İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı cigaerkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 325
  • 150
  • 325
  • 150
02 Ara 2010 19:57:08
selamlar arkadaşlar bugun s sesini verdim.Yazımında zorlandılar.Öğrencilerimin 2si hariç şu ana kadar verdiğim sesleriokuyorlar.Bu aşamada nelere dikkat etmeliyim..sesleri verme konusunda nasıl bir yol izlemeliyim.tecrübeli arkadaşların önerilerini bekliyorum

Çevrimdışı saraY0655

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 226
  • 255
  • 226
  • 255
02 Ara 2010 20:06:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
selamlar arkadaşlar bugun s sesini verdim.Yazımında zorlandılar.Öğrencilerimin 2si hariç şu ana kadar verdiğim sesleriokuyorlar.Bu aşamada nelere dikkat etmeliyim..sesleri verme konusunda nasıl bir yol izlemeliyim.tecrübeli arkadaşların önerilerini bekliyorum


ben de sizinle aynı durumdayım.ben o iki öğrenci haricinde diğer bütün öğrencilerime hikaye kitaplarını dağıttım .daha öğrenemedikleri sesleri görünce gelip soruyorlar bu neydi diye.ben de söylüyorum gayet güzel okuyorlar.diğer iki öğrencinin annesini bugün okula çağırdım,ısrarla evde okuyor diyorlar.ben de yarın sınıfa onları çağırdım.inşallah dedikleri gibidir.

Çevrimdışı bldnl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
02 Ara 2010 20:09:50
arkadaşlar ben seviyelerine göre kitaplardan her öğrencime dağıttım.Okuduktan sonra birbirleriyle değiştiriyorlar.Değişik kaynaklardan hazırladığım fotokopileri veriyorum. çok yararı oluyor.

Çevrimdışı elifim24

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 110
  • 26
  • Müdür Yardımcısı
  • 110
  • 26
  • Müdür Yardımcısı
02 Ara 2010 20:10:22
Bende K Harfindeyim. Yalnız Diktede Sorun Yaşıyorum. Çok Güzel Okuyan Öğrencilerim Bile Zorlanabiliyorlar.20 Öğrencim Var 8 Tane Yanlışı Olmayan Var. 4tane 2-3 Yanlışı Olan Var. Diğerleride İlk Gurup Dışındaki Cümlelerde Oturdular. Ne Önerirsiniz.

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 20:12:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Cska Sofia  v  Beşiktaş
 kardelen_4410  öğretmenim.iyi gidiyor 30 öğrencim var.hikaye vermeye başladım.3.gruptan sonraki sesler sınıfın durumuna  ve harfe göre hafta da 2 ve ya 3 ses  olarak verilebilir.verilmeyen seslerden 2si ünlü harf o nlarda benzerlerinden dolayı kolayca alınabilir.
Allah kolaylık versin öğretmenim .Ben de haftada 2 verilmeli diyorum.Öğrenciler zaten ben öğretmeden sesi merak etmiş ve öğrenmiş oluyorlar. Bilemedikleri anda sesi söylemem yetiyor ama ben ortalamaya göre gitmek istiyorum .Bir yandan da ileri olanların sıkılmaması için farklı yayın evlerinin 3. grup hikayelerini veriyorum.Ezbere okumaya çalışmasınlar diye.Bakalım böyle devam ediyoruz.Umarım emeklerimiz sonuçsuz kalmaz..

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 20:15:11
aşağı yukarı ayni şeyeleri yapıyoruz kardelen_4410 öğretmenim.kolay gelsin.

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
02 Ara 2010 20:20:23
bugün bana gelen müfettiş hiç acele etme kendini yorma yavaş yavaş git dedi :)

Çevrimdışı iskete

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.640
  • 50.092
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.640
  • 50.092
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 20:25:01
Müfettişlerin öğretmenler üzerinde aşırı bir şekilde rahatlatıcı etkisi var. Antidepresan ilaç gibler. :)

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
02 Ara 2010 20:25:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Müfettişlerin öğretmenler üzerinde aşırı bir şekilde rahatlatıcı etkisi var. Antidepresan ilaç gibler. :)
aynen öyle öğretmenim :)

Çevrimdışı ceren8648

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 23
  • 97
  • 23
02 Ara 2010 20:28:35
bana gelen müfettiş hiç öle değildi.resmen gerdi beni.neden bu kdar  geride kalmışsın hocam dedi.ben de sınıfa girince anlasın neden geri kaldığımı dedim

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 20:31:44
arkadaşlar bizde bir zümre var adam 4 grupta bizde 4-5 harf önde ve herşeyi veliye yaptırıyor ve sınıfta öğretmen gibi devamlı 6 ders 7 veli var hatta bazı öğretmenler espiri yapıyor o sınıfta 7 öğretmen var normal ileride olmaları bu anlatığım sınıf bile günde iki ses veremiyor hadi hergün bir ses olurda günde iki ses hiç  bir açılamaya gelmiyor

Çevrimdışı ismil003

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.709
  • 3.343
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.709
  • 3.343
  • Müdür Yardımcısı
02 Ara 2010 20:38:59
mersin123 hocam, Allah sabır versin zize. benim de dün bir velim geldi. 1-2-3 birlikte zor oluyor galiba dedi. nihayet anlayan birisi çıktı dedim. herkes ahkam kesiyordu. kapak oldu:)
bugün d sesine giriş yaptık. 3 erkekten 2' si şöyle böyle dikte yapabiliyor, 1 erkek öğrencim çok vasat. çocuğa da yaz diyorum. l mı öğretmenim diyor. felç oluyorum adeta. 3 kız öğrencim ise maşallah çok iiiiler. öğrenmedikleri harfleri bile sorup okuma yapıyorlar. yalnız seri okuma hala kimsede yok. niye acaba?

Çevrimdışı blueeagle83

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 699
  • 542
  • 699
  • 542
02 Ara 2010 20:42:41
Didemce Hocam bu kadar moralinizi bozmayın bu denli üzülüyor olmanız öğrencilerinize ne denli değer verdiğinizi  ve onlar için ne kadar çaba sarfettiğinizi gösteriyor.Benimde 1. ci sınıfta üstüste 2.yılım gecen sene ilk dönem okumaya önem verdim dikteye fazla yer vermemiştim 2. dönem hepsi okuyup yazmya başladılar bu sene de zorlanmıyor değilim üç öğrencim çok cabalamama rağmen okuyup yazmakta zorlanıyorlar en geç baharla  birlikte ağaçların çiçekleriyle beraber bizim okuma çiçeklerimizde tomurcuk tomurcuk açacaklar emin olun güvenin bana üzmeyin kendinizi.....

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
02 Ara 2010 20:43:55
stres yapan panikleyen arkadaşlar hiç panik yapmayın rahat olun hepsi okur hatta 2.dönem okuma yarışması bile yaparsınız olmaz diyorsanız geçen yılın okuma yazma günlüğüne bakın kasımda aralıkta isyan eden arkadaşlara bakın birde mart nisan aylarında neler yazmışlar ben söyleyim bu sefer okuma yarışması şu kadar kelime okudu yazmışlar onun için rahat olun.

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
02 Ara 2010 20:45:22
zümrelerim ben bugün ı sesini verdim yeni harfi pazartesi vereceğim. sesli harfi kolay alıyorlar. 25 kişilik sınıfın 1 kişi hariç hpsi sesleri tanıyor ve birleştiriyor. onada babannesi i noktalı, t baston öğretmiş çocuk kavram kargaşası yaşıyor. ???

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK