bende 1. sınıfı ilk kez okutuyorum bugün sınav yaptım cümlelerim,iri elma nar ara.erol mantar al.nil inat etme.emel mor lale al.rana tere on lira taner atlar terli .onat olta at. mine limon tat.bir de 1 den 9 a kadar rakamları yazmalarını istedim. 24 öğrenciden 9 u sıfır hata ,4 tanesi 2 hata 1tanesi 1 hata 2 tanesi 4 hata 1 i 8 hata 1i 6 hata ,5 tanesi de yazamadı.sizce durum nasıl ?yazamayanlardan biri ırak lı türkçe bilmiyor ilk 5 ses te yoktu biri de öğretilen sesi balık hafıza gibi 3 saniyede unutuyor.önerilerinizi bekliyorum.sitedn çok yararlanıyorum ellerinize sağlık iyi akşamlar
