selamlar arkadaşlar bugun s sesini verdim.Yazımında zorlandılar.Öğrencilerimin 2si hariç şu ana kadar verdiğim sesleriokuyorlar.Bu aşamada nelere dikkat etmeliyim..sesleri verme konusunda nasıl bir yol izlemeliyim.tecrübeli arkadaşların önerilerini bekliyorum
ben de sizinle aynı durumdayım.ben o iki öğrenci haricinde diğer bütün öğrencilerime hikaye kitaplarını dağıttım .daha öğrenemedikleri sesleri görünce gelip soruyorlar bu neydi diye.ben de söylüyorum gayet güzel okuyorlar.diğer iki öğrencinin annesini bugün okula çağırdım,ısrarla evde okuyor diyorlar.ben de yarın sınıfa onları çağırdım.inşallah dedikleri gibidir.