Zümrelerim ben de bu forumu takip ediyorum fakat yorum yazmıyordum...Benim de 30 öğrencim var, ben ne kadar çabalasam da ilgili velilerin çocukları bir adım önde, ilgisiz velilerin çocukları hepten geride kalıyor. s sesiini verdim, 4 öğrencim serbest okumaya geçti, 10 öğrenci de hali hazırda bekliyor,mantığı kavradı,diğer seslerin verilmesini bekliyor. Diğer 10 öğrenci de heceleye heceleye zorlansa da okuyor, 6 öğrencim ise çok kötü durumda.Bazen çok umutlu oluyorum, bazen ise eve dönerken omuzlarım çöküyor.Dİğer bir sorun da yakın çevremizde bir okulda öğretmen okuma bayramı bile yapıp, süre tutup okuma yaptırmaya başlamış,hızlı gidiyoruz diyen veliler,bu öğretmeni duyunca yavaş mıyız acaba demeye başladılar.kıyaslanmak hiç hoşuma gitmiyor...bunları duydukça eksik hissediyorum kendimi...
