemiş bülbül öteki geveze ama bu kadar ilerleyemedik,gevezem hastaymış ödevini de gönderdiğim halde hala 2.grup bitmedi,seço öğretmenim ben de bırakayım mı ses vermeyi..???:))

Çevrimdışı ecrinh

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.288
  • 10.087
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.288
  • 10.087
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 19:08:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam ortaya çıkan bu durumda çalışma teknikleriniz yöntemleriniz varsa buyrun açıklayın okuyalım.
gerçekten de olumlu şeyler öğrenebiliriz.
okumaya da hazırız.
şu an herkes sadece komik olduğunuzu düşünüyor sanırım
hocam bizde aynı şeyleri söylüyoruz ama net bir cevap alamadık.bizde cd den işliyoruz ders ama hocamız kadar hızlı olamadık.baha hocanın yöntemini anlayamadık sorun bizde galiba :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK