İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı tulyum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 266
  • 188
  • 266
03 Ara 2010 18:36:39
Arkadaşlar Ben De U Sesindeyim,sınıfım 30 Kişi Hemen Hemen Hepsi Okuyor Bazıları Çok Ama Çok Yavaş Okuyor Oku Desn Lavaoya Gidip Gelsen Ancak Okur Acaba Normal Mi?harfleri Tanıyorlar Hepsi Bir De Diktede Nnna Nnee Diye Söylersem Yazıyor Bazıları Bu Da Normal Midir Daha Önce Birleştirilmiş Okutmuştum Şimdi Müstakil Cevaplarınızı Bekliyorum Teşekkürlerr

Çevrimdışı durukiye

  • Yeni Üye
  • 5
  • 1
  • 5
  • 1
03 Ara 2010 18:39:11
m ferit hocam zaten geriye dönük sürekli tekrar yaptırıyorum çocuklar seslerin hepsini biliyor ama iki harften sonrasını birleştirip okuyamıyor mesela metin derken m e diyor ve kalıyor okurken heceyi sürekli vurguluyorum ama çocuk bütün olarak görüp hepsini birden (ezbere) okumaya çalışıyorhecelemeyi kavrayamadılar.sınıfım 3 e bölündü 15 tanesi aldı başını gidiyor çok güzel okuyor 15 tanesi sadece öğrettiğim harfleri okuyor ve yazıyor 10 tanesi de işte anlattığım durumda.bu 10 tane beni panikletiyor açıkcası  :-\

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2010 18:39:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aynen bende...
tahtada anne nane al yazılı öğrencim şöyle okudu anne mercimek al..gülermisin ağlarmısın:)))):((((((((

çok kızıyorum çok kızıyorum, yani birleştirememelerine bazen anlam veremiyorum ama sonra kendimi düşünüyorum. 1. sınıftayken annem okula gitmeden önce son bir kez kelimeleri tekrarlattırıyordu, o gün de sıra geldi bal kelimesine. annem baaaaaaa    lllllllllllllllll    diyor ben bir türlü bal diyemiyorum, annem en sonunda bir tane patlatmıştı :D ama o gün okuyamadım onu. sonradan annem diyor ki bir kaç gün sonra sen okudun o kelimeyi, keşke vurmasaydım demek ki zamanı varmış okuman için.

öğrenciler de böyle okuyamayınca kızıyorum ama sonra kendimi düşününce sakinleşiyorum.. :D

Çevrimdışı saadetapak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2010 19:02:52
merhaba arkadaşlar.ben birleştirmelerde sıkıntı yaşıyorum.27 mevcuttam malesef 10 öğrencim kavradı bu işi az da olsa ama geri kalanı bayramdan beridir, çok zorluyor.ilk grup harfleri ezberlemişler karışık sanki durumum yardımcı olursanız çok sevinirim.bu arada bu öğrencilerimle ders çıkışı 1 saat ilgilenicem.neler yapmalıyım.

Çevrimdışı tatum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 109
  • 187
  • 109
  • 187
03 Ara 2010 19:04:25
ne güzel ya herkesin sınıf mevcudu az benim 51 öğrencim var.ama hızlı mı gidiyorum acaba.
bugün y sesini verdim1.
ey eye e ye
ay aya a ya
iy iyi i yi
vb..bunlaı birleştiremeyen  yani okuyamayan  öğrenci sayım 51 kişiden 2 tanesi.
hece okumaları güzal ama bazan üç sesli hecelerde çok zorlanıyolar.
yak yay gibi mesala.bu sayımda 15 gibi.
dikte yaptıgımda da genellikle 35 tanesi 5 alıyor 6-7 tanesi 4 geri kalanlar düşük.

Çevrimdışı sude_naz20

  • Uzman Üye
  • *****
  • 611
  • 1.302
  • 611
  • 1.302
03 Ara 2010 19:09:09
arkadaşlar benimkiler elat grubunu süper okuyorlar ikinci gruptan da ino yu iyi öğrenmişler rr ve mm da sıkıntı var ben uudayım sanırım r ve m ile ilgili geriye dnük çalışma yapmam lazım :( kyı vermeden önce bunu yapmalıyım ve diğer bir husus hala açık heceleri okumada bayağı bi problem var zaman geçtikçe kötü oluyorum artık  kavrasınlar diye......

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
03 Ara 2010 19:20:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir kısmı iyi ama geri kalanlar beni çok zorluyor..sesi tanıyorama birleştiremiyor n i diyor birleştir deyince ta diyor çıldırmamak içten değil..birde yeni gelenler var onlarla çizgi çalışması yapıyoruz..hangisiyle ilgileneceğimi şaşırıyorum..
öğrtmenim  bende  de  sesi  tanıdığı  halde  bir  türlü  birleştiremeyip  alakasız  heceler  söyleyenler var.28  öğrencimin 10  tanesi  okuma  ve  diktede  iyi, 9  u   orta  halli, 9  tanesi  sıkıntılı. zamanla  aşacaklar  ama.  yeni  gelenlere  elat  tan  sonra  bir  an  önce  sesli  harfleri  tanıtıp  her  yeni  sesle  birlikte  oluşacak  hece  ve  kelimeleri  verebilirsiniz  bence.  umarım  kolaylıkla  halledersiniz  

Çevrimdışı DİLEK34

  • Uzman Üye
  • *****
  • 447
  • 485
  • 447
  • 485
03 Ara 2010 19:20:24
benim de 16 öğrencimden 14 tanesi okumaya geçti.bir tanesi harfleri unutuyor.bu hafta kabakulak oldu 4 tanesi ve okulumuzda 3 gündür elektrik yoktu:(pek verimli bir hafta geçirmedik anlayacağınız.bakalım haftaya ne olacak

Çevrimdışı yurekveren48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 399
  • 1.813
  • 399
  • 1.813
03 Ara 2010 19:22:03
arkadaşlar  elinde ı ile güzel çalışmlar olan var mı

Çevrimdışı tulyum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 266
  • 188
  • 266
03 Ara 2010 19:24:44
Arkadaşlar Ezbere Yazan Öğrencileriniz Var Mı*bende 1. Grubu Ezbere Yazan Öğrenci Var Normal Mi Acaba

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
03 Ara 2010 19:25:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar Ben De U Sesindeyim,sınıfım 30 Kişi Hemen Hemen Hepsi Okuyor Bazıları Çok Ama Çok Yavaş Okuyor Oku Desn Lavaoya Gidip Gelsen Ancak Okur Acaba Normal Mi?harfleri Tanıyorlar Hepsi Bir De Diktede Nnna Nnee Diye Söylersem Yazıyor Bazıları Bu Da Normal Midir Daha Önce Birleştirilmiş Okutmuştum Şimdi Müstakil Cevaplarınızı Bekliyorum Teşekkürlerr
aynı  durumları ben  de yaşıyorum  ocak  sonuna  kadar  düzelirler öğrtmenim

Çevrimdışı saadetapak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
03 Ara 2010 20:23:06
yardım lütfeeeeeeennnn

Çevrimdışı NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 11.018
  • 107.137
  • 11.018
  • 107.137
03 Ara 2010 20:24:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yardım lütfeeeeeeennnn
Ne konuda ögretmenim?

Çevrimdışı tospik

  • Üye
  • *
  • 20
  • 9
  • 20
  • 9
03 Ara 2010 20:37:16
arkadaşlar ben de bugun D sesini verdım kucuk ve buyuk harflerı aynı anda verıyorum cok ıyı oluyor. sınıfım 29 kısı 12 ogrencım cok ıyı dıgerlerı dıktede sorun yasıyor ama okumaları ıyı..
son saatte serbest etkınlıklerde cızgı fılm vs izlerken zambak yayınlarının kıtaplarını okutuyorum butun harflerı bılen ogrencılerım var onlar da sıkılmasın dıye başka kıtaplar verıyorum..

Çevrimdışı yurekveren48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 399
  • 1.813
  • 399
  • 1.813
03 Ara 2010 20:37:47
hocam hangi konuda yardım istiyorsunuz

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK