Çalışkan 1. sınıf arkadaşlarım, bu siteye 1. sınıfları okuturken üye oldum
şimdi biz 3. sınıfız.
O günlerdeki mesajlarımı okudum biraz evvel,
birinci sınıf okuma yazma kursu degildir demişiz,
1. sınıfta ögrencilerimiz okula severek gelsinler,
neşe içinde okuma yazma sürecini gerçekleştirsinler,
sadece okuma yazma degil,
etkinlikler,resim çalışmaları,bahçede oyunlar oynasınlar.
Çocuk okumadan ,okuldan soguduktan sonra yapacak birşey yok artık,
unutmayalım başarının sırrı birinci sınıfta..
Kendinizi de çocukları da üzmeden ,
bizi de okuma bayramlarına davet etmeyi unutmadan

hepinize tekrar başarılar diliyorum.