aynen bende...
tahtada anne nane al yazılı öğrencim şöyle okudu anne mercimek al..gülermisin ağlarmısın:))))
(((((((
çok kızıyorum çok kızıyorum, yani birleştirememelerine bazen anlam veremiyorum ama sonra kendimi düşünüyorum. 1. sınıftayken annem okula gitmeden önce son bir kez kelimeleri tekrarlattırıyordu, o gün de sıra geldi bal kelimesine. annem baaaaaaa lllllllllllllllll diyor ben bir türlü bal diyemiyorum, annem en sonunda bir tane patlatmıştı

ama o gün okuyamadım onu. sonradan annem diyor ki bir kaç gün sonra sen okudun o kelimeyi, keşke vurmasaydım demek ki zamanı varmış okuman için.
öğrenciler de böyle okuyamayınca kızıyorum ama sonra kendimi düşününce sakinleşiyorum..
