merhabalar arkadaşlar...
bugün bir öğrencim beni çileden çıkardı.2 harfli heceleri aklında kalsın diye verdim öğrendiğimiz harflerden. ta-te-ti-to-tu diye gidiyoruz. hala birleştirmeyi kavrayamadı. ben söylüyorum o tekrarlıyor. ta'yı söylüyor te'ye gelince tiiiiii diyor, sil baştan. tekrar okuyoruz beraber te'ye gelince yine tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. tamam dedim furkan git, sen çok yoruldun beni de yordun... bazen sabrımın tükendiğini hissediyorum
