İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 20:46:01
hasan şaşın güzel bir anlatısı vardı.
takımla bir uçuş sırasında  uçak türbülansa girince herkes başlamış duaya
tabi hakan şükür hariç
hepsinin duası bitmiş .
hasan bakmış hakan dualara devam ediyor
oda  Allahım benide hakanın dualarına ortak et demiş.
ama bizde iş başka bana göre  herkes bildiği duayı  okumalı okumalı.

Çevrimdışı selcuk

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.271
  • 1.461
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 6.271
  • 1.461
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 20:47:28
bugun m calıstım yıne... dıktede yıne sorun varr...bu sese n dıyen ler cıktı bıde :(

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 20:47:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mersin123 hocam, Allah sabır versin zize. benim de dün bir velim geldi. 1-2-3 birlikte zor oluyor galiba dedi. nihayet anlayan birisi çıktı dedim. herkes ahkam kesiyordu. kapak oldu:)
bugün d sesine giriş yaptık. 3 erkekten 2' si şöyle böyle dikte yapabiliyor, 1 erkek öğrencim çok vasat. çocuğa da yaz diyorum. l mı öğretmenim diyor. felç oluyorum adeta. 3 kız öğrencim ise maşallah çok iiiiler. öğrenmedikleri harfleri bile sorup okuma yapıyorlar. yalnız seri okuma hala kimsede yok. niye acaba?
öğretmenim böyle seviye grupları olması normal hepsinin iyi ve aynı seviyede olması için özel olarak seçilmiş sınıf olması lazım malesef idareler merkezlerde böyle sınıflar yapıyorlar ayrıca şuanda benim denen sınıfta bile seri okuma yok seri okumaya daha zaman var rahat olun seçilmiş sınıf hariç her sınıfta sorunlar vardır.

Çevrimdışı ceren8648

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 23
  • 97
  • 23
02 Ara 2010 20:57:11
birleştirlmiş sınıf okutuyorum.birinci sınıf ekiz öğrencim var.3 tanesi okuyup yazabiliyolar.2 tanesi okuyor ama yazamıyor.3tanesi ara sıra okuyup yazıyolar

Çevrimdışı snfci42

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 21
  • 80
  • 21
  • 80
02 Ara 2010 21:00:39
Bugün bir öğrencim beni çok mutlu etti serbest okumaya geçti( bu arada serbest okuma derken herhangi bir yazıyı okuması yani tüm sesleri bana soruyordu bende söylüyordum bugün bir metin okudum ve baktım ki patlamış:)Bir de 22 öğrencimden 12 si diktede oldukça iyi, 5 i okumada çok kötüydü yavaş yavaş ilerliyorlardı bugün bir değerlendirme yaptım dikte ile çok kötü hiç birşey yazamıyorlar bilemedim, onlar da yazamayınca üzüldüler acaba okumaları iyileşirken diktede çok sıkmasam mı, yoksa şimdi olmazsa birdaha olmaz mı

Çevrimdışı baran2008

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 364
  • 116
  • 364
02 Ara 2010 21:01:36
iyi akşamlar sevgili arkadaşlar

Çevrimdışı nurikaan

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 37
  • 57
  • 37
  • 57
02 Ara 2010 21:05:40
bende u sesindeyim 30 öğrencimin 2 tanesinde biraz problem var anne okuma yazma bilmiyor ve çocuğu o okutuyor:) tuhaf ama gerçek kapalı hecelerde iki sesi birleştiriyor,diğeride  babası vefat etmiş biraz şımarık ve ilgisiz iki sesi birleştiriyor ama hissedip tekrar edemiyor yakında okurlar.Hiç telaş etmeden ilerliyorum.bu haftadan ocağın ilk haftasına kadar haftada 2 ses daha sonra 3 ses verirsem bitirip tatile gireceğim.2.dönem bol bol okuma hızlandırma ve matematik yaparım.n sesini yazamıyor diyen arkadaşım telaş etme ilerledikçe düzeltiyorlar bende yaşadım.daha sorada n ve m sesini okurken karıştırıyorlar RAHAT OLUN HEPSİ DÜZELİYOR.herkese kolay gelsin pazartesi okuyanlara kırmızı kurdale takacağım:)rekabet artsın ...

Çevrimdışı drnz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 528
  • 434
  • 528
02 Ara 2010 21:16:46
offffffffffffv olmuyor olmuyor..ben çook yoruldum ve bıktım...bir adım ilerleyemitoruz.bu hafta çok kötüydük...yarın nöbet var...
umutsuz ve mutsuzum:((((((((((

Çevrimdışı baran2008

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 364
  • 116
  • 364
02 Ara 2010 21:26:13
bende 1. sınıfı ilk kez okutuyorum bugün sınav yaptım cümlelerim,iri elma nar ara.erol mantar al.nil inat etme.emel mor lale al.rana tere on lira  taner atlar terli .onat olta at. mine limon tat.bir de 1 den 9 a kadar rakamları yazmalarını istedim. 24 öğrenciden 9 u sıfır hata ,4 tanesi 2 hata  1tanesi 1 hata 2 tanesi 4 hata 1 i 8 hata  1i 6 hata ,5 tanesi de yazamadı.sizce durum nasıl ?yazamayanlardan biri ırak lı türkçe bilmiyor ilk 5 ses te yoktu biri de öğretilen sesi balık hafıza gibi 3 saniyede unutuyor.önerilerinizi bekliyorum.sitedn çok yararlanıyorum ellerinize sağlık iyi akşamlar ???

Çevrimdışı sevtap aratma

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 21:27:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
offffffffffffv olmuyor olmuyor..ben çook yoruldum ve bıktım...bir adım ilerleyemitoruz.bu hafta çok kötüydük...yarın nöbet var...
umutsuz ve mutsuzum:((((((((((
herkes aynı durumda mı yaaaa.... tuhaf geliyr aynı sorunları yaşıyormuşuz zümrelerimle... bu hissi herkes yaşıyor demek ki.... 1. sınıf öğretmenlerine bu sınıftan sonra 1 sene dinlenme arası vermeleri gerekir bence:) ayrıca 1-2ve 3 te ders sayısı üst sınıflara göre az olmalı diye düşünüyorum. offf offf bence de olmuyor ..... deliricem artık... psikolojim bozuldu. müdür de bugün bir kaç arkadaşınızın sınıfını dinlemiş sesinizi kaydetmiş bir veli geldi şikayete gidicem hakarett ve sürekli bağırma var diye dedi. bilinçlewnmiş veliler... dikkat edin diye... sanki gizli saklı bir şeyler yapıyoruz. işkence odaları kuruyoruz... offf offfff ....

Çevrimdışı 1köyöğretmeni

  • Aktif Üye
  • **
  • 4
  • 83
  • 4
  • 83
02 Ara 2010 21:28:40
Benim 30 devamlı öğrencim var bunlardan 3ü ne okuyabiliyor nede yazabiliyor 2si arasıra okuyor fakat yazamıyorlar. 13 tanesi ı'ya kadar ne dersem yazabiliyorlar.Cümle yazacağız dediğimde büyük harfle mi başlayalım diyorlar.Cümle bittiğinde sonuna nokta atıyorlar.6 tanesi yazabilmek için destek ve onay istiyor.Geriye kalanlar da kuma saklyarak başını ne tahtaya çıkmak ne de denemek istemiyorlar.Çıkartıyorum onları da ama bir cümle yazdırabilmek için40 dakikamı harcıyorum.Acaba nerde hata yapmış olabilirim ???

Çevrimdışı ünalk

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.106
  • 44.818
  • 12.106
  • 44.818
02 Ara 2010 21:33:44
İki yıl önce aynı duygular içindeydik. Ümitsizlik, karamsarlık, bıkkınlık, artık kendimizden şüphe etmeye başlamıştık. Rüyalarımızda bile onlar vardı, kabus gibi üstümüze çöküyordu bazen.

Şubat tatili geldiğinde bunların ne kadar yersiz olduğunu gördük.

Bu sistemde herkes okumaya geçiyor arkadaşlar. Benim renkleri bilmeyen bir öğrencim vardı, o dahi okudu.

Arasıra günlüğünüzü okuyorum ve gülümsemekten kendimi alamıyorum, çünkü iki yıl önce aynı duyguları yaşamıştım.

Kendinizi bu kadar yıpratmanıza hiç gerek yok arkadaşlar. Unutmayın, sizden bir tane var...

İnşallah biraz rahatlarsınız ve kendinize eziyet etmezsiniz. İyi çalışmalar.

Çevrimdışı rukiye neda

  • Uzman Üye
  • *****
  • 458
  • 497
  • 458
  • 497
02 Ara 2010 21:54:33
ünalk öğretmenim haklısınız.Aslında bizlerde biliyoruz hepsi okuyacak ama  süreç içerisinde çok zorlanıyor ve buu kendimize itiraf edemiyoruz. 4 yıl önce birinci sınıf okutmuştum. O zamanki  foruma göz attım.Sanki yine aynı sınıftan basediyorum.Ay ve günler bile aynı hayıflanmalarımda. Ama o devrettiğim sınıfımı bırakmak istememiştim. Şimdi bunlar da öyle olacak ama inşallah en kısa zamanda görürüz hepimiz...

Çevrimdışı asenas

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 170
  • 151
  • 170
  • 151
02 Ara 2010 21:56:26
Taşı çıkaramasak ta bulanmış ta görülmüyor.Arkadaşlar 21 aralığa kadar ben sesleri bitiremiyorum.Şimdi yaptığım hesaba göre 3 günde 1 ses vereceğim sanıyorum son 5 sesi verememiş olacağım.

Bir arkadaş ta son 20 güne kadar bütün sesleri verip 20 gün dikte metin çalışması yapacağını yazmış.Olabilir fakat benim 5 sesi yetiştirememiş olmam dikte çalışmalarıma engel olmayacak ki.

Demek istediğim ne bir arkadaşın hergün 1 ses vermesi ne de tatile 20 gün kala sesleri bir arkadaşın bitirmesi beni bizi olumsuz etkilememeli.

Burada amaç seslerin çabuk bitirilmesi mi?

Yapacağımız paniğin inanın bize çok zararı olur.Herkes bildiği hissettiği biçimde yol almalı.Okulunuzda eğer zümreniz varsa ona bile bakmayın derim.

Yolumuzdaki ilerleyişi öğrencilerimiz belirleyecek.Onlara göre yol alacağız.Yavaşlayacağız veya hızlanacağız.

Diyelim ''k'' sesi iyice kavranmadan ''ı'' sesine geçtim ne olacak haydi geriye dön bi ton moral bozukluğu üstüne.

Yanılıyor muyum?

Çevrimdışı bldnl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
02 Ara 2010 22:01:13
acelesi olan versin bitirsin bütün sesleri.benim acelem yok.mayıs ayına kadar zamanım var.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK