İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimiçi gulsuba

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 469
  • 160
  • 469
03 Ara 2010 17:03:57
17/02/2005 doğumlu bir kızım yaşı nedeni ile ana sınıfında ben bu çocuğu bire nasıl alabilirim.gerçek yaşı kimlik yaşı ile bir değil

Çevrimdışı zalim09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.885
  • 16.334
  • Öğretmen Adayı
  • 7.885
  • 16.334
  • Öğretmen Adayı
03 Ara 2010 17:06:12

  Hocam alamassınız yaşının tutması gerek eğer mahkeme ile büyütürlerse o zaman olur diye bilyorum mebe durumu bildirin isterseniz.Ama aile ilgilenmez büyütme işi ile.

Çevrimdışı hasan pc

  • Yeni Üye
  • 1
  • 0
  • 1
  • 0
03 Ara 2010 17:13:45
arkadaşlar okuma yazma öğretiminde hangi harftesiniz?
ayrıca uyguladığınız keskin bir yöntem var mı?

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
03 Ara 2010 17:46:21
özge hocam harf harf tutturarak okuyorlar mesela tamer kelimesini okurken ta tam tame tamer seklinde

Çevrimdışı frd4242

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.086
  • 17.525
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.086
  • 17.525
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2010 17:48:13
I sesindeyim.Ben hergün 1 ya da 2 ders saati dikte çalışması yapıyorum.Eğlenecekleri resimli dikte çalışma kağıtları dağıtıyorum.Çalışma sonunda doğru yapanlar resimleri boyuyor.Bence okuma ve yazma çalışması paralel gitmeli.Mutlaka okuma da yaptırıyorum.Öğrenci sayım 21. Herkese kolay gelsin.İyi tatiller.

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2010 18:02:08
hocam alışana kadar renkli hecelerle yazılmış kitaplar verin o zaman alışırlar.ta mer şeklinde okurlar ..........
benim kiler maaşallah heceleyip okuyolar....sadece 4 tane var. onlardan 2 tanesini bırakacam.biri 28 aralık doğumlu çocuk 2 günle gelecek sene gidecekmiş:)))biride zaten kız öğrencim okula gelmiyor çizgi çekmiyor.....

Çevrimdışı drnz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 528
  • 434
  • 528
03 Ara 2010 18:06:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğrmenim  öğrncileriniz  sesleri mi tanımıyorlar, birleştirme mi  yapamıyorlar, okuyamıyorlr mı yoksa dikte  mi yapamıyorlar
bir kısmı iyi ama geri kalanlar beni çok zorluyor..sesi tanıyorama birleştiremiyor n i diyor birleştir deyince ta diyor çıldırmamak içten değil..birde yeni gelenler var onlarla çizgi çalışması yapıyoruz..hangisiyle ilgileneceğimi şaşırıyorum..

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2010 18:06:56
merhabalar arkadaşlar...
bugün bir öğrencim beni çileden çıkardı.2 harfli heceleri aklında kalsın diye verdim öğrendiğimiz harflerden. ta-te-ti-to-tu diye gidiyoruz. hala birleştirmeyi kavrayamadı. ben söylüyorum o tekrarlıyor. ta'yı söylüyor te'ye gelince tiiiiii diyor, sil baştan. tekrar okuyoruz beraber te'ye gelince yine tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. tamam dedim furkan git, sen çok yoruldun beni de yordun... bazen sabrımın tükendiğini hissediyorum :(

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2010 18:11:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
I sesindeyim.Ben hergün 1 ya da 2 ders saati dikte çalışması yapıyorum.Eğlenecekleri resimli dikte çalışma kağıtları dağıtıyorum.Çalışma sonunda doğru yapanlar resimleri boyuyor.Bence okuma ve yazma çalışması paralel gitmeli.Mutlaka okuma da yaptırıyorum.Öğrenci sayım 21. Herkese kolay gelsin.İyi tatiller.

ben okuma yaptırırsam 2 saatim gidiyor kafadan.o yüzden ödevleri okutmuyorum ayrıca. 1 derste de dikte yaparsak en fazla 5 cümle yazabiliyoruz.. öğleden sonra ders işlemiyorum çocuklar çok sıkılmış oluyor.ilk 4 ders ne yaparsak. ilk ders mutlaka hayat bilg. yapıyoruz sonra türkçe.bazen öğleden sonraki ilk saat dikte yapıyoruz.

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2010 18:12:05
hahahaha hocam sizin iletiyi okuyordum yeğenim var oda daha 4 yaşında çat pat hecelemeye başladı.sizin tiiiiiiiiiiiii yi okuyor ama i yi o kadar uzatıyorki neden uzattın diyorum.binlerce iii var okuyorum diyor....
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhabalar arkadaşlar...
bugün bir öğrencim beni çileden çıkardı.2 harfli heceleri aklında kalsın diye verdim öğrendiğimiz harflerden. ta-te-ti-to-tu diye gidiyoruz. hala birleştirmeyi kavrayamadı. ben söylüyorum o tekrarlıyor. ta'yı söylüyor te'ye gelince tiiiiii diyor, sil baştan. tekrar okuyoruz beraber te'ye gelince yine tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. tamam dedim furkan git, sen çok yoruldun beni de yordun... bazen sabrımın tükendiğini hissediyorum :(

Çevrimdışı durukiye

  • Yeni Üye
  • 5
  • 1
  • 5
  • 1
03 Ara 2010 18:14:05
arkadaşlar ben daha k harfini yeni verdim 40 tane öğrencim var 10 tanesi elat da kaldı 2. gurubu sesleri tanıyor ama birleştirme yapamıyor.bunlar için özel ne yapılabilir?sizler hangi sesdesiniz?

 ???

Çevrimdışı drnz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 528
  • 434
  • 528
03 Ara 2010 18:15:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhabalar arkadaşlar...
bugün bir öğrencim beni çileden çıkardı.2 harfli heceleri aklında kalsın diye verdim öğrendiğimiz harflerden. ta-te-ti-to-tu diye gidiyoruz. hala birleştirmeyi kavrayamadı. ben söylüyorum o tekrarlıyor. ta'yı söylüyor te'ye gelince tiiiiii diyor, sil baştan. tekrar okuyoruz beraber te'ye gelince yine tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. tamam dedim furkan git, sen çok yoruldun beni de yordun... bazen sabrımın tükendiğini hissediyorum :(
aynen bende...
tahtada anne nane al yazılı öğrencim şöyle okudu anne mercimek al..gülermisin ağlarmısın:)))):((((((((

Çevrimdışı m ferit

  • Uzman Üye
  • *****
  • 355
  • 272
  • 355
  • 272
03 Ara 2010 18:19:52
durukiye öğretmenim , haftaya 2 gün tekrar yaparak başlayınız.elat grubundakilerde bu arada ilerlemiş olurlar.metim oluşturarak pekiştirme yapınız.çocukların ilgisini çeken kelimeler kullanınız.

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
03 Ara 2010 18:24:02
ben dün ıı'daydım bugün evde,hiç olcak iş mi 1. sınıf okuturken grip olmak yatak döşek yatmak:(( ki ıııı sesini u ve i ile karıştırıolardı araya bi de h.sonu gircek oohhh....yandım anam:S

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2010 18:33:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hahahaha hocam sizin iletiyi okuyordum yeğenim var oda daha 4 yaşında çat pat hecelemeye başladı.sizin tiiiiiiiiiiiii yi okuyor ama i yi o kadar uzatıyorki neden uzattın diyorum.binlerce iii var okuyorum diyor....

benim öğrenci bunu duysa ne yapardı acaba ;D

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK